Město Blatná
Blatná

Fulltextové hledání - Výsledek hledání

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Blatná, ul. Čechova a Zahradnická)

20. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4347/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 STREICHER, spol. s r.o. Plzeň Plzeňská 565 332 09 Štěnovice na základě plné moci zastoupen Pavlem Bílkem Máchova 895 386 01 Strakonice Váš dopis zn. Ze dne: 18.04.2016 Naše značka: MUBL 4347/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 20.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, jenž dne 18.04.2016 podala společnost STREICHER spol. s r.o. Plzeň, IČ: 147 06 768, Plzeňská 565, 332 09 Štěnovice, kterou na základě plné moci zastupuje Pavel Bílek, IČ: 650 13 395, Máchova 895, 386 01 Strakonice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-52255-1/ČJ-2016-020706 ze dne 11.04.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. II/175, ul. Čechova a místních komunikacích, ul. Zahradnická, Na Tržišti a U Čertova kamene (vč. chodníků v dané lokalitě) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: ve vyznačení částečných a úplných uzavírek komunikací v následujícím rozsahu a etapách: 1. etapa: částečná uzavírka sil. II/175 ul. Čechova, v místě křižovatky s ul. Zahradnická (proti výjezdu z ul. Na Tržišti) a úplná uzavírka navazujícího úseku ul. Zahradnická (k nejbližší křižovatce). 2. etapa: úplná uzavírka levé větve ul. Zahradnická, v cca první ½ délky této komunikace, vč. přilehlých parkovacích stání. 3. etapa: úplná uzavírka pravé větve ul. Zahradnická, v cca druhé ½ délky této komunikace, vč. rozšířeného konce komunikace a přilehlých parkovacích stání. Uzavírky budou vyznačeny pomocí dopravních značek A 15 (práce na silnici), které budou ve stanovených případech doplněny šipkami E 7b, B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), B 20a (nejvyšší dovolená rychlost – 30 km/hod.), B 21a (zákaz předjíždění), C 2f (přikázaný směr jízdy vpravo a vlevo), C 4a (přikázaný směr objíždění vpravo), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a,b (směrovací deska se šikmými pruhy). Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude při jednotlivých etapách provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO 1, 2, 3), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Celkový termín přech. úpravy: 02.05.–31.05.2016, z toho částečná uzavírka silnice II/175: 02.05.–13.05.2016 Termíny jednotlivých etap dle žádosti: etapa: 02.-13.05.2016 etapa: 09.-20.05.2016 etapa: 20.-31.05.2016 Uvedené termíny jednotlivých etap jsou orientační a dle rychlosti postupu prací, klimatických podmínek atd. se mohou oproti harmonogramu změnit. Celkový termín přechodné úpravy provozu, stejně jako termín částečné uzavírky silnice č. II/175, je závazný. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Při částečné uzavírce silnice č. II/175 (ul. Čechova) musí být po celou dobu prací zachován střídavý obousměrný silniční provoz jedním jízdním pruhem o min. šířce 3,0 m. V případě tvorby kolon či jiných dopravních komplikací zajistí žadatel řízení provozu pověřenými pracovníky. Z důvodu zachování vždy alespoň části parkovacích stání v ul. Zahradnická nesmí být etapy č. 2 a 3 prováděny současně. Pod zákazovými a příkazovými značkami B 1 a C 2f budou umístěny dodatkové tabulky E 13 s textem „mimo vozidel stavby“. V místě kolmých parkovacích stání v postupně uzavíraných úsecích ul. Zahradnická budou vždy s předstihem 7 dní umístěny dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 8d, E 8e (úsek platnosti) a dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením data a příp. času zahájení prací. Na zábranách Z 2, deskách Z 4 a příp. dalších dopravních značkách budou v době snížené viditelnosti užita výstražná světla. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací dle návrhu DIO a bude provedeno v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – v obci 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, příp. veřejného zájmu. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení částečných a úplných uzavírek silnice č. II/175 (ul. Čechova) a místních komunikací (ul. Zahradnická) v Blatné, při provádění stavby „Rekonstrukce STL plynovodů, přípojek a technologický propoj Blatná, ulice Na Bílé husi, Zahradnická a Čechova“. Zvláštní užívání a uzavírky jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 20.04.2016, č.j. MUBL 4342/2016 a MUBL 4345/2016. Odůvodnění: Dne 18.04.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provádění stavby „Rekonstrukce STL plynovodů, přípojek a technologický propoj Blatná, ulice Na Bílé husi, Zahradnická a Čechova“. Práce si vyžádají zvláštní užívání a částečné + úplné uzavírky uvedených komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 11.04.2016, č.j. KRPC-52255-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, za podmínek uvedených pod č. 7.) a 8.) výroku tohoto opatření. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO – 1. etapa DIO – 2. etapa DIO – 3. etapa Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 20.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: STREICHER spol. s r.o. Plzeň, Plzeňská 565, 332 09 Štěnovice, na základě plné moci zastoupen Pavlem Bílkem, Máchova 895, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 20.4.2016 Datum sejmutí: 6.5.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Blatná,Na Blýskavkách, Javorová)

19. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4298/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Silnice Nepomuk s.r.o. U Pošty 513 335 01 Nepomuk Váš dopis zn. Ze dne: 18.04.2016 Naše značka: MUBL 4299/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 19.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 18.04.2016 podala společnost Silnice Nepomuk s.r.o., IČ: 263 42 812, U Pošty 513, 335 01 Nepomuk (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-21119-1/ČJ-2016-020706 ze dne 29.02.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích, ul. Na Blýskavkách, Javorová, K Jatkám a Blýskavky v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení částečných a úplných uzavírek ul. Na Blýskavkách (úsek o délce cca 80 m od křižovatky s ul. Javorová směrem k ul. Blýskavky) a ul. Javorová (v celé délce) pomocí dopravních značek A 15 (práce na silnici), B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), B 24b (zákaz odbočování vlevo), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo), IP 10a (slepá pozemní komunikace) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a,b (směrovací deska se šikmými pruhy). Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude při úplných uzavírkách provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), při částečných uzavírkách pak podle schématu č. B/2 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích (TP 66). Oba dokumenty jsou přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 02.05. – 30.06.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Úplná uzavírka dotčených místních komunikací bude provedena vždy pouze na dobu nezbytně nutnou; dle technologických možností bude část prací prováděna při částečné uzavírce. Na částečnou může být uzavírka změněna též v čase mimo pracovní dobu stavby. Zákazové dopravní značky vyznačující úplnou uzavírku budou při částečné uzavírce dočasně zneplatněny (příp. odstraněny). Případné dočasné zneplatnění dopravních značek vyznačujících úplnou uzavírku komunikací bude při jejím přerušení provedeno v souladu s ustanovením § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb., tj. značky budou škrtnuty oranžovo-černými pruhy nebo překryty červeným křížem anebo zneplatněny jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. V případě, kdy by v dotčených úsecích docházelo k parkování vozidel, která by bránila provádění prací, může žadatel dle potřeby v ul. Javorová a Na Blýskavkách užít též dopravní značky B 28 (zákaz zastavení). Pod zákazovými značkami B 1 a B 24b budou umístěny dodatkové tabulky E 13 s textem „mimo vozidel stavby“. Na zábranách Z 2, příp. dopravních značkách B 1, budou v době snížené viditelnosti užita výstražná světla. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení částečných a úplných uzavírek místních komunikací ul. Javorová a Na Blýskavkách v Blatné, při provádění rekonstrukce těchto komunikací. Uzavírky jsou povoleny rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 19.04.2016, č.j. MUBL 4298/2016. Odůvodnění: Dne 18.04.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je rekonstrukce ul. Javorová a Na Blýskavkách v Blatné. Práce si vyžádají částečné a úplné uzavírky uvedených komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. V žádosti a jejích přílohách bylo vyznačeno souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 29.02.2016, č.j. KRPC-21119-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí s podmínkou, že v době snížené viditelnosti budou na zábranách Z 2 + B 1 doplněna výstražná světla, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO (pro úplnou uzavírku) schéma č. B/2 TP 66 (pro částečnou uzavírku) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 19.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Silnice Nepomuk s.r.o., U Pošty 513, 335 01 Nepomuk (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 19.4.2016 Datum sejmutí: 5.5.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Sdělení seznámení s podklady rozhodnutí - Modernizace výtahů U Čertova kamene 1062 - 1065 Blatná

19. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4272/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 19.4.2016 Datum sejmutí: 5.5.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Tchořovice)

18. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3529/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 MUSTANG RIDERS CLUB, o. s. Pod Větrolamem 131, Svárov 273 51 Unhošť Váš dopis zn. Ze dne: 01.04.2016 Naše značka: MUBL 3529/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 18.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti společnosti MUSTANG RIDERS CLUB, o. s., IČ: 270 21 254, Pod Větrolamem 131, Svárov, 273 51 Unhošť (dále jen „žadatel“) ze dne 01.04.2016 a po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-50525-1/ČJ-2016-020706 ze dne 07.04.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/174, III/02017 a místních komunikacích v obci Tchořovice. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V omezení nejvyšší dovolené rychlosti na 50 km/hod. pomocí dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost) na silnici č. II/174, v úseku podél vjezdu na plochu bývalého letiště. Ve směru na Lnáře ukončí omezení následná křižovatka, ve směru na Kadov bude omezení ukončeno dopravní značkou B 20b (konec nejvyšší dovolené rychlosti) nebo B 26 (konec všech zákazů). V dočasném zneplatnění dopravních značek C 2a (přikázaný směr jízdy přímo) na silnici č. II/174, v úseku podél vjezdu na plochu bývalého letiště. V omezení zastavení a stání na silnici III/02017 a přilehlých místních komunikacích, v blízkosti příjezdu k ploše bývalého letiště v obci Tchořovice, pomocí dopravních značek B 28 (zákaz zastavení) a B 29 (zákaz stání). Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 13.05.2016, 18,00 hod. – 14.05.2016, 20,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou . Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky B 20a s textem „70“ musí být v obou směrech umístěny ve vzdálenosti min. 100 m před značkami B 20a s textem „50“, aby řidiči projíždějících vozidel měli možnost plynule snížit svoji rychlost. Zneplatnění dopravních značek C 2a bude provedeno v souladu s ustanovením § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb., tj. značky budou škrtnuty oranžovo-černými pruhy nebo překryty červeným křížem anebo zneplatněny jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. Přechodná úprava (dopravní značení) může být odstraněna až po ukončení akce a odjezdu jejího posledního návštěvníka. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zajištění bezpečnosti, plynulosti a usměrnění silničního provozu při konání sportovní akce (sprintů amerických automobilů) na ploše bývalého letiště ve Tchořovicích. Odůvodnění: Dne 01.04.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání sportovní akce (sprinty amerických automobilů) na ploše bývalého letiště ve Tchořovicích, které si vyžádá stanovená opatření pro zajištění bezpečnosti, plynulosti a usměrnění silničního provozu. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 07.04.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, za podmínek uvedených ve výroku tohoto opatření, souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Obecního úřadu Tchořovice, neboť část opatření (umístění dopravních značek B 28, B 29) se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Přílohy: dopravně inženýrské opatření (DIO) 2x detail umístění a zneplatnění dopravních značek na sil. II/174 Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úředních deskách Městského úřadu Blatná a Obecního úřadu Tchořovice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 18.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: MUSTANG RIDERS CLUB, o. s., Pod Větrolamem 131, Svárov, 273 51 Unhošť Obec Tchořovice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 18.4.2016 Datum sejmutí: 4.5.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Oznámení o zahájení stavebního řízení „Úprava křižovatky II/121 x II/173 x II/175 Blatná “ - veřejná vyhláška

15. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4187/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2 370 76 České Budějovice a Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.) Středisko Plzeň Plánská 5 301 01 Plzeň Váš dopis zn. Ze dne: 14.04.2016 Naše značka: MUBL 4187/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 15.04.2016 OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Jihočeský kraj, IČ: 708 90 650, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice a Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, oba dle plných mocí zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), IČ: 407 63 439, Bezová 1658, 147 14 Praha 4, středisko Plzeň, Plánská 5, 301 01 Plzeň (dále jen „stavebníci“) podali dne 14.04.2016 k odboru dopravy MěÚ Blatná (dále jen „silniční správní úřad“) žádost o vydání stavebního povolení na stavbu: „Úprava křižovatky II/121 x II/173 x II/175 Blatná“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc. č. st. 200, parc. č. 153/1, 1984/4, 1984/8, 1984/17, 1984/18, 1984/20, 1984/25, 1984/30, 1994/1, 1994/3 a 1994/5, vše v katastrálním území a městě Blatná. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc. č. st. 162 se stavbou č. p. 109, parc. č. 165 se stavbou č. p. 111, parc. č. st. 167 se stavbou č. p. 140, parc. č. st. 195/1 se stavbou č. p. 142, parc. č. st. 196/2 se stavbou č. p. 141, parc. č. st. 201 se stavbou č. p. 155, parc. č. st. 214 se stavbou č. p. 202, parc. č. st. 216 se stavbou č. p. 200, parc.č. st. 228/1, parc. č. st. 2015 se stavbou č. p. 1106, parc. č. st. 2016 se stavbou č. p. 1105, parc. č. st. 2255 se stavbou č. p. 1255 a parc. č. st. 2256 se stavbou č. p. 1256, vše v katastrálním území a městě Blatná. Stručný popis stavby: Jedná se o přestavbu stávající průsečné křižovatky výše uvedených silnic (ul. Strakatého, Pivovarská, nám. Míru a Čechova) na okružní křižovatku s jedním jízdním pruhem, o průměru vnějšího okraje okružního jízdního pásu 25 m. Šířka vozovky okružního pásu bude činit 6 m (povrch z asfaltového betonu), šířka zvýšeného lemujícího středového prstence (povrch z mozaikové dlažby) bude 3 m. Součástí stavby je též úprava jednotlivých větví křižovatky, přechodů pro chodce a chodníků v křižovatce a její blízkosti (vč. vybudování nového schodiště). Odvodnění křižovatky bude řešeno příčným a podélným sklonem k obrubníku nebo středovému prstenci a dále do uličních vpustí, které budou napojeny do jednotné kanalizace; stavební úpravy této kanalizace nejsou předmětem tohoto řízení a budou řešeny v samostatném stavebním řízení vedeným vodoprávním úřadem (odborem životního prostředí MěÚ Blatná). Silniční správní úřad, jakožto speciální stavební úřad pro stavbu pozemních komunikací, příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) a odst. 5 písm. b) zákona o pozemních komunikacích, v souladu s ustanovením § 112 odst. 1 stavebního zákona oznamuje zahájení stavebního řízení (řízení bylo zahájeno dnem podání žádosti). Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení (více než 30) je podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která se vyvěšuje na úřední desce MěÚ Blatná (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup). Jelikož jsou silničnímu správnímu úřadu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby, upouští se ve smyslu § 112 odst. 2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě. Účastníci řízení mohou uplatnit námitky proti projektové dokumentaci, způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů, pokud je jimi přímo dotčeno jejich vlastnické právo nebo právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření nebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě. Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti, které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení, a důvody podání námitek; k námitkám, které překračují výše uvedený rozsah, nebo které mohly být uplatněny při územním řízení, se nepřihlíží. Účastníci řízení mohou své námitky, návrhy na důkazy či jiné návrhy uplatnit u zdejšího silničního správního úřadu nejpozději do 10 dnů od doručení tohoto oznámení (písemnost je doručena 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná), jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě mohou uplatnit závazná stanoviska dotčené orgány. Účastníci řízení mají též právo dle ustanovení § 36 odst. 3 správního řádu vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před jeho vydáním. Pro takové vyjádření stanovuje silniční správní úřad lhůtu do 15 dnů od doručení tohoto oznámení doručení (které nastává 15. dnem od vyvěšení na úřední desce MěÚ Blatná, jak je uvedeno výše). Poté bude vydáno rozhodnutí. Účastníci řízení mají právo nahlížet do spisu – seznámit se s poklady pro vydání rozhodnutí, na Městském úřadu Blatná, odboru dopravy (dveře č. 202), v úředních hodinách: pondělí a středa 7,30 – 12,00, 13,00 – 17,00 hod., pátek 7,30 – 10,30 hod., nebo po předchozí dohodě i mimo úřední hodiny: úterý, čtvrtek 7,00 - 12,00; 13,00 - 15,00 hod., pátek 10,30 - 12,00; 13,00 - 14,30 hod. Účastníci řízení se mohou na základě plné moci nechat v řízení zastupovat zástupcem. Zástupcem účastníků, jejichž zájmy si neodporují, může být i společný zmocněnec nebo společný zástupce (§ 33 - § 35 správního řádu). Účastníky tohoto stavebního řízení podle ustanovení § 109 stavebního zákona jsou: stavebníci a vlastníci pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice a vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3, E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice, SporkNeT s.r.o., Tichá 338, 388 01 Blatná a United Networks SE, Kaznějovská 1309/56, 323 00 Plzeň; vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace na str. 1 výše), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 15.04.2016 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: účastníci řízení: stavebníci (žadatelé): Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, oba zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), středisko Plzeň, Ing. Petr Vachta (datovou schránkou) ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány: Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje, ÚO Strakonice (datovou schránkou) Krajská hygienická stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích (datovou schránkou) MěÚ Blatná, státní památková péče MěÚ Blatná, odbor životního prostředí MěÚ Blatná, odbor výstavby a územního plánování na vědomí: MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje Vyvěšeno: 15.4.2016 Datum sejmutí: 2.5.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Blatná, Na Příkopech)

14. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3292/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Římskokatolická farnost Blatná Na Příkopech 1 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 23.03.2016 Naše značka: MUBL 3292/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 14.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 23.03.2016 podala Římskokatolická farnost Blatná, IČ: 650 17 293, Na Příkopech 1, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-21032-1/ČJ-2016-020706 ze dne 26.02.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích, ul. Na Příkopech, V Podzámčí a Husovo nábřeží v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky ul. Na Příkopech v úseku od křižovatky se sil. II/173 (nám. Míru) po vjezd do Blatenského zámku, pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a dopravních značek IP 10a (slepá pozemní komunikace). Úsek mezi křižovatkou se sil. I/20 (proti lihovaru) a vjezdem do Blatenského zámku bude dočasně zobousměrněn zneplatněním dopravních značek IP 4b (jednosměrný provoz) a B 2 (zákaz vjezdu všech vozidel), aby byl umožněn výjezd vozidel ze slepého úseku. Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 29.05.2016 15,00 – 17,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Zneplatnění dopravních značek IP 4b a B 2 bude provedeno v souladu s ustanovením § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb., tj. značky budou škrtnuty oranžovo-černými pruhy nebo překryty červeným křížem anebo zneplatněny jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka místní komunikace, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 14.04.2016, č.j. MUBL 3290/2016 a MUBL 3291/2016, při konání náboženské akce - shromáždění a průvodu při závěrečné části bohoslužby o slavnosti „Božího Těla“. Odůvodnění: Dne 23.03.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání náboženské akce - shromáždění a průvodu při závěrečné části bohoslužby o slavnosti „Božího Těla“. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku místní komunikace ul. Na Příkopech, o které žadatel současně též požádal. V žádosti bylo vyznačeno souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 26.02.2016, č.j. KRPC-21032-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 14.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Římskokatolická farnost Blatná, Na Příkopech 1, 388 01 Blatná Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 14.4.2016 Datum sejmutí: 2.5.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Blatná, nám. J. A. Komenského, Purkyňova)

13. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 2317/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Centrum kultury a vzdělávání Blatná nám. Míru 212 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 29.02.2016 Naše značka: MUBL 2317/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 13.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 29.02.2016 podalo Centrum kultury a vzdělávání Blatná, IČ: 003 75 951, nám. Míru 212, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-34858-1/ČJ-2016-020706 ze dne 08.03.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na sil. II/173 (tř. J.P. Koubka) a místních komunikacích (nám. J. A. Komenského, ul. Purkyňova a Žižkova) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky nám. J.A. Komenského a jednosměrného úseku ul. Purkyňova, pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), dopravních značek B 24a,b (zákaz odbočování vpravo/vlevo) a dopravních značek IP 10a (slepá pozemní komunikace). Na parkovištích v uzavřeném úseku budou dále užity dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „26.05.2016 6,00-24,00 hod.“ Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 26.05.2016, 06,00 – 24,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „26.05.2016 6,00-24,00 hod.“ budou na parkovištích v uzavřeném úseku umístěny s předstihem, minimálně od pondělí 23.05.20168,00 hod. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka místních komunikací, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 13.04.2016, č.j. MUBL 2315/2016 a MUBL 2316/2016, při konání kulturní akce „Studentský den“. Odůvodnění: Dne 29.02.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání kulturní akce „Studentský den“. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku místních komunikací na nám. J. A. Komenského a části ul. Purkyňova, o které žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 08.03.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 13.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Centrum kultury a vzdělávání Blatná, nám. Míru 212, 388 01 Blatná (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 13.4.2016 Datum sejmutí: 29.4.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení místní úpravy provozu (ul. Havlíčkova, Sedlice)

11. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 991/2016 (2) M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Sedlice náměstí T.G. Masaryka 28 387 32 Sedlice Váš dopis zn. Ze dne: 27.01.2016 Naše značka: MUBL 991/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 11.04.2016 Opatření obecné povahy - VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy (dále jen „správní orgán“), jako příslušný orgán státní správy ve věci stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 5 zákona o silničním provozu a § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti Města Sedlice, IČ: 002 51 755, náměstí T.G. Masaryka 28, 387 32 Sedlice (dále jen „žadatel“) ze dne 27.01.2016 a po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-18417-1/ČJ-2016-020706 ze dne 19.02.2016 stanovuje žadateli místní úpravu provozu na pozemních komunikacích na místní komunikaci, ul. Havlíčkova v Sedlici. Předmětem stanovení místní úpravy provozu je osazení dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost 30 km/hod.) společně se značkami A 6a (zúžená vozovka z obou stran) v ul. Havlíčkova za křižovatkou se silnicí I/20 a z opačné strany za křižovatkou s místní komunikací vedoucí k zemědělskému areálu. Umístění dopravních značek je též patrné z grafické přílohy tohoto stanovení. Důvody stanovení místní úpravy provozu: Upozornění řidičů na úsek místní komunikace s nedostatečnými šířkovými parametry a snížení nejvyšší dovolené rychlosti v tomto úseku pro zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Další podmínky pro realizaci místní úpravy provozu: 1.) Dopravní značky A 6a + B 20a ve směru jízdy od křižovatky se sil. I/20 budou umístěny na výložník, který bude připevněn ke stávajícímu sloupu veřejného osvětlení. 2.) Dopravní značky A 6a + B 20a ve směru jízdy ke křižovatce se sil. I/20 budou umístěny na samostatný sloupek nejméně 10 m za stávající dopravní značku P 6 (stůj, dej přednost v jízdě). 3.) Dopravní značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení a dle TP 65 – Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích. Dále musí být značení v souladu s vyhláškou č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že trvalé svislé dopravní značky a zařízení ani jejich nosná konstrukce nesmějí zasahovat do vymezené části dopravního prostoru stanovené volnou šířkou a volnou výškou pozemní komunikace. Nejmenší vodorovná vzdálenost bližšího okraje značky nebo nosné konstrukce od vnějšího okraje zpevněné části krajnice (u komunikace bez zpevněné části krajnice od vozovky) je 500 mm, největší vzdálenost je 2 000 mm. Ve výjimečných případech lze v obci nejmenší vzdálenost snížit až na 300 mm. V úsecích komunikace, kde jsou osazena záchytná bezpečnostní zařízení, je nutno sloupky a nosné konstrukce dopravních značek osazovat zásadně za tato zařízení. Nosné konstrukce dopravních značek a dopravních zařízení mohou zasahovat pouze do průchozího prostoru (prostor pro chodce nebo cyklisty), a to pouze za předpokladu, že v daném místě zůstane volná šířka 1 500 mm. Spodní okraj nejnižších svislých dopravních značek umístěných po straně komunikace musí být v místě průchozího prostoru pro chodce min. 2 200 mm (pro stávající značky 2 000 mm), na mostních objektech min. 2 500 mm, v ostatních případech nejméně 1 200 mm. Svislé dopravní značky musí být umístěny tak, aby byly včas viditelné těmi účastníky silničního provozu, pro které jsou určeny. Svislé dopravní značky musí být provedeny v reflexní úpravě. Odůvodnění: Dne 27.01.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích, ve které bylo požadováno snížení nejvyšší dovolené rychlosti na 30 km/hod. na místní komunikaci ul. Havlíčkova v Sedlici. Žádost byla odůvodněna požadavkem občanů. Dopisy od občanů, kteří poukazují na trhliny na svých RD, prašnost a bezpečnost sil. provozu (zejm. dětí a starších občanů), a usnesení Zastupitelstva města Sedlice ze dne 11.09.2015, které rozhodlo podat žádost ke správnímu orgánu ve věci omezení nejvyšší dovolené rychlosti v ul. Havlíčkova, doložil žadatel dne 28.01.2016. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal dne 01.02.2016 vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 19.02.2016, č.j. KRPC-18417-1/ČJ-2016-020706 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že vzhledem k šířkovému uspořádání místní komunikace ul. Havlíčkova a její zúžení v dotčeném úseku, s návrhem na umístění dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost 30 km/hod.) souhlasí. S ohledem na uvedené dále doporučuje, aby společně s těmito značkami byly umístěny výstražné dopravní značky A 6a (zúžená vozovka). Správní orgán oznámil podle ustanovení § 172 odst. 1 správního řádu dne 23.02.2016 veřejnou vyhláškou návrh opatření obecné povahy a výzvu k uplatnění připomínek nebo námitek, nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne jeho zveřejnění (návrh byl zveřejněn-doručen 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce MěÚ Blatná). Návrh opatření obecné povahy (vč. grafické přílohy) byl vyvěšen na úřední desce zdejšího správního orgánu dne 23.02.2016 (sejmut dne 10.03.2016) a v téže době byl zveřejněn dálkovým přístupem na elektronické úřední desce. Zveřejnění (doručení) návrhu nastalo dne 09.03.2016. Návrh opatření obecné povahy pro vyvěšení na úřední desce (vč. úřední desky elektronické) bylo zasláno taktéž Městu Sedlice – zveřejnění na úřední desce tohoto orgánu ovšem nemělo vliv na běh lhůt. Ve stanovené lhůtě 30 dnů neuplatnil nikdo u správního orgánu k návrhu opatření obecné povahy (stanovení místní úpravy provozu) připomínky ani námitky. S ohledem na výše uvedené proto správní orgán stanovil tímto opatřením obecné povahy místní úpravu provozu na pozemních komunikacích v rozsahu dle předloženého návrhu, se zapracováním doporučení Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (doplnění výstražných dopravních značek A 6a). Povinnost umístění dopravních značek stanovil správní orgán vlastníku dotčené místní komunikace, kterým je žadatel (Město Sedlice). Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá účinnosti patnáctým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Příloha: grafická část stanovení Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úředních deskách Městského úřadu Blatná a Městského úřadu Sedlice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 11.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Město Sedlice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 11.4.2016 Datum sejmutí: 27.4.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Sdělení seznámení s podklady rozhodnutí - "Přípojky vodovodu a kanalizace k jednotl.nemovitostem " k.ú. Metly

4. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3516/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 4.4.2016 Datum sejmutí: 20.4.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu (Blatná, V Podzámčí)

1. 4. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 2990/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Jaroslav Hlaváč Budovatelská 292 387 43 Bělčice Váš dopis zn. Ze dne: 16.03.2016 Naše značka: MUBL 2990/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 01.04.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti pana Jaroslava Hlaváče, IČ: 423 89 089, Budovatelská 292, 387 43 Bělčice (dále jen „žadatel“) ze dne 16.03.2016 a po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-42639-1/ČJ-2016-020706 ze dne 23.03.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích, ul. Na Příkopech a V Podzámčí v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky ul. V Podzámčí pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech) s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „mimo vozidel stavby“, dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a dopravních značek IP 10b (návěst před slepou pozemní komunikací). Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 11.04.–15.04.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou . Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Po celou dobu provádění prací bude zajištěn provoz pěších. Výkopy musí být zabezpečeny proti pádu osob do nich. V době snížené viditelnosti musí být zajištěno dostatečné osvětlení pracovního místa (nebo doplněno výstražné světlo). PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka komunikace, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 01.04.2016, č.j. MUBL 2988/2016 a MUBL 2989/2016, při provedení přípojek STL plynovodu a kanalizace pro č.p. 180 v ul. V Podzámčí v Blatné. Odůvodnění: Dne 16.03.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provedení přípojek STL plynovodu a kanalizace pro č.p. 180 v ul. V Podzámčí v Blatné. Stavební práce si vyžádají zvláštní užívání a úplnou uzavírku přilehlé místní komunikace, o které žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 23.03.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 01.04.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Jaroslav Hlaváč, Budovatelská 292, 387 43 Bělčice Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 1.4.2016 Datum sejmutí: 18.4.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
Zobrazeno 1321-1330 ze 1564

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Moje ID - přihlášení

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-downloadapp-store-download

WEB kamery

 Web kamery

 

Mapový portál Mapotip

Mapový portál Mapotip

Odkazy

úřední deska

E-Podatelna

Czech POINT

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 11. 9. 2025
slabý déšť 21 °C 13 °C
pátek 12. 9. zataženo 20/12 °C
sobota 13. 9. slabý déšť 20/12 °C
neděle 14. 9. déšť 14/9 °C

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

 

 

Mobilní aplikace v OBRAZE

Přináší přehled aktualit z webu obce. Občané jsou informováni o nově vložených zprávách a upozorněních, dozvědí se včas o pořádaných akcích, mohou si prohlédnout fotografie nebo dokumenty vyvěšeny na úřední desce.