8. 6. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 6553/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 8.6.2016 Datum sejmutí: 24.6.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
6. 6. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 6396/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 6.6.2016 Datum sejmutí: 22.6.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
1. 6. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 6303/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 NOVASS CZ s.r.o. Květnová 570/50 182 00 Praha 8 – Ďáblice Váš dopis zn. Ze dne: 01.06.2016 Naše značka: MUBL 6303/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 01.06.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, jíž dne 01.06.2016 podala společnost NOVASS CZ s.r.o., IČ: 290 32 369, Květnová 570/50, 182 00 Praha 8 – Ďáblice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-21114-1/ČJ-2016-020706 ze dne 26.02.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místní komunikaci, ve slepém úseku ul. V Jezárkách v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení pracovního místa na uvedené místní komunikaci, pomocí dopravních značek A 15 (práce na silnici), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo), příp. C 4a (přikázaný směr objíždění vpravo) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a,b (směrovací desky se šikmými pruhy se sklonem vlevo/vpravo). Pracovní místo je vyznačeno v situaci stavby, která je přílohou tohoto stanovení. Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude provedeno podle schématu č. B/2 Zásad pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích (TP 66), které je též přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 06.06.–31.07.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Práce budou probíhat při zachování obousměrného střídavého provozu, kdy provoz bude veden jedním jízdním pruhem o min. šířce 2,75 m. V místě křížení s účelovou komunikací, kde budou prováděny výkopové práce ve vozovce místní komunikace, je možné pro zabezpečení průjezdu výše požadované šířky využít též okraj nájezdu. V případě dopravních komplikací bude provoz řízen pověřenými pracovníky. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání místní komunikace, ul. V Jezárkách, při provádění stavby prodloužení vodovodního řadu. Zvláštní užívání je povoleno rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 01.06.2016, č.j. MUBL 6301/2016. Odůvodnění: Dne 01.06.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provádění stavby provádění stavby prodloužení vodovodního řadu ve slepém úseku ul. V Jezárkách v Blatné. Práce si vyžádají zvláštní užívání uvedené místní komunikace, o jehož povolení žadatel současně též požádal. V žádosti bylo vyznačeno souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 26.02.2016, č.j. KRPC-21114-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: situace stavby, se zákresem rozsahu zvláštního užívání schéma č. B/2 TP 66 Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne: 01.06.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: NOVASS CZ s.r.o., Květnová 570/50, 182 00 Praha 8 – Ďáblice (datovou schránkou) Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 1.6.2016 Datum sejmutí: 17.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
30. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5723/2016, spis. zn.: OVÚP/2598/2016/VP Veřejná vyhláška - oznámení o projednání návrhu Zprávy o uplatňování Územního plánu Hornosín Návrh zprávy o uplatňování Územního plánu Hornosín Vyvěšeno: 30.5.2016 Datum sejmutí: 30.6.2016 Zodpovídá: Ing. Martina Linhartová
30. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5151/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Zlatuše Malečková Fügnerova 571 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 05.05.2016 Naše značka: MUBL 5151/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 27.05.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 05.05.2016 podala paní Zlatuše Malečková, IČ: 625 16 001, Fügnerova 571, 388 01 Blatná (dále jen „žadatelka“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-71581-1/ČJ-2016-020706 ze dne 18.05.2016, stanovuje žadatelce přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích, ul. Na Příkopech, V Podzámčí a Husovo nábřeží v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky místní komunikace, ul. Na Příkopech, v úseku od úrovně rohu budovy č.p. 212 (muzeum) za křižovatkou se silnicí č. II/173 (tř. J.P. Koubka a nám. Míru) po křižovatku s místní komunikací (ul. V Podzámčí). V případě souběhu trhů se svatebními obřady konanými na Blatenském zámku může být uzavírka pro vybrané termíny rozšířena o celý úsek místní komunikace, ul. Na Příkopech a o místní komunikaci, ul. V Podzámčí. Do těchto úseků bude příslušným dopravním značením v těchto případech umožněn pouze vjezd vozidlům svateb. Uzavírka bude vyznačena pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a dopravních značek IP 10a (slepá pozemní komunikace). Na parkovacích stáních v uzavřeném úseku budou dále užity dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem upřesňujícím platnost zákazu. Dopravní značky a zařízení budou umístěny: podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení; alternativně podle dopravně inženýrského opatření pro souběh se svatbami, které je taktéž přílohou tohoto stanovení. Zda bude pro konkrétní termín dopravní značení provedeno dle bodu a.) či dle bodu b.) bude stanoveno vždy v rozhodnutí o povolení uzavírky. Termíny přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: Všechny kalendářní soboty v období od 02.07. do 17.12.2016 za podmínky, že pro konkrétní termín bude povolena úplná uzavírka komunikace podle § 24 zákona č. 13/1997 Sb. v platném znění (zákon o pozemních komunikacích). Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Minimálně 1 den před konáním trhů označí žadatelka dotčený úsek dopravními značkami B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením termínu platnosti (= datem konání trhů). Po celou dobu užití přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích bude umožněn výjezd vozidel z budovy č.p. 1 (fara). Po ukončení uzavírky musí být pokaždé odstraněno dopravní zařízení, příslušné dopravní značky a další označení uzavírky a musí být zajištěno původní značení. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Toto stanovení nenahrazuje rozhodnutí o povolení uzavírky komunikace, podle § 24 zákona o pozemních komunikacích. Tato rozhodnutí budou vydávána vždy nejvýše na 4-5 sobotních termínů v jednom kalendářním měsíci a žadatelka o ně musí pokaždé v dostatečném předstihu požádat. Pokud nebude pro konkrétní sobotní termín povolena úplná uzavírka místní komunikace, nelze právo přechodné úpravy provozu vyplývající z tohoto opatření uplatnit. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání místní komunikace, které je povoleno rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 27.05.2016, č.j. MUBL 5150/2016, při konání sobotních farmářských trhů. Odůvodnění: Dne 05.05.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatelky žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání sobotních farmářských trhů. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplné uzavírky místní komunikace ul. Na Příkopech v Blatné. O zvláštní užívání žadatelka požádala současně se žádostí o stanovení přechodné úpravy provozu, o povolení uzavírek bude žádat samostatně, vždy nejvýše na 4-5 sobotních termínů v jednom kalendářním měsíci. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 18.05.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO pro konání trhů DIO pro souběh trhů se svatbami Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 30.05.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Zlatuše Malečková, Fügnerova 571, 388 01 Blatná Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 30.5.2016 Datum sejmutí: 15.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
27. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 6005/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 27.5.2016 Datum sejmutí: 5.6.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
25. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5510/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Bělčice nám. J. Kučery 17 387 43 Bělčice Váš dopis zn. Ze dne: 13.05.2016 Naše značka: MUBL 5510/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 25.05.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 13.05.2016 podal Město Bělčice, IČ: 002 50 953, nám. J.Kučery 17, 387 43 Bělčice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-76702-1/ČJ-2016-020706 ze dne 18.05.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/174 (ul. Nádražní), III/1736 (ul. Podruhelská) a na účelové komunikaci (spojnici uvedených silnic) v Bělčicích. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení úplné uzavírky silnice č. III/1736 (ul. Podruhelská v Bělčicích) v úseku od křižovatky se silnicí č. II/174 po křižovatku s účelovou komunikací (za železničním přejezdem) a ve vyznačení objízdné trasy po silnici č. II/174 a účelové komunikaci, pomocí následujících dopravních značek a zařízení: B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech B 24a Zákaz odbočování vpravo B 24b Zákaz odbočování vlevo IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 02.07.2016 , od 6,00 hod. do 24,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Po ukončení uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďku odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky silnice III/1736 (ul. Podruhelská v Bělčicích) a objízdné trasy při pořádání jezdeckých závodů a zábavy na přilehlé louce. Odůvodnění: Dne 13.05.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je pořádání jezdeckých závodů a zábavy na louce přilehlé k silnici č. III/1736 v Bělčicích. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku uvedené komunikace, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 18.05.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení stanoviska PČR Dopravního inspektorátu Strakonice rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Městského úřadu Bělčice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: DIO Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Městského úřadu Bělčice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne: 25.05.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Město Bělčice, nám. J. Kučery 17, 387 43 Bělčice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice, U Řepické zastávky 1294, 386 11 Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice, Na Ohradě 1067, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 25.5.2016 Datum sejmutí: 10.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
23. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4840/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 OBČANSKÉ SDRUŽENÍ DUHOVÉ JEŠTĚRKY Zahradnická 1083 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 29.04.2016 Naše značka: MUBL 4840/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 20.05.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 29.04.2016 podalo OBČANSKÉ SDRUŽENÍ DUHOVÉ JEŠTĚRKY, IČ: 705 06 264, Zahradnická 1083, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-69025-1/ČJ-2016-020706 ze dne 18.05.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místní komunikaci (nám. J. A. Komenského) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky části nám. J.A. Komenského (úsek od křižovatky s ul. Spálená ke vjezdu do základní školy a dále jednosměrný úsek podél školy), pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a dopravní značky B 24a (zákaz odbočování vpravo). Na parkovacích stáních v uzavřeném úseku budou dále užity dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „18.06. od 08,00 hod.“ Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 18.06.2016, 08,00 – 12,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „18.06. od 08,00 hod.“ budou na parkovacích místech v uzavřeném úseku umístěny s předstihem, doporučujeme min. 5 dní předem. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka místní komunikace, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 20.05.2016, č.j. MUBL 4839/2016 a MUBL 4841/2016, při konání dětské burzy. Odůvodnění: Dne 29.04.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání dětské burzy. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku místní komunikace na nám. J. A. Komenského, o které žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 18.05.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Poučení: Podle § 173 odst. 2 správního řádu nelze proti opatření obecné povahy podat opravný prostředek. Opatření obecné povahy nabývá ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná, který toto opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 23.05.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: OBČANSKÉ SDRUŽENÍ DUHOVÉ JEŠTĚRKY, Zahradnická 1083, 388 01 Blatná Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 23.5.2016 Datum sejmutí: 8.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
23. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5558/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 16.05.2016 Naše značka: MUBL 5558/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 23.05.2016 Zveřejnění návrhu stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích (o patření obecné povahy) – veřejná vyhláška Městský úřad Blatná, odbor dopravy (dále jen „správní orgán“), jako příslušný orgán státní správy ve věci stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 5 zákona o silničním provozu a § 172 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti podané dne 16.05.2016 Městem Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-78786-1/ČJ-2016-020706 ze dne 19.05.2016, oznamuje zahájení řízení o návrhu opatření obecné povahy ve věci stanovení místní úpravy provozu na místní komunikaci – „vnitrobloku“ sídliště Nad Lomnicí. Předmětem návrhu je z jednosměrnění úseku uvedené místní komunikace ; povolený směr jízdy je navržen od křižovatky s ul. Nad Lomnicí ke křižovatce s ul. K Jatkám. Úprava má být provedena pomocí dopravních značek B 2 (zákaz vjezdu všech vozidel) a IP 4b (jednosměrný provoz). Značky budou doplněny dodatkovými tabulkami E 12a a E 12b, umožňujícími obousměrný provoz cyklistů. Dále budou užity značky B 24a (zákaz odbočení vpravo) a IP 10a (slepá pozemní komunikace). Dopravní značka B 13 + E 13 (zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá hmotnost přesahuje 3,5 t - mimo dopravní obsluhy) bude po zaslepení úseku nadbytečná a bude odstraněna, stejně jako značka IP 11b (místo těchto značek budou umístěny nově stanovené značky). Pod značku P 4 (dej přednost v jízdě) na konci jednosměrného úseku bude doplněna dodatková tabulka E 9 se symbolem cyklisty, pro zdůraznění, že ve směru do křižovatky bude umožněn provoz pouze cyklistům a dopravní značka P 4 tak platí pouze pro tyto účastníky silničního provozu. Důvodem navržené změny místní úpravy provozu je umožnění parkování vozidel na sídlišti Nad Lomnicí též v místech, kde při stání nezbývá dostatečná šířka vozovky pro obousměrný provoz, požadovaná zákonem o silničním provozu (6 m). Grafická část návrhu je vyvěšena spolu s tímto oznámením. Návrh je zveřejněn též na elektronické úřední desce Města Blatná: uredni-deska . V souladu s ustanovením § 172 odst. 4 správního řádu může k návrhu stanovení místní úpravy provozu na uvedené komunikaci kdokoliv, jehož práva, povinnosti nebo zájmy mohou být tímto opatřením obecné povahy přímo dotčeny, uplatnit u správního orgánu písemné připomínky a v souladu s § 172 odst. 5 správního řádu mohou k návrhu stanovení místní úpravy provozu, vlastníci nemovitostí, jejichž práva, povinnosti nebo zájmy související s výkonem vlastnického práva mohou být opatřením obecné povahy přímo dotčeny, nebo, určí li tak správní orgán, i jiné osoby, jejichž oprávněné zájmy mohou být tímto opatřením obecné povahy přímo dotčeny, podat proti návrhu ke správnímu orgánu písemné odůvodněné námitky. Městský úřad Blatná, odbor dopravy podle § 172 odst. 1 správního řádu v y z ý v á dotčené osoby, aby k návrhu stanovení místní úpravy provozu podávaly písemné připomínky nebo písemné odůvodněné námitky doručením správnímu orgánu (MěÚ Blatná, odbor dopravy, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná) ve lhůtě 30 dnů ode dne jeho zveřejnění (návrh je zveřejněn-doručen 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce MěÚ Blatná). Zmeškání úkonu nelze prominout. O námitkách rozhoduje správní orgán, který opatření obecné povahy vydává. Lhůta k podání písemných připomínek je správním orgánem stanovena v souladu s dikcí § 174 odst. 1 správního řádu za podmínek definovaných v § 39 správního řádu a lhůta k podání písemných odůvodněných námitek je stanovena podle ustanovení § 172 odst. 5 správního řádu. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: grafická část návrhu stanovení místní úpravy provozu Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 23.05.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 23.5.2016 Datum sejmutí: 8.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
19. 5. 2016 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4187/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2 370 76 České Budějovice a Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.) Středisko Plzeň Plánská 5 301 01 Plzeň Váš dopis zn. Ze dne: 14.04.2016 Naše značka: MUBL 4187/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 19.05.2016 STAVEBNÍ POVOLENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Městský úřad Blatná, odbor dopravy, jako silniční správní úřad a speciální stavební úřad pro stavební řízení na úseku pozemních komunikací (dále jen „silniční správní úřad“), příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) a odst. 5 písm. b) zákona č. 13/1997 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o pozemních komunikacích“), ve stavebním řízení přezkoumal podle § 111 stavebního zákona žádost o stavební povolení, kterou dne 14.04.2016 podali Jihočeský kraj, IČ: 708 90 650, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice a Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, oba dle plných mocí zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), IČ: 407 63 439, Bezová 1658, 147 14 Praha 4, středisko Plzeň, Plánská 5, 301 01 Plzeň (dále jen „stavebníci“), a na základě tohoto přezkoumání podle § 115 stavebního zákona a § 18c vyhlášky ministerstva pro místní rozvoj č. 503/2006 Sb., v platném znění, v souladu s příslušnými ustanoveními části druhé zákona č. 500/2004 Sb. v platném znění (dále jen „správní řád“) p o v o l u j e stavbu „Úprava křižovatky II/121 x II/173 x II/175 Blatná“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc. č. st. 200, parc. č. 153/1, 1984/4, 1984/8, 1984/17, 1984/18, 1984/20, 1984/25, 1984/30, 1994/1, 1994/3 a 1994/5, vše v katastrálním území a městě Blatná. Stručný popis stavby: Jedná se o přestavbu stávající průsečné křižovatky výše uvedených silnic (ul. Strakatého, Pivovarská, nám. Míru a Čechova) na okružní křižovatku s jedním jízdním pruhem, o průměru vnějšího okraje okružního jízdního pásu 25 m. Šířka vozovky okružního pásu bude činit 6 m (povrch z asfaltového betonu), šířka zvýšeného lemujícího středového prstence (povrch z mozaikové dlažby) bude 3 m. Součástí stavby je též úprava jednotlivých větví křižovatky, přechodů pro chodce a chodníků v křižovatce a její blízkosti (vč. vybudování nového schodiště). Odvodnění křižovatky bude řešeno příčným a podélným sklonem k obrubníku nebo středovému prstenci a dále do uličních vpustí, které budou napojeny do jednotné kanalizace; stavební úpravy této kanalizace nejsou předmětem tohoto povolení a jsou řešeny v samostatném vodoprávním řízení (stavební povolení vydáno odborem životního prostředí MěÚ Blatná ze dne 16.05.2016, č.j. MUBL 4189/2016). Vymezení účastníků řízení: Účastníky tohoto stavebního řízení jsou Stavebníci a vlastníci pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, dle plné moci zastoupen společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), Bezová 1658, 147 14 Praha 4; Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, dle plné moci zastoupeno společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), Bezová 1658, 147 14 Praha 4. Vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3; E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; SporkNeT s.r.o., Tichá 338, 388 01 Blatná; United Networks SE, Kaznějovská 1309/56, 323 00 Plzeň. Vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace níže), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Jedná se o vlastníky následujících pozemků a staveb: parc. č. st. 162 se stavbou č. p. 109, parc. č. 165 se stavbou č. p. 111, parc. č. st. 167 se stavbou č. p. 140, parc. č. st. 195/1 se stavbou č. p. 142, parc. č. st. 196/2 se stavbou č. p. 141, parc. č. st. 201 se stavbou č. p. 155, parc. č. st. 214 se stavbou č. p. 202, parc. č. st. 216 se stavbou č. p. 200, parc.č. st. 228/1, parc. č. st. 2015 se stavbou č. p. 1106, parc. č. st. 2016 se stavbou č. p. 1105, parc. č. st. 2255 se stavbou č. p. 1255 a parc. č. st. 2256 se stavbou č. p. 1256, vše v katastrálním území a městě Blatná. Pro provedení stavby se stanovují tyto podmínky: Stavba bude provedena podle projektové dokumentace ověřené ve stavebním řízení, kterou vypracovala projekční kancelář , středisko Plzeň, Ing. Petr Vachta - autorizovaný inženýr pro dopravní stavby. Případné změny nesmí být provedeny bez předchozího povolení silničního správního úřadu. Při provádění stavebních prací budou splněny podmínky ve vztahu k ochraně inženýrských sítí, zohledněné v průvodní zprávě (přílohy A.1 projektové dokumentace), vyplývající z vyjádření správců sítí, které jsou součástí příloh E.1 a E.2 projektové dokumentace. Budou dodrženy podmínky uvedené ve vyjádření Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 02.03.2016, č.j. KRPC-33329-1/ČJ-2016-020706, zohledněné v průvodní zprávě (přílohy A.1 projektové dokumentace). Vyjádření je součástí přílohy E.2 projektové dokumentace. Práce na provádění stavby si vyžádají úplnou uzavírku silnic II/121, II/173 a II/175, o jejíž povolení (vč. stanovení přechodné úpravy provozu) bude zdejší silniční správní úřad požádán nejpozději 30 dní předem (žádá zpravidla zhotovitel stavby). Jedním z podkladů rozhodnutí o povolení uzavírky a stanovení přechodné úpravy provozu bude dopravně inženýrské opatření, které je součástí projektové dokumentace (příloha C.3). Stavbu nelze provádět svépomocí (§ 160 stavebního zákona); název a sídlo stavebního podnikatele, který bude stavbu provádět a termín zahájení stavby bude oznámen silničnímu správnímu úřadu nejpozději společně se žádostí o povolení uzavírky komunikací. Před povolením užívání stavby musí být dokončeno trvalé svislé i vodorovné dopravní značení, dle přílohy č. C.1.10 projektové dokumentace. S ohledem na vyhlášku č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, bude pod dopravní značku B 12 (zákaz vjezdu vybraných vozidel) umístěna mimo dodatkovou tabulku E 13 navíc též dodatková tabulka E 5 (nejvyšší povolená hmotnost) s údajem „3,5 t“. Tuto úpravu bude nutné zohlednit i na všech navazujících informativních značkách. Stavební povolení pozbývá podle § 115 odst. 4 stavebního zákona platnost, jestliže stavba nebude zahájena do 2 let od nabytí právní moci tohoto rozhodnutí. Dobu platnosti stavebního povolení je možné prodloužit na základě odůvodněné žádosti stavebníka, podanou před jejím uplynutím. Stavba bude dokončena nejpozději do 4 let od nabytí právní moci tohoto rozhodnutí. S ohledem na podmínku uplatněnou Krajskou hygienickou stanicí Jihočeského kraje v závazném stanovisku k územnímu řízení ze dne 08.07.2015, č.j. KHSJC 16941/2015/HOK PT-ST (je nutné provést měření hluku před úpravou a po provedené úpravě komunikací), ukládá silniční správní úřad podle § 115 odst. 2 stavebního zákona provedení zkušebního provozu na dobu 6 měsíců. O povolení zkušebního provozu požádají stavebníci. Před skončením zkušebního provozu bude požádáno o vydání kolaudačního souhlasu podle ustanovení § 122 odst. 1 stavebního zákona. V průběhu stavby budou prováděny kontrolní prohlídky v rozsahu podle přílohy A.1 (průvodní zpráva) projektové dokumentace. Účast silničního správního úřadu bude nutná pouze na kontrolní prohlídce před povolením zkušebního provozu a dále na závěrečné kontrolní prohlídce před vydáním kolaudačního souhlasu. Odůvodnění: Dne 14.04.2016 podali stavebníci prostřednictvím společného zástupce k silničnímu správnímu úřadu žádost o vydání stavebního povolení na výše uvedenou stavbu; tímto dnem bylo zahájeno stavební řízení. K žádosti zástupce mimo jiné doložil plné moci k zastupování, 3x projektovou dokumentaci stavby, pravomocné územní rozhodnutí ze dne 08.12.2015, č.j. MUBL 12024/2015, souhlas odboru výstavby a ÚP MěÚ Blatná podle § 15 odst. 2 stavebního zákona ze dne 14.03.2016, č.j. MUBL 2814/2016, vyjádření PČR, DI Strakonice ze dne 02.03.2016, č.j. KRPC-33329-1/ČJ-2012-020706, ve kterém je vyjádřen souhlas za podmínek uvedených v průvodní zprávě projektové dokumentace, závazná stanoviska MěÚ Blatná, státní památkové péče (č.j. MUBL 3706/2016/70 ze dne 05.04.2016), Krajské hygienické stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích (č.j. KHSJC 05783/2016/HOK PT-ST ze dne 18.03.2016) a Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje (č.j. HSCB-3120-6/2016 UO-ST ze dne 16.03.2016), ve kterých je vyjádřen souhlas s vydáním stavebního povolení bez podmínek. Dále byla v dokladové části projektové dokumentace doložena vyjádření správců inženýrských sítí Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3, E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice, SporkNeT s.r.o., Tichá 338, 388 01 Blatná, United Networks SE, Kaznějovská 1309/56, 323 00 Plzeň (dříve Konet), ČEVAK a.s., Severní 8/2264, 370 10 České Budějovice a další. Požadavky z hlediska ochrany jednotlivých sítí zapracoval projektant do projektové dokumentace a jsou též uvedeny v průvodní zprávě. Silniční správní úřad oznámil po obdržení žádosti dne 15.04.2016 účastníkům řízení a dotčeným orgánům zahájení stavebního řízení. Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení, kdy jejich počet překročil 30 (v tomto řízení bylo silničnímu správnímu úřadu známo 57 účastníků), bylo podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která byla po dobu 15 dní vyvěšena na úřední desce MěÚ Blatná (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup). V souladu s ustanovením § 113 odst. 3 stavebního zákona doručil silniční správní úřad oznámení o zahájení řízení do vlastních rukou (resp. do datové schránky) pouze stavebníkům a to prostřednictvím jejich zástupce; ostatním účastníkům řízení bylo doručeno veřejnou vyhláškou. Dotčeným orgánům bylo oznámení doručeno jednotlivě, příp. prostřednictvím datové schránky. Stejným způsobem jako oznámení o zahájení řízení se doručuje i toto rozhodnutí. Okruh účastníků řízení stanovil silniční správní úřad podle ustanovení § 109 stavebního zákona, kdy účastníkem stavebního řízení je stavebník, vlastník pozemku, na kterém má být stavba prováděna, vlastník stavby, na níž má být provedena změna, vlastníci stavby na pozemku, na kterém má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k tomuto pozemku nebo stavbě právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena, dále vlastníci sousedních pozemků nebo stavby na něm, může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousednímu pozemku právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Společnosti Technické služby města Blatné s.r.o. a ČEVAK a.s., které se vyjadřovaly k projektové dokumentaci z hlediska existence sítě veřejného osvětlení, resp. vodovodu a kanalizace, silniční správní úřad nepovažoval za účastníky řízení, neboť vlastníkem těchto sítí i investorem jejich úprav/překládek je výhradně Město Blatná (tj. jeden ze stavebníků); Technické služby města Blatné s.r.o. a ČEVAK a.s. vykonávají toliko správu spojenou s provozem a údržbou uvedených sítí. Při úvaze, kteří vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich mohou být prováděním stavby přímo dotčeni, vycházel silniční správní úřad z předpokladu, že dotčení mohou být toliko vlastníci těch nemovitostí, které se nachází na úrovni úseků dotčených stavbou nebo alespoň hraničí se začátkem/koncem těchto úseků. Vlastníky pozemků, které sice sousedí s pozemky dotčenými stavbou, ale hranice pozemků nachází se zcela mimo úseků dotčených stavbou, silniční správní úřad za účastníky řízení nepovažoval, neboť je zjevné, že jejich práva nemohou být stavbou ani jejím prováděním nikterak dotčena; takové pozemky proto silniční správní úřad neuváděl v oznámení o zahájení řízení ani v tomto rozhodnutí. Silniční správní úřad podle ustanovení § 112 odst. 2 stavebního zákona upustil od ústního jednání a místního šetření, protože mu poměry staveniště byly dobře známy a žádost poskytovala dostatečné podklady pro posouzení stavby, a stanovil, že ve lhůtě do 10 dnů od doručení (doručení účastníkům, kterým se doručovalo veřejnou vyhláškou, nastalo 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky) mohou účastníci řízení uplatnit své námitky, popřípadě důkazy a dotčené orgány svá závazná stanoviska. Silniční správní úřad dále stanovil, že vyjádření k podkladům pro vydání rozhodnutí (§ 36 odst. 3 správního řádu) mohou účastníci řízení uplatnit nejpozději do 15 dnů ode dne doručení oznámení (které nastalo 15. dnem ode dne vyvěšení, viz výše). Nikdo z účastníků řízení neuplatil ve stanovených lhůtách námitky či důkazy a silniční správní úřad neobdržel ve stanovené lhůtě ani vyjádření k pokladům rozhodnutí. Taktéž dotčené orgány neuplatnili ve stanovené lhůtě žádná další stanoviska (mimo vyjádření a stanoviska uplatněná před podáním žádosti). Silniční správní úřad v provedeném stavebním řízení přezkoumal předloženou žádost z hledisek uvedených v § 111 stavebního zákona a zjistil, že předložené podklady jsou v souladu s požadavky uplatněnými dotčenými orgány, projektová dokumentace stavby je úplná, přehledná, byla zpracována oprávněnou osobou, je v souladu s územním rozhodnutím a v dostatečné míře obsahuje obecné požadavky na výstavbu i požadavky na stavbu pozemních komunikací, stanovené zejm. vyhláškou č. 146/2008 Sb. Ačkoliv Krajská hygienická stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích uplatnila závazné stanovisko ke stavebnímu řízení (č.j. KHSJC 05783/2016/HOK PT-ST ze dne 18.03.2016) bez podmínek, stanovila podmínku ve stanovisku předcházejícím (č.j. KHSJC 16941/2015/HOK PT-ST ze dne 08.07.2015), které bylo vydáno pro územní řízení – na toto stanovisko bylo též odkázáno v odůvodnění stanoviska nového. Podmínka se týká měření hluku v chráněném venkovním prostoru staveb před úpravou a po provedené úpravě komunikací, kterým má být prokázáno, že úpravou nedošlo ke zhoršení stávajícího stavu hlučnosti. Jelikož nebyla podmínka znovu uplatněna v závazném stanovisku pro stavební povolení, není uvedena v podmínkách povolení stavby. Její stanovení v územním rozhodnutí je pro její závaznost nicméně dostatečné, neboť podle ustanovení § 119 odst. 2 stavebního zákona stavební úřad při uvádění stavby do užívání zkoumá jak soulad s rozhodnutím o povolení stavby, tak soulad s rozhodnutím o jejím umístění. Obdobně silniční správní úřad znovu již neuváděl v tomto rozhodnutí podmínky vyplývající ze závazného stanoviska odboru životního prostředí MěÚ Blatná ze dne 29.07.2015, č.j. MUBL 6782/2015/Ka (souhlas s trvalým odnětím pozemku parc.č. 153/1 v k.ú. Blatná ze ZPF), neboť jeho uvedení v územním rozhodnutí je pro jeho závaznost dostatečné. I když Krajská hygienická stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích ani v jednom z citovaných stanovisek neuplatňuje požadavek na zkušební provoz, vyhodnotil silniční správní úřad stanovenou podmínku ohledně měření hluku tak, že její splnění je možné pouze za předpokladu stanovení zkušebního provozu. Proto s využitím ustanovení § 115 odst. 2 stavebního zákona tuto podmínku stanovil. Doba trvání zkušebního provozu (6 měsíců) byla určena po projednání se stavebníkem – Jihočeským krajem. Z hlediska správního poplatku za vydání stavebního povolení vycházel silniční správní úřad z ustanovení § 8 odst. 2 písm. c) zákona č. 634/2004 Sb., v platném znění (zákon o správních poplatcích), dle kterého jsou osvobozeny úkony pro orgány územního samosprávného celku, prováděné úřadem téhož územního samosprávného celku. V tomto případě jeden ze stavebníků řízení takovou podmínku pro osvobození splňuje (Město Blatná), druhý stavebník (Jihočeský kraj) nikoliv. V ustanovení § 3 odst. 2 zákona o správních poplatcích je uvedeno, že vznikne-li povinnost zaplatit poplatek za týž úkon více poplatníkům, zaplatí jej společně a nerozdílně, nestanoví-li sazebník jinak. V tomto případě proto nebylo stanovení správního poplatku možné, neboť by musel být v rozporu s ustanovením § 8 zákona o správních poplatcích vybírán též od subjektu osvobozeného, nebo by musel být v rozporu ustanovením § 3 zákona o správních poplatcích dělen. Jelikož silniční správní úřad v průběhu řízení neshledal důvody, které by bránily povolení stavby, rozhodl tak, jak je uvedeno ve výroku rozhodnutí, tj. za použití ustanovení právních předpisů ve výroku uvedených stavbu při dodržení stanovených podmínek povolil. Upozornění: Stavba nesmí být zahájena, dokud stavební povolení nenabude právní moci (§ 73 správního řádu). Poučení o odvolání: Proti tomuto rozhodnutí lze podat do l5 dnů od jeho doručení (účastníkům, kterým se doručuje veřejnou vyhláškou, je rozhodnutí doručeno 15. dnem po vyvěšení na úřední desce Městského úřadu Blatná) odvolání ve smyslu § 81 a § 82 správního řádu ke Krajskému úřadu Jihočeského kraje, odboru dopravy a silničního hospodářství, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, prostřednictvím odboru dopravy MěÚ Blatná. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Toto rozhodnutí musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 19.05.2016 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí vyhlášky: Obdrží: účastníci řízení: stavebníci (žadatelé): Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, oba zastoupeni společností Pontex, spol. s r.o. (Pontex Consulting Engineers, Ltd.), středisko Plzeň, Ing. Petr Vachta (datovou schránkou) ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány: Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje, ÚO Strakonice (datovou schránkou) Krajská hygienická stanice Jihočeského kraje se sídlem v Českých Budějovicích (datovou schránkou) MěÚ Blatná, státní památková péče MěÚ Blatná, odbor životního prostředí MěÚ Blatná, odbor výstavby a územního plánování na vědomí: MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje Vyvěšeno: 19.5.2016 Datum sejmutí: 6.6.2016 Zodpovídá: Jan Valášek