Město Blatná
Blatná

Fulltextové hledání - Výsledek hledání

Oznámení o návrhu veřejnoprávní smlouvy-"Rozšíření objektu masné výroby" na pozemku st. p. 70, parc. č. 2253 v katastrálním území Předmíř.

6. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9981/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 6.9.2016 Datum sejmutí: 15.9.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, Na Příkopech

30. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8948/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Spolek Nobiscum Humanitas Na Příkopech 320 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 10.08.2016 Naše značka: MUBL 8948/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 30.08.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 10.08.2016 podal Spolek Nobiscum Humanitas, IČ: 226 88 269, Na Příkopech 320, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-125304-1/ČJ-2016-020706 ze dne 26.08.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místní komunikaci, ul. Na Příkopech v Blatné, v úseku mezi křižovatkou se sil. I/20 (u mostu Na Slupi) a vjezdem do zámku. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení zákazu zastavení v úsecích mezi křižovatkou se sil. I/20 a mostem Na Slupi a dále po levé straně komunikace (v jednosměrném úseku) mezi uvedeným mostem a vjezdem do zámku (mimo vozidel svateb). Přechodná úprava bude vyznačena pomocí dopravních značek B 28 (zákaz zastavení) a dodatkových tabulek E 13 (s textem „mimo vozidel svateb“), E 8a (začátek úseku) a E 8c (konec úseku). Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 10.09. – 11.09.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Provedení dopravních značek musí být v souladu s normami ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zajištění průjezdu a otočení elektromobilu při předváděcích jízdách v rámci kulturně společenské akce „Francouzský víkend“. Výjimka z místní úpravy provozu na pozemních komunikacích (z dopravní značky B 2), pro možnost vjetí vozidla do opačného směru na jednosměrné pozemní komunikaci, je provozovateli vozidla povolena rozhodnutím zdejšího správního orgánu ze dne 30.08.2016, č.j. MUBL 9154/2016. Odůvodnění: Dne 10.08.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je umožnění předváděcí jízdy elektromobilu v rámci kulturně společenské akce „Francouzský víkend“. Následně dne 16.08.2016 obdržel správní orgán od provozovatele elektromobilu (Citroën Česká republika s.r.o.) související žádost o výjimku z místní úpravy provozu (z dopravní značky B 2), pro možnost vjetí vozidla do opačného směru na jednosměrné pozemní komunikaci. Tuto žádost řešil správní orgán v samostatném řízení a výjimku povolil rozhodnutím ze dne 30.08.2016, č.j. MUBL 9154/2016. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 26.08.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky B 28, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení stanoviska PČR Dopravního inspektorátu Strakonice rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 30.08.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Spolek Nobiscum Humanitas, Na Příkopech 320, 388 01 Blatná Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice + obvodní odd. Blatná (datovou schránkou) Citroën Česká republika s.r.o., Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4 Městská policie Blatná Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 30.8.2016 Datum sejmutí: 15.9.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - sil. III/1211 k.ú. Sedlice u Blatné

24. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9160/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 CEPS a.s. Belnická 628 252 42 Jesenice Váš dopis zn. Ze dne: 17.08.2016 Naše značka: MUBL 9160/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 24.08.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 17.08.2016 podala společnost CEPS a.s., IČ: 257 21 551, Belnická 628, 252 42 Jesenice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-102463-1/ČJ-2016-020706 ze dne 13.07.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. III/1211, za obcí Sedlice (směrem na Mužetice), v obou směrech jízdy. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve snížení nejvyšší dovolené rychlosti na 50 km/hod. pomocí dopravních značek B 20a „Nejvyšší dovolená rychlost“ a B 26 „Konec všech zákazů“, v místě výjezdu vozidel stavby. Řidiči budou na místo dále upozorněni dopravními značkami IP 22 „Změna organizace dopravy“ s textem „VÝJEZD VOZIDEL STAVBY“. Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 03.10. – 13.10.2016 Přechodná úprava provozu naváže na shodnou přechodnou úpravu, která byla zdejším správním orgánem stanovena opatřením obecné povahy ze dne 18.07.2016 č.j. MUBL 7283/2016 v termínu od 15.08. do 02.10.2016. Jedná se tak de facto o prodloužení termínu již vydaného opatření. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Provedení dopravních značek musí být v souladu s normami ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky budou rozmístěny ve vzájemných vzdálenostech dle DIO. Ve směru jízdy od Sedlice bude dopravní značka B 20a (nejvyšší dovolená rychlost – 50 km/hod.) umístěna pod stávající značku IZ 4b (konec obce), v opačném směru jízdy budou značky B 20a (70-50 km/hod.) umístěny ve vzájemném odstupu min. 100 m, aby řidiči vozidel měli možnost plynule snížit svoji rychlost jízdy až na 50 km/hod. Po celou dobu provádění prací nesmí dojít ke zvláštnímu užívání silnice č. III/1211 ani její uzavírce. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zajištění bezpečnosti vozidel vyjíždějících ze stavby a přijíždějících na stavbu „Udržovací práce na VTL plynovodu DN 600 PN 40 Kasejovice – Mikulášov“. Odůvodnění: Dne 17.08.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je umožnění zajištění bezpečnosti vozidel vyjíždějících ze stavby a přijíždějících na stavbu „Udržovací práce na VTL plynovodu DN 600 PN 40 Kasejovice – Mikulášov“. Příjezd na staveniště ze sil. III/1211 bude dle podané žádosti stávajícím zemědělským sjezdem. Požadovaný termín přechodné úpravy provozu je od 03.10. do 13.10.2016. Správní orgán po přezkoumání žádosti zjistil, že totožná přechodná úprava provozu byla žadateli již stanovena opatřením obecné povahy ze dne 18.07.2016 č.j. MUBL 7283/2016 v termínu od 15.08. do 02.10.2016. Novou žádostí je tak de facto požadováno toliko prodloužení termínu. Správní orgán projednal věc ústně se zástupkyní Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, která potvrdila, že jelikož je navržené dopravně inženýrské opatření zcela shodné s tím, k němuž se Dopravní inspektorát Strakonice již dne 13.07.2016 kladně vyjádřil, není nutné k žádosti vydávat nové stanovisko. Jelikož požadovaná přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích omezuje pouze nejvyšší dovolenou rychlost v krátkém úseku silnice a řidiče tak nikterak zásadně neomezuje, neshledal správní orgán důvod žádosti o stanovení přechodné úpravy provozu v prodlouženém termínu nevyhovět. Protože dopravní značky B 20a „nejvyšší dovolená rychlost“, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán přímo k vydání opatření obecné povahy. Opatření obecné povahy bude zveřejněno pouze na úřední desce správního orgánu, který toto opatření vydal, neboť nebude mít vliv na provoz v zastaveném území města Sedlice. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 24.08.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: CEPS a.s., Belnická 628, 252 42 Jesenice (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 24.8.2016 Datum sejmutí: 9.9.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, uzavírka kruhový objezd

22. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8862/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Silnice Klatovy a.s. Vídeňská 190 339 01 Klatovy Váš dopis zn. Ze dne: 09.08.2016 Naše značka: MUBL 8862-2/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 22.08.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 09.08.2016 podala společnost Silnice Klatovy a.s., IČ: 453 57 307, Vídeňská 190, 339 01 Klatovy (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-33329-1/ČJ-2016-020706 ze dne 02.03.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/121 (ul. Strakatého, Buzická), II/173 (ul. Pivovarská, Vorlíčkova, nám. Míru, tř. J.P. Koubka, tř. T.G. Masaryka, Tyršova), II/175 (ul. Čechova), III/1734 (ul. Boženy Němcové), III/1738 (ul. Riegorva), III/1399 (ul. U Sladovny), III/1731 (ul. Jiráskova), III/02019 (ul. Vrbenská) a na místních komunikacích (ul. K Jatkám, Nad Lomnicí, Strakatého, Topičská, Šilhova, Sadová, Kalinovo nám., Fügnerova, V Jezárkách a Vrbenská) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení úplné uzavírky silnic č. II/121 (ul. Strakatého), II/173 (ul. Pivovarská a nám. Míru), II/175 (ul. Čechova) v Blatné, v místě jejich vzájemné křižovatky (vč. souvisejících objížděk). Na objízdné trase v křižovatce ulic Topičská a Strakatého bude provoz usměrněn tak, aby vozidla mohla užít vždy pouze pravou větev trojúhelníku a nedocházelo k jejich míjení na zúžených větvích křižovatky. Součástí tohoto dočasného opatření bude úprava dodatkových tabulek E 2b s tvarem křižovatky pod značkami upravujícími přednost v jízdě P 2 a P 4. V ul. Nad Lomnicí, Strakatého a Topičská bude z důvodu zajištění průjezdnosti objížďky pomocí dopravních značek B 29 zakázáno stání vždy po jedné straně komunikace. V ul. Topičská bude při výjezdu do ul. Čechova (sil. II/175) pomocí dopravní značky B 28 zakázáno zastavení. Uzavírka, objížďky a související dopravní omezení budou vyznačeny pomocí následujících dopravních značek a zařízení: B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech B 2 Zákaz vjezdu všech vozidel B 28 Zákaz zastavení B 29 Zákaz stání C 4a Přikázaný směr objíždění vpravo C 4b Přikázaný směr objíždění vlevo IP 4b Jednosměrný provoz IP 10a Slepá pozemní komunikace IP 10b Návěst před slepou pozemní komunikací IP 22 Změna organizace dopravy s textem „ulice Pivovarská – Čechova uzavřena“ IS 11a Návěst před objížďkou IS 11b Směrová tabule pro vyznačení objížďky IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Z 4a,b Směrovací deska se šikmými pruhy se sklonem vlevo/vpravo E 2b Dodatkové tabulky s tvarem křižovatky (dočasná výměna v ul. Topičská a Strakatého) E 13 Dodatkové tabulky s textem „mimo vozidel stavby“, které budou umístěny pod dopravními značkami B 1. Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle jednotlivých situací dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 29.08. – 09.12.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normami ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Na zábranách Z 2 + B 1 budou osazena výstražná světla, která budou v době snížené viditelnosti uvedena v činnost. Dopravní značení bude instalováno odbornou firmou nejpozději před zahájením prací a umístěno v souladu s TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost zachování požadovaného minimálního odstupu dopravních značek – v obci minimálně 10 m). Dopravní značení (zejména směrové), které bude v rozporu s přechodnou úpravou, musí být dočasně zneplatněno. Zneplatněny budou taktéž dopravní značky B 13 „zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá hmotnost přesahuje 3,5 t“ s dodatkovými tabulkami E 13 „mimo dopravní obsluhy“ na objízdné trase v ul. Nad Lomnicí. Zneplatnění dopravních značek se provádí podle ustanovení § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. v platném znění škrtnutím oranžovo-černými pruhy nebo překrytím červeným křížem anebo jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. Po celou dobu stavby musí být zajištěn průchod křižovatkou pro pěší, mj. pomocí provizorních chodníků a lávek. Výkopy musí být zabezpečeny proti pádu pěších. Uzavírky chodníků budou vyznačeny pomocí dopravních zařízeních Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a příp. též pomocí značek C 14a s vhodným textem (např. „přejdi na opačný chodník“ apod.). Před uzavírkou účelové komunikace (viz situace č. 4 DIO) zajistí žadatel v dostatečném předstihu (doporučujeme min. 7 dní) označení kolmých parkovacích stání dopravní značkou B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13, na které bude uvedeno datum uzavírky účelové komunikace. Žadatel dále zajistí informovanost dotčených provozoven, dle podmínek stanovených v rozhodnutí o povolení úplné uzavírky komunikace (č.j. MUBL 8862-1/2016 ze dne 22.08.2016). Po ukončení úplné uzavírky komunikací musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďky odstraněno. MěÚ Blatná, odbor dopravy si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky křižovatky silnic č. II/121 (ul. Strakatého), II/173 (ul. Pivovarská a nám. Míru), II/175 (ul. Čechova) v Blatné, při výstavbě okružní křižovatky. Odůvodnění: Dne 09.08.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je výstavby okružní křižovatky silnic II/121, II/173 a II/175 v Blatné. Stavba si vyžádá úplnou uzavírku ve výroku uvedených pozemních komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo dopravně inženýrské opatření (DIO) a souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice č.j. KRPC-33329-1/ČJ-2016-020706 ze dne 02.03.2016, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za stanovených podmínek, které jsou zohledněny ve výroku tohoto rozhodnutí. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: dopravně inženýrské opatření DIO (textová část + situace 1, 2, 3, 4) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Z kapacitních důvodů nebude na úřední desce zveřejněna textová část dopravně inženýrského opatření; tato příloha bude k dispozici k nahlédnutí na odboru dopravy MěÚ Blatná a bude zveřejněna na elektronické úřední desce. Vyvěšeno dne 22.08.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Silnice Klatovy a.s., Vídeňská 190, 339 01 Klatovy (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 22.8.2016 Datum sejmutí: 7.9.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Oznámení zahájení územního a stavebního řízení a pozvání k veřejnému projednání- Novostavba stáje pro sklot a doprovodné objekty na poz.č. 571,574 v k.ú. Záboří

17. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9194/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 17.8.2016 Datum sejmutí: 2.9.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Oznámení o návrhu veřejnoprávní smlouvy- Novostavba RD na poz.č. 977/81 k.ú.Bělčice

15. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9079/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 15.8.2016 Datum sejmutí: 24.8.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Stavební povolení „Chodník a parkovací stání ul. Na Bílé husi, Nerudova a U Čertova kamene“ - veřejná vyhláška

3. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5540/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 16.05.2016 Naše značka: MUBL 5540/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 03.08.2016 STAVEBNÍ POVOLENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Městský úřad Blatná, odbor dopravy, jako silniční správní úřad a speciální stavební úřad pro stavební řízení na úseku pozemních komunikací (dále jen „silniční správní úřad“), příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 5 písm. b) zákona č. 13/1997 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o pozemních komunikacích“), ve stavebním řízení přezkoumal podle § 111 stavebního zákona žádost o stavební povolení, kterou dne 16.05.2016 podal a následně dne 27.06.2016 doplnil (resp. zúžil) Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná (dále jen „stavebník“), a na základě tohoto přezkoumání, podle § 115 stavebního zákona a § 18c vyhlášky ministerstva pro místní rozvoj č. 503/2006 Sb., v platném znění, v souladu s příslušnými ustanoveními části druhé zákona č. 500/2004 Sb. v platném znění (dále jen „správní řád“) p o v o l u j e stavbu „ Chodník a parkovací stání ul. Na Bílé husi, Nerudova a U Čertova kamene“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc.č. 53/1, 852/1, 853/5, 853/15 a 1984/13, vše v katastrálním území a městě Blatná. Stručný popis stavby: Jedná se o výstavbu 5 nových kolmých parkovacích stání v jednosměrném úseku ul. Nerudova, 7 nových kolmých parkovacích stáních v ul. Na Bílé husi, doplnění 8 nových kolmých parkovacích stání v ul. U Čertova kamene (vč. vybudování chodníku, který si vyžádá posunutí 3 stávajících stání) a vybudování nového spojovacího chodníku na konci ul. Zahradnická (pozemek parc.č. 853/15 v k.ú. Blatná). Povrch nových parkovacích stání i chodníků bude z betonové dlažby. Vymezení účastníků řízení: Účastníky tohoto stavebního řízení jsou Stavebník a vlastník pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná; Vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3 a E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; Vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich, může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc.č. st. 807/1 se stavbami č.p. 729 a 1015; parc.č. st. 808/1 se stavbami č.p. 730 a 1016; parc.č. st. 1414/1 se stavbami č.p. 867, 1033 a 1034; parc.č. st. 1706 se stavbou č.p. 1070; parc.č. st. 1925 se stavbou č.p. 1075; parc.č. 852/11; parc.č. 853/17; parc.č. 859/2; parc.č. 2190, vše v katastrálním území a městě Blatná. Pro provedení stavby se stanovují tyto podmínky: Stavba bude provedena podle projektové dokumentace, ověřené ve stavebním řízení, kterou vypracoval Ing. Karel Hromada. Případné změny nesmí být provedeny bez předchozího povolení silničního správního úřadu. Při provádění stavebních prací musí být dodrženy podmínky stanovené v níže uvedených stanovisek dotčených orgánů a správců inženýrských sítí: Společnosti E.ON Servisní, s.r.o. ze dne 01.02.2016, č.j. M18391-16099466 (vyjádření z hlediska elektrické sítě), kde jsou mimo jiné uvedeny tyto podmínky: „Ke stavbě a činnosti v ochranných pásmech (dále jen OP) nadzemního vedení VN, VVN, podzemního vedení nebo elektrických stanic je investor povinen zajistit si písemný souhlas ve smyslu § 46 odst. 11 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a výkonu státní správy v energetických odvětvích, v platném znění. Souhlas se stavbou v OP zařízení distribuční soustavy plynu uděluje E.ON Česká republika s.r.o. jako zástupce E.ON Distribuce a.s. na základě žádosti investora stavby.“ „Při provádění zemních nebo jiných prací, které mohou ohrozit předmětné distribuční a sdělovací zařízení, jste povinni dle zákona č. 309/2006 Sb. a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., učinit veškerá opatření, aby nedošlo ke škodám na rozvodném zařízení, na majetku nebo na zdraví osob elektrickým proudem“. „Bude zajištěno objednání přesného vytýčení distribuční sítě (trasy kabelu) v terénu a to nejméně 14 dnů před zahájením prací v blízkosti podzemního kabelového vedení.“ Společnosti E.ON Servisní, s.r.o. ze dne 01.02.2016, č.j. M18391-16099466 (vyjádření z hlediska sítě plynu), kde jsou mimo jiné uvedeny tyto podmínky: „Ke stavbě a činnosti v ochranných pásmech (dále jen OP) plynárenského zařízení a ke stavbě v bezpečnostních pásmech (dále jen BP) je investor povinen zajistit si písemný souhlas ve smyslu § 68 odst. 4 a § 69 odst. 3 zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a výkonu státní správy v energetických odvětvích, v platném znění. Souhlas se stavbou a činností v OP a souhlas se stavbou v BP zařízení distribuční soustavy plynu uděluje E.ON Česká republika s.r.o. jako zástupce E.ON Distribuce a.s. na základě žádosti investora stavby“. „Při provádění zemních nebo jiných prací, které mohou ohrozit předmětné distribuční zařízení, jste povinni dle zákona č. 309/2006 Sb. a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., učinit veškerá opatření, aby nedošlo ke škodám na rozvodném zařízení, na majetku nebo na zdraví osob“. „Bude zajištěno objednání přesného vytýčení trasy vedení v terénu a to nejméně 14 dnů před zahájením prací v OP resp. BP pásmu plynárenského zařízení.“ Společnosti ČEVAK a.s. ze dne 13.05.2016 č.j. O16020001988, kde jsou mimo jiné uvedeny tyto podmínky: „Před zahájením prací bude na místě provedeno vytýčení sítí provozovaných ČEVAK a.s.“. „Společnosti ČEVAK bude v předstihu písemně sdělen termín zahájení stavby“. „Při výstavbě nových zpevněných ploch budou povrchové prvky vodohospodářských sítí umístěny do nivelety nové zpevněné plochy. Povrchové krytí vodovodního řadu musí být minimálně 1,5 m.“ „Technická přejímka funkčnosti povrchových prvků vodohospodářských sítí bude provedena před položením poslední vrstvy komunikace“. Společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s. ze dne 26.01.2016, č.j. 520010/16, kde jsou mimo jiné uvedeny tyto podmínky: „Stavebník, nebo jím pověřená třetí osoba, je povinen pouze pro případ, že existence a poloha SEK (sítí elektronických komunikací), jež je zakreslena v přiloženém výřezu/výřezech z účelové mapy SEK společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s. a nebo toto vyjádření, vč. Všeobecných podmínek ochrany SEK, nepřestavuje dostatečnou informaci pro záměr, pro který podal shora uvedenou žádost nebo pro zpracování projektové dokumentace stavby, která koliduje se SEK, nebo zasahuje do ochranného pásma SEK, vyzvat písemně společnost Česká telekomunikační infrastruktura a.s. k upřesnění podmínek ochrany SEK, a to prostřednictvím zaměstnance společnosti Česká telekomunikační infrastruktura a.s. pověřeného ochranou sítě“. Stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 27.04.2016, č.j. KRPC-53755-1/ČJ-2016-020706, kde jsou ve vztahu k povolení stavby uvedeny mimo jiné tyto podmínky: „Navržené chodníky budou provedeny v souladu s požadavky vyhl. č. 398/2009 Sb. o obecných technických požadavcích zabezpečujících bezbariérové užívání staveb, a v souladu s požadavky příslušné ČSN 73 6110 Projektování místních komunikací, zejména zdůrazňujeme nutnost zajištění přirozené vodící linie na chodnících (obrubník u trávníku musí být min. 6 cm vysoký) a provedení požadovaných hmatových úprav pro osoby nevidomé na místech pro přecházení, ve sjezdech a v místě ukončení chodníku (varovný pás musí být umístěn podél celé plochy sníženého obrubníku a dále přetažen po obou stranách až do výšky obrubníku 8 cm) a na místech pro přecházení (varovný pás a odsazený signální pás). Rozměry navržených parkovacích míst musí splňovat požadavky příslušné ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Parkovací místa pro osoby zdravotně tělesně postižené budou mít normou požadované rozměry (min. šířka 3,50 m) a budou označena svislou dopravní značkou IP 12 Vyhrazené parkoviště se symbolem O1 a současně vyznačena vodorovným dopravním značením V 10f“. „V dostatečném předstihu před zahájením stavebních prací musí být Policie ČR požádána o nové stanovisko ve vztahu k označení pracovního místa dle TP 66 – Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích a k návrhu DIO“. Dokončená stavba bude označena pomocí svislých a vodorovných dopravních značek, zakreslených v projektové dokumentaci stavby. Stavební povolení pozbývá podle § 115 odst. 4 stavebního zákona platnost, jestliže stavba nebyla zahájena do 2 let od nabytí právní moci tohoto rozhodnutí. Dobu platnosti stavebního povolení je možné prodloužit na základě odůvodněné žádosti stavebníka, podanou před jejím uplynutím. Stavba bude dokončena nejpozději do 3 let od nabytí právní moci tohoto rozhodnutí. Stavbu nelze provádět svépomocí (§ 160 stavebního zákona); název a sídlo stavebního podnikatele, který bude stavbu provádět a termín zahájení stavby bude písemně oznámen silničnímu správnímu úřadu nejpozději 10 dní před zahájením stavby. V průběhu stavby bude provedena pouze 1 kontrolní prohlídka, která bude současně závěrečnou kontrolní prohlídkou. Podle ustanovení § 122 odst. 1 stavebního zákona je možné dokončenou stavbu dopravní infrastruktury užívat pouze na základě kolaudačního souhlasu, k jehož vydání je příslušný zdejší silniční správní úřad. Odůvodnění: Dne 16.05.2016 podal stavebník k silničnímu správnímu úřadu žádost o vydání stavebního povolení na výše uvedenou stavbu, která se měla nacházet na pozemcích parc.č. 53/1, 852/1, 853/5, 853/15, 859/2, 859/5 a 1984/13 v k.ú. Blatná; tímto dnem bylo zahájeno stavební řízení. K žádosti byla doložena 2x projektová dokumentace stavby, vyjádření odboru výstavby a ÚP MěÚ Blatná podle § 15 odst. 2 stavebního zákona ze dne 04.05.2016, č.j. MUBL 5027/2016, stanovisko PČR, DI Strakonice ze dne 27.04.2016, č.j. KRPC-53755-1/ČJ-2016-020706, ve kterém je vyjádřen souhlas za podmínek uvedených ve výroku tohoto rozhodnutí, resp. zapracovaných v projektové dokumentaci (týká se zákresu dopravní značky IP 12) a vyjádření správců inženýrských sítí: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., E.ON Česká republika, s.r.o. (vyjádření z hlediska el. sítě i z hlediska sítě plynu), ČEVAK a.s., Technické služby města Blatné, s.r.o. (vyjádření z hlediska sítě VO). Silniční správní úřad po přezkoumání žádosti a pořízení výpisů z KN zjistil, že žadatel v rozporu s ustanovením § 110 odst. 2 písm. a) a písm. d) stavebního zákona nedoložil doklady prokazující právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření anebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemkům parc.č. 859/2 a 859/5 v k.ú. Blatná, ani závazné stanovisko orgánu ochrany zemědělského půdního fondu vzhledem k pozemku parc.č. 853/15 v k.ú. Blatná, který v době podání žádosti podléhal ochraně zemědělského půdního fondu. Silniční správní úřad s ohledem na výše uvedené postupoval podle ustanovení § 45 odst. 2 správního řádu a stavebníka vyzval k odstranění vad v žádosti, k čemuž stanovil přiměřenou lhůtu 90 dnů. Podle ustanovení § 64 odst. 1 písm. a) správního řádu správní orgán současně usnesením řízení přerušil. Dne 27.06.2016 obdržel silniční správní úřad od stavebníka doplnění podkladů k žádosti o stavební povolení – přepracované části projektové dokumentace stavby a rozhodnutí odboru životního prostředí MěÚ Blatná č.j. MUBL 6346/2016/Nu ze dne 07.06.2016 o souhlasu s trvalým odnětím půdy pozemku parc.č. 853/15 v k.ú. Blatná ze zemědělského půdního fondu. Pořízeným výpisem z KN silniční správní úřad zjistil, že ke dni 29.06.2016 již není ochrana zemědělského půdního fondu u tohoto pozemku evidována. Z doložených podkladů vyplynulo, že stavebník zúžil předmět své žádosti tak, že původně navržená parkovací stání a chodník na pozemcích parc.č. 859/2 a 859/5 v k.ú. Blatná již nebudou předmětem projektové dokumentace a stavebního řízení. Silniční správní úřad oznámil po doplnění žádosti (resp. zúžení jejího předmětu) dne 30.06.2016 účastníkům řízení a dotčeným orgánům zahájení stavebního řízení. Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení, kdy jejich počet překročil 30, bylo podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která byla po dobu 15 dní vyvěšena na úřední desce MěÚ Blatná (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup). V souladu s ustanovením § 113 odst. 3 stavebního zákona doručil silniční správní úřad oznámení o zahájení řízení jednotlivě pouze stavebníkovi; ostatním účastníkům řízení bylo doručeno veřejnou vyhláškou. Dotčeným orgánům bylo oznámení doručeno jednotlivě. Stejným způsobem jako oznámení o zahájení řízení se doručuje i toto rozhodnutí. Okruh účastníků řízení stanovil silniční správní úřad podle ustanovení § 109 stavebního zákona, kdy účastníkem stavebního řízení je stavebník, vlastník pozemku, na kterém má být stavba prováděna, vlastník stavby, na níž má být provedena změna, vlastníci stavby na pozemku, na kterém má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k tomuto pozemku nebo stavbě právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena, dále vlastníci sousedních pozemků nebo stavby na něm, může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousednímu pozemku právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Společnosti Technické služby města Blatné s.r.o. a ČEVAK a.s., které se vyjadřovaly k projektové dokumentaci z hlediska existence sítě veřejného osvětlení, resp. vodovodu a kanalizace, silniční správní úřad nepovažoval za účastníky řízení (přestože podmínky týkající se ochrany uvedených sítí do výroku zapracoval), neboť vlastníkem těchto sítí je výhradně Město Blatná (tj. stavebník); Technické služby města Blatné s.r.o. a ČEVAK a.s. vykonávají toliko správu spojenou s provozem a údržbou uvedených sítí. Při úvaze, kteří vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich mohou být prováděním stavby přímo dotčeni, vycházel silniční správní úřad z předpokladu, že dotčení mohou být toliko vlastníci těch nemovitostí, které se nachází na úrovni úseků dotčených stavbou nebo alespoň hraničí se začátkem/koncem těchto úseků. Vlastníky pozemků, které sice sousedí s pozemky dotčenými stavbou, ale hranice pozemků nachází se zcela mimo úseků dotčených stavbou, silniční správní úřad za účastníky řízení nepovažoval, neboť je zjevné, že jejich práva nemohou být stavbou ani jejím prováděním nikterak dotčena; takové pozemky proto silniční správní úřad neuváděl v oznámení o zahájení řízení ani v tomto rozhodnutí. Silniční správní úřad podle ustanovení § 112 odst. 2 stavebního zákona upustil od ústního jednání a místního šetření, protože mu poměry staveniště byly dobře známy a doplněná žádost poskytovala dostatečné podklady pro posouzení stavby, a stanovil, že ve lhůtě do 10 dnů od doručení (doručení účastníkům, kterým se doručovalo veřejnou vyhláškou, nastalo 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky) mohou účastníci řízení uplatnit své námitky, popřípadě důkazy a dotčené orgány svá závazná stanoviska. Silniční správní úřad dále stanovil, že vyjádření k podkladům pro vydání rozhodnutí (§ 36 odst. 3 správního řádu) mohou účastníci řízení uplatnit nejpozději do 15 dnů ode dne doručení oznámení (které nastalo 15. dnem ode dne vyvěšení, viz výše). Nikdo z účastníků řízení neuplatil ve stanovených lhůtách námitky či důkazy a silniční správní úřad neobdržel ve stanovené lhůtě ani vyjádření k pokladům rozhodnutí. Taktéž dotčené orgány neuplatnili ve stanovené lhůtě žádná další stanoviska (mimo vyjádření a stanoviska uplatněná před podáním žádosti). Silniční správní úřad v provedeném stavebním řízení přezkoumal předloženou žádost z hledisek uvedených v § 111 stavebního zákona a zjistil, že předložené podklady jsou v souladu s požadavky uplatněnými dotčenými orgány, projektová dokumentace stavby je úplná, přehledná, byla zpracována oprávněnou osobou, je v souladu se záměry územního plánování v dotčeném území a v dostatečné míře obsahuje obecné požadavky na výstavbu i požadavky na stavbu pozemních komunikací, stanovené zejm. vyhláškou č. 146/2008 Sb. Jelikož silniční správní úřad v průběhu řízení neshledal důvody, které by bránily povolení stavby, rozhodl tak, jak je uvedeno ve výroku rozhodnutí, tj. za použití ustanovení právních předpisů ve výroku uvedených stavbu při dodržení stanovených podmínek povolil. Upozornění: Stavba nesmí být zahájena, dokud stavební povolení nenabude právní moci (§ 73 správního řádu). Poučení o odvolání: Proti tomuto rozhodnutí lze podat do l5 dnů od jeho doručení (účastníkům, kterým se doručuje veřejnou vyhláškou, je rozhodnutí doručeno 15. dnem po vyvěšení na úřední desce Městského úřadu Blatná) odvolání ve smyslu § 81 a § 82 správního řádu ke Krajskému úřadu Jihočeského kraje, odboru dopravy a silničního hospodářství, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, prostřednictvím odboru dopravy MěÚ Blatná. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Toto rozhodnutí musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 03.08.2016 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí vyhlášky: Obdrží: účastníci řízení: stavebník (žadatel): Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány: Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) MěÚ Blatná, odbor výstavby a územního plánování na vědomí: MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje Vyvěšeno: 3.8.2016 Datum sejmutí: 19.8.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Oznámení o uzavření veřejnoprávní smlouvy- novostavba RD na poz.č.1264/32 v k-ú.Blatná

1. 8. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8577/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 1.8.2016 Datum sejmutí: 17.8.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Vahlovice

25. 7. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8284/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Auböck s.r.o. Poříčí 247 373 82 Boršov nad Vltavou na základě plné moci zastoupen spol. Signistav s.r.o Na Návsi 3 373 61 Hrdějovice Váš dopis zn. Ze dne: 22.07.2016 Naše značka: MUBL 8284-2/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 25.07.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 22.07.2016 podala společnost Auböck s.r.o., IČ: 260 89 785, Poříčí 247, 373 82 Boršov nad Vltavou, kterou dle plné moci zastupuje spol. Signistav s.r.o., IČ: 260 72 700, Na Návsi 3, 373 61 Hrdějovice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-102466-1/ČJ-2016-020706 ze dne 20.07.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. III/1751, která bude úplně uzavřena a na silnici č. II/175 a místní komunikaci (Myštice-Laciná), po kterých budou vedeny objízdné trasy. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení úplné uzavírky silnice č. III/1751 v km 0,110 – 0,150; jedná se o úsek na konci zastavěného území osady Vahlovice, ve směru jízdy na osadu Dvořetice. Uzavírka a objížďka budou vyznačeny pomocí následujících dopravních značek a zařízení: A 15 Práce; ve stanovených případech doplněné dodatkovými tabulkami E 3a (vzdálenost) B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech, doplněné dodatkovými tabulkami E 13 s textem „mimo vozidel stavby“; značky budou dále též doplněny výstražnými světly (S 7) B 20a Nejvyšší dovolená rychlost B 21a Zákaz předjíždění IP 10a Slepá pozemní komunikace; ve stanovených případech doplněné dodatkovými tabulkami E 3a (vzdálenost) IP 10b Návěst před slepou pozemní komunikací; ve stanovených případech doplněné dodatkovými tabulkami E 3a (vzdálenost) IP 22 Změna organizace dopravy s textem „sil. III/1751 v obci Vahlovice uzavřena“; ve stanovených případech budou značky doplněny směrovými šipkami E 7b IS 11b Směrová tabule pro vyznačení objížďky s textem „Dvořetice“ IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 01.08. – 14.08.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značení bude provedeno dle TP 65 (Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích) a TP 66 (Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích) a bude rozmístěno před zahájením stavebních prací odbornou firmou. Je nutno dodržet minimální vzdálenosti dopravních značek – mimo obec min. 30 m, v obci min. 10 m. Společné uspořádání značek na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Dopravní značení, které bude v rozporu s přechodnou úpravou, musí být dočasně zneplatněno. Zneplatnění bude provedeno podle ustanovení § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. škrtnutím oranžovo-černými pruhy nebo překrytím červeným křížem anebo jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značky. Minimálně v době snížené viditelnosti budou v činnosti výstražná světla S 7 dle DIO. Dopravní značení na silnici č. II/175 na okraji obce Myštice (z obou stran směrů jízdy) musí být umístěno tak, aby nebylo v kolizi (viz výše uvedené zásady) s dopravním značením vztahujícím se k částečné uzavírce silnice č. III/1211, kterou zdejší odbor žadateli povolil rozhodnutím ze dne 25.07.2016 č.j. MUBL 8285/2016, ve shodném termínu. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Bezprostředně po ukončení uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďky odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky silnice č. III/1751 a objízdné trasy při rekonstrukci propustku v km 0,120 silnice III/1751. Odůvodnění: Dne 22.07.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je rekonstrukce propustku silnice č. III/1751 v km 0,120. Práce si vyžádají úplnou uzavírku výše uvedené silnice, o jejíž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 20.07.2016, č.j. KRPC-102466-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, za podmínek uvedených v podmínkách výroku tohoto opatření. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce obce Myštice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce, příp. by mohlo vést ke zvýšení hustoty provozu v této obci (zejm. vzhledem k místním částem Vahlovice a Laciná). Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce obce Myštice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 25.07.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Auböck s.r.o., Poříčí 247, 37382 Boršov nad Vltavou, zastoupená na základě plné moci spol. Signistav s.r.o., Na Návsi 3, 373 61 Hrdějovice (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Obec Myštice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 25.7.2016 Datum sejmutí: 10.8.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Myštice

25. 7. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8285/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Auböck s.r.o. Poříčí 247 373 82 Boršov nad Vltavou na základě plné moci zastoupen spol. Signistav s.r.o Na Návsi 3 373 61 Hrdějovice Váš dopis zn. Ze dne: 22.07.2016 Naše značka: MUBL 8285-2/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 25.07.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 22.07.2016 podala společnost Auböck s.r.o., IČ: 260 89 785, Poříčí 247, 373 82 Boršov nad Vltavou, kterou dle plné moci zastupuje spol. Signistav s.r.o., IČ: 260 72 700, Na Návsi 3, 373 61 Hrdějovice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-102465-1/ČJ-2016-020706 ze dne 20.07.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. III/1211 na části a přilehlé silnice č. II/175, v k.ú. Myštice. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení částečné uzavírky silnice č. III/1211 v úseku cca 50 m, od křižovatky se silnicí č. II/175 (u obce Myštice) po km 11,650, ve směru jízdy na obec Lom. Částečná uzavírka bude vyznačena pomocí následujících dopravních značek a zařízení: A 6a Zúžená vozovka z obou stran A 15 Práce; ve stanovených případech doplněné dodatkovými tabulkami E 3a (vzdálenost), příp. směrovou šipkou pro odbočení E 7b B 20a Nejvyšší dovolená rychlost B 21a Zákaz předjíždění B 26 Konec všech zákazů C 4b Přikázaný směr objíždění zde vlevo; značky budou doplněny výstražnými světly S 7 P 7 Přednost protijedoucích vozidel P 8 Přednost před protijedoucími vozidly Z 4a,b Směrovací deska se šikmými pruhy se sklonem vlevo/vpravo Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 01.08. – 14.08.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899-1 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značení bude provedeno dle TP 65 (Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích) a TP 66 (Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích) a bude rozmístěno před zahájením stavebních prací odbornou firmou. Je nutno dodržet minimální vzdálenosti dopravních značek – mimo obec min. 30 m, v obci min. 10 m. Společné uspořádání značek na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Dopravní značení, které bude v rozporu s přechodnou úpravou, musí být dočasně zneplatněno. Zneplatnění bude provedeno podle ustanovení § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. škrtnutím oranžovo-černými pruhy nebo překrytím červeným křížem anebo jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značky. Minimálně v době snížené viditelnosti budou v činnosti výstražná světla S 7 dle DIO. Překop komunikace bude realizován po částech. Po celou dobu provádění prací (za všech okolností a ve všech etapách) musí být přes pracovní místo zajištěn bezpečný volný průjezd v šířce minimálně 3 m – není možné úplné uzavření komunikace. Obousměrný provoz bude zabezpečen kyvadlově, přednost v jízdě protijedoucích vozidel bude vyznačena tak, že řidiči přijíždějící od křižovatky se sil. II/175 budou mít přednost před řidiči přijíždějícími od obce Lom. V případě krátkodobé nepřehlednosti pracovního místa (např. při odvozu či návozu materiálu) bude provoz řízen dostatečným počtem dně proškolených, ustrojených a vybavených osob. Pověřené osoby (pracovníci) musí splňovat podmínky § 20 odst. 1 vyhlášky č. 294/2015 Sb. – musí mít mj. na sobě oblečen výstražný oděv. Dopravní značení na silnici č. II/175 na okraji obce Myštice (z obou stran směrů jízdy) musí být umístěno tak, aby nebylo v kolizi (viz výše uvedené zásady) s dopravním značením vztahujícím se k vyznačení objížďky při úplné uzavírce silnice č. III/1751 u Vahlovic, kterou zdejší odbor žadateli povolil rozhodnutím ze dne 25.07.2016 č.j. MUBL 8284/2016, ve shodném termínu. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Bezprostředně po ukončení částečné uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující částečnou uzavírku odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení částečné uzavírky při rekonstrukci propustku v km 11,682 silnice III/1211. Odůvodnění: Dne 22.07.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je rekonstrukce propustku silnice č. III/1211 v km 11,682. Práce si vyžádají částečnou uzavírku výše uvedené silnice, o jejíž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 20.07.2016, č.j. KRPC-102465-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, za podmínek uvedených v podmínkách výroku tohoto opatření. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích (jedná se zejm. o dopravní značky B 20a, B 21a, C 4b a P7), stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno pouze na úřední desce správního orgánu, jelikož se přímo nevztahuje k provozu v zastavěném území obce Myštice a ani nemůže ovlivnit hustotu provozu v této obci. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 25.07.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Auböck s.r.o., Poříčí 247, 37382 Boršov nad Vltavou, zastoupená na základě plné moci spol. Signistav s.r.o., Na Návsi 3, 373 61 Hrdějovice (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 25.7.2016 Datum sejmutí: 10.8.2016 Zodpovídá: Jan Valášek
Zobrazeno 1271-1280 ze 1565

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Moje ID - přihlášení

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-downloadapp-store-download

WEB kamery

 Web kamery

 

Mapový portál Mapotip

Mapový portál Mapotip

Odkazy

úřední deska

E-Podatelna

Czech POINT

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 11. 9. 2025
slabý déšť 21 °C 13 °C
pátek 12. 9. zataženo 20/12 °C
sobota 13. 9. slabý déšť 20/12 °C
neděle 14. 9. déšť 14/9 °C

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

 

 

Mobilní aplikace v OBRAZE

Přináší přehled aktualit z webu obce. Občané jsou informováni o nově vložených zprávách a upozorněních, dozvědí se včas o pořádaných akcích, mohou si prohlédnout fotografie nebo dokumenty vyvěšeny na úřední desce.