Město Blatná
Blatná

Fulltextové hledání - Výsledek hledání

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - ul. Strakatého, Nad Lomnicí Blatná

21. 10. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 11598/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 ZAKOM s.r.o. Za nádražím 2654 397 01 Písek Váš dopis zn. Ze dne: 19.10.2016 Naše značka: MUBL 11598-2/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 21.10.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 19.10.2016 podala společnost ZAKOM s.r.o. , IČ: 251 71 747, Za nádražím 2654, 397 01 Písek (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-140370-1/ČJ-2016-020706 ze dne 04.10.2016 a ze dne 19.10.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. II/121 (ul. Strakatého, Buzická) a na místní komunikaci na sídlišti Nad Lomnicí v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení částečné uzavírky silnice č. II/121 (ul. Strakatého) a úplné uzavírky místní komunikace na sídlišti Nad Lomnicí (před č.p. 1108). Uzavírky budou vyznačeny pomocí následujících dopravních značek a zařízení: A 15 Práce na silnici B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech B 24a Zákaz odbočování vpravo B 24b Zákaz odbočování vlevo B 28 Zákaz zastavení C 4b Přikázaný směr objíždění vlevo IP 10a Slepá pozemní komunikace Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Z 4a,b Směrovací deska se šikmými pruhy se sklonem vlevo/vpravo E 7b Směrová šipka pro odbočení E 8a,c Dodatkové tabulky začátek úseku / konec úseku E 13 Dodatkové tabulky s uvedením data a času prací Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle jednotlivých situací se zákresem dopravního značení, které jsou přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 28.10.–29.10.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normami ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Úplná uzavírka místní komunikace smí být realizována pouze po dobu jednoho dne. V místě podélných parkovacích stání v úseku místní komunikace (podél č.p. 1108) budou s předstihem 5 dní umístěny dopravní značky B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovými tabulkami E 8d, E 8e (úsek platnosti) a dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením data a příp. času zahájení prací. Při úplné uzavírce místní komunikace budou dočasně zneplatněny značky vyznačující jednosměrný provoz (B 2 a B 24a), dle grafické přílohy. Zneplatnění dopravních značek se provádí podle ustanovení § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. v platném znění škrtnutím oranžovo-černými pruhy nebo překrytím červeným křížem anebo jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. Při částečné uzavírce silnice č. II/121 (ul. Strakatého) musí být po celou dobu prací zachován střídavý obousměrný silniční provoz směrem do slepého úseku (k sousedním nemovitostem a do prodejny železářství) jedním jízdním pruhem o min. šířce 3,0 m. Na zábranách Z 2, deskách Z 4 a příp. dalších dopravních značkách budou v době snížené viditelnosti užita výstražná světla. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací odbornou firmou, v souladu s TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost zachování požadovaného minimálního odstupu dopravních značek – v obci minimálně 10 m). Společné uspořádání značek na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Po ukončení uzavírek komunikací musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírky odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení částečné uzavírky silnice č. II/121 (ul. Strakatého) a úplné uzavírky místní komunikace (před č.p. 1108) v Blatné, při uložení optického kabelu. Upozornění: Toto stanovení přechodné úpravy provozu neřeší označení pracovních míst na chodnících, pro které vydal odbor dopravy MěÚ Blatná pod č.j. MUBL 11598-1/2016 samostatné stanovení. Odůvodnění: Dne 19.10.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je uložení optického kabelu. Stavba si vyžádá zvláštní užívání a částečnou / úplnou uzavírku ve výroku uvedených pozemních komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti byly doloženy situace stavby se zákresem dopravního značení a souhlasná stanoviska Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice č.j. KRPC-140370-1/ČJ-2016-020706 ze dne 04.10.2016 a ze dne 19.10.2016, vyžadovaná podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanoviscích sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za stanovených podmínek, které jsou zohledněny ve výroku tohoto rozhodnutí. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Předmětem žádosti o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích bylo dále též označení pracovních míst na chodnících. Protože na chodnících nebudou použity zákazové či příkazové dopravní značky a současně byl požadován dřívější termín zahájení prací než pro uzavírky komunikací, vydal pro tuto část stavby správní orgán samostatné stanovení přechodné úpravy provozu. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: 2x situace se zákresem dopravního značení - překopy Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 21.10.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: ZAKOM s.r.o., Za nádražím 2654, 397 01 Písek (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 21.10.2016 Datum sejmutí: 7.11.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Územní rozhodnutí- kabelové vedení NN -"Blatná-chatová kolonie Pustý"

19. 10. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 11443/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 19.10.2016 Datum sejmutí: 4.11.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - výlov rybníka Myštice

13. 10. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 11189/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Blatenská ryba, spol. s r.o. Na Příkopech 747 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 10.10.2016 Naše značka: MUBL 11189/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 12.10.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 10.10.2016 podala společnost Blatenská ryba, spol. s r.o., IČ: 490 23 837, Na Příkopech 747, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-158971-1/ČJ-2016-020706 ze dne 10.10.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/175 a III/1753 v obci Myštice. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve snížení nejvyšší dovolené rychlosti na 30 km/hod. na průtahu uvedených silnic obcí Myštice, pomocí dopravních značek B 20a „nejvyšší dovolená rychlost“ (na příjezdech od Blatné a od Mirovic bude rychlost postupně snižována již před začátkem zastavěného úseku: 70“-„50“-„30“), vyznačení zákazu zastavení v úseku silnice č. II/175 podél hráze rybníka Labuť pomocí značek B 28 „zákaz zastavení“ a vyznačení příjezdu k dočasným parkovacím plochám, které budou umístěny mimo pozemní komunikace, pomocí dopravních značek IP 11a „parkoviště“ s dodatkovými tabulkami - směrovými šipkami E 7a,b. Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které jsou přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 26.10.2016 – 28.10.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Při přerušení akce ve večerních a nočních hodinách (od 18,00 hod. do 6,00 hod.) budou značky B 20a (nejvyšší dovolená rychlost) dočasně zneplatněny (škrtnutím, otočením, příp. dočasným odstraněním). Na křižovatce silnic II/175 x III/1753 bude umístěn pořadatel, který bude informovat návštěvníky akce o možnosti parkování a příp. volnosti jednotlivých parkovišť. Pořadatel musí být oblečen v reflexní vestě. Po celou dobu akce nesmí dojít ke zvláštnímu užívání silnic č. II/175, III/1753 ani dalších komunikací. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je výlov rybníka Labuť v Myšticích, při kterém se předpokládá příjezd velkého počtu návštěvníků akce a zvýšený pohyb pěších po přilehlých silnicích. Odůvodnění: Dne 10.10.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je je výlov rybníka Labuť v Myšticích, při kterém se předpokládá příjezd velkého počtu návštěvníků akce a zvýšený pohyb pěších po přilehlých silnicích. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 10.10.2016 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí. Protože dopravní značky B 20a „nejvyšší dovolená rychlost“ a B 28 „zákaz zastavení“, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Obecního úřadu Myštice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Obecního úřadu Myštice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 13.10.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Blatenská ryba, spol. s r.o., Na Příkopech 747, 388 01 Blatná (datovou schránkou) Obec Myštice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 13.10.2016 Datum sejmutí: 31.10.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Zveřejnění návrhu stanovení místní úpravy provozu na sil. III/02019, Kadov (návrh opatření obecné povahy) - veřejná vyhláška

13. 10. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 10615/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Obec Kadov Kadov 65 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 22.09.2016 Naše značka: MUBL 10615/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 13.10.2016 Zveřejnění návrhu stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích (o patření obecné povahy) – veřejná vyhláška Městský úřad Blatná, odbor dopravy (dále jen „správní orgán“), jako příslušný orgán státní správy ve věci stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 5 zákona o silničním provozu a § 172 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti podané dne 22.09.2016 Obcí Kadov, IČ: 002 51 283, Kadov 65, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-151096-1/ČJ-2016-020706 ze dne 04.10.2016, oznamuje zahájení řízení o návrhu opatření obecné povahy ve věci stanovení místní úpravy provozu na silnici č. III/02019 v obci Kadov. Předmětem návrhu je umístění dopravní značky B 20a (nejvyšší dovolená rychlost – 70 km/hod.) na silnici č. III/02019 před značku IZ 4a (obec), při vjezdu do obce Kadov směrem od Blatné. Důvodem žádosti (návrhu) je zpomalení vozidel při vjezdu do obce Kadov, kdy vzhledem ke sjezdu z kopce a k rovnému úseku dochází často ke snižování rychlosti vozidel až za značkou obec (IZ 4a). Grafická část návrhu je vyvěšena spolu s tímto oznámením. Návrh je zveřejněn též na elektronické úřední desce Města Blatná: uredni-deska . V souladu s ustanovením § 172 odst. 4 správního řádu může k návrhu stanovení místní úpravy provozu na uvedené komunikaci kdokoliv, jehož práva, povinnosti nebo zájmy mohou být tímto opatřením obecné povahy přímo dotčeny, uplatnit u správního orgánu písemné připomínky a v souladu s § 172 odst. 5 správního řádu mohou k návrhu stanovení místní úpravy provozu, vlastníci nemovitostí, jejichž práva, povinnosti nebo zájmy související s výkonem vlastnického práva mohou být opatřením obecné povahy přímo dotčeny, nebo, určí li tak správní orgán, i jiné osoby, jejichž oprávněné zájmy mohou být tímto opatřením obecné povahy přímo dotčeny, podat proti návrhu ke správnímu orgánu písemné odůvodněné námitky. Městský úřad Blatná, odbor dopravy podle § 172 odst. 1 správního řádu v y z ý v á dotčené osoby, aby k návrhu stanovení místní úpravy provozu podávaly písemné připomínky nebo písemné odůvodněné námitky doručením správnímu orgánu (MěÚ Blatná, odbor dopravy, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná) ve lhůtě 30 dnů ode dne jeho zveřejnění (návrh je zveřejněn-doručen 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce MěÚ Blatná). Zmeškání úkonu nelze prominout. O námitkách rozhoduje správní orgán, který opatření obecné povahy vydává. Lhůta k podání písemných připomínek je správním orgánem stanovena v souladu s dikcí § 174 odst. 1 správního řádu za podmínek definovaných v § 39 správního řádu a lhůta k podání písemných odůvodněných námitek je stanovena podle ustanovení § 172 odst. 5 správního řádu. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Příloha: grafická část návrhu stanovení místní úpravy provozu Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úředních deskách Městského úřadu Blatná a Obecního úřadu Kadov, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 13.10.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Obec Kadov (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 13.10.2016 Datum sejmutí: 31.10.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Oznámení o zahájení stavebního řízení „Polní cesta RCH1 a RCH2 – p.č. 1673, 1722 k.ú. Pole a 1232, 1263 k.ú. Vrbno“ - veřejná vyhláška

21. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9784/2016 Oznámení o zahájení stavebního řízení „Polní cesta RCH1 a RCH2 – p.č. 1673, 1722 k.ú. Pole a 1232, 1263 k.ú. Vrbno“ - veřejná vyhláška M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Státní pozemkový úřad Krajský pozemkový úřad pro JčK pobočka Strakonice Palackého nám. 1090 386 01 Strakonice Váš dopis zn. Ze dne: 31.08.2016 Naše značka: MUBL 9784/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 21.09.2016 OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice , IČ: 013 12 774, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice (dále jen „stavebník“) k odboru dopravy MěÚ Blatná (dále jen „silniční správní úřad“) dne 31.08.2016 podal žádost o vydání stavebního povolení na stavbu: „Polní cesta RCH1 a RCH2 – p.č. 1673, 1722 k.ú. Pole a 1232, 1263 k.ú. Vrbno“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc.č. 1673, 1722 v katastrálním území Pole a parc.č. 1232, 1263 v katastrálním území Vrbno, obci Kadov. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc.č. st. 41/1 se stavbou č.p. 37, parc.č. st. 41/2 se stavbou bez č.p./č.e, parc.č. 1460, 1565, 1566, 1672, 1674, 1676, 1677, 1678, 1679, 1697, 1695, 1698, 1699, 1700, 1706, 1707, 1708, 1709, 1710, 1715, 1718, 1737, vše v k.ú. Pole, parc.č. st. 16/1 se stavbou č.p. 5, parc.č. st. 16/2 se stavbou č.p. 49, parc.č. 876/1, 876/2, 1034/1, 1214, 1216, 1218, 1219, 1239, 1242, 1243, 1244, 1246, 1247, 1248, 1249, 1250, 1252, 1253, 1254, 1255, 1257, 1259, 1261, 1262/1, 1262/2, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1298, vše v k.ú. Vrbno. Stručný popis stavby: Stavba spočívá v rekonstrukci stávající účelové komunikace (označené jako RCH1 a RCH2). Celková délka rekonstruované komunikace činí 2 130,61 m (z toho RCH1 1067,87 m a RCH2 1062,74 m). Šířka komunikace bude činit 4,0 m (3,5 m vozovka + 2x 0,25 m zpevněná krajnice). Povrch komunikace bude z penetračního makadamu s dvojvrstvým asfaltovým nátěrem s posypem a zadrcením, s výjimkou objektu SO 103 (oprava v úseku před napojením na silnici III/02019), kde je předpokládán povrch z asfaltového betonu tl. 5 cm. Odvodnění komunikace bude zajištěno pomocí příčných a podélných sklonů do stávající zeleně a příkopů, budou vybudovány trativody a vsakovací jímky; součástí stavby jsou též trubní propustky pod komunikací a pod sjezdy. Na trase bude vybudováno 7 výhyben, míjení vozidel bude též možné ve sjezdech na sousední nemovitosti nebo na jiné účelové komunikace (polní cesty). Silniční správní úřad, jakožto speciální stavební úřad pro stavbu pozemních komunikací, příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) zákona o pozemních komunikacích, v souladu s ustanovením § 112 odst. 1 stavebního zákona oznamuje zahájení stavebního řízení (řízení bylo zahájeno dnem podání žádosti). Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení (více než 30) je podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která se (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup) vyvěšuje na úředních deskách MěÚ Blatná a OÚ Kadov. Jelikož jsou silničnímu správnímu úřadu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby, upouští se ve smyslu § 112 odst. 2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě. Účastníci řízení mohou uplatnit námitky proti projektové dokumentaci, způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů, pokud je jimi přímo dotčeno jejich vlastnické právo nebo právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření nebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě. Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti, které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení, a důvody podání námitek; k námitkám, které překračují výše uvedený rozsah, se nepřihlíží. Účastníci řízení mohou své námitky, návrhy na důkazy či jiné návrhy uplatnit u zdejšího silničního správního úřadu nejpozději do 10 dnů od doručení tohoto oznámení (písemnost je doručena 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná), jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě mohou uplatnit závazná stanoviska dotčené orgány. Účastníci řízení mají též právo dle ustanovení § 36 odst. 3 správního řádu vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před jeho vydáním. Pro takové vyjádření stanovuje silniční správní úřad lhůtu do 15 dnů od doručení tohoto oznámení doručení (které nastává 15. dnem od vyvěšení na úřední desce MěÚ Blatná, jak je uvedeno výše). Poté bude vydáno rozhodnutí. Účastníci řízení mají právo nahlížet do spisu – seznámit se s poklady pro vydání rozhodnutí, na Městském úřadu Blatná, odboru dopravy (dveře č. 202), v úředních hodinách: pondělí a středa 7,30 – 12,00, 13,00 – 17,00 hod., pátek 7,30 – 10,30 hod., nebo po předchozí dohodě i mimo úřední hodiny: úterý, čtvrtek 7,00 - 12,00; 13,00 - 15,00 hod., pátek 10,30 - 12,00; 13,00 - 14,30 hod. Účastníci řízení se mohou na základě plné moci nechat v řízení zastupovat zástupcem. Zástupcem účastníků, jejichž zájmy si neodporují, může být i společný zmocněnec nebo společný zástupce (§ 33 - § 35 správního řádu). Účastníky tohoto stavebního řízení podle ustanovení § 109 stavebního zákona jsou: stavebník: Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice; vlastník dotčené stavby (na níž bude provedena změna) a vlastník pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Obec Kadov, Kadov 65, 387 33 Kadov; vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3 a E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace na str. 1 výše), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Obecního úřadu Kadov, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude veřejná vyhláška zaslána zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 21.09.2016 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: účastníci řízení: stavebník (žadatel): Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) vlastník stavby komunikace a stavebních pozemků: Obec Kadov, Kadov 65, 387 33 Kadov (datovou schránkou) - žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány: Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) č.j. KRPC-59091-1/ČJ-2016-020706 Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje (datovou schránkou) MěÚ Blatná, odbor životního prostředí, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Vyvěšeno: 21.9.2016 Datum sejmutí: 7.10.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Oznámení o zahájení stavebního řízení „Polní cesta RCV6 – p.č. 1150 a 1160 v k.ú. Vrbno“ - veřejná vyhláška

21. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9728/2016 Oznámení o zahájení stavebního řízení „Polní cesta RCV6 – p.č. 1150 a 1160 v k.ú. Vrbno“ - veřejná vyhláška M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Státní pozemkový úřad Krajský pozemkový úřad pro JčK pobočka Strakonice Palackého nám. 1090 386 01 Strakonice Váš dopis zn. Ze dne: 31.08.2016 Naše značka: MUBL 9728/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 21.09.2016 OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice , IČ: 013 12 774, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice (dále jen „stavebník“) k odboru dopravy MěÚ Blatná (dále jen „silniční správní úřad“) dne 31.08.2016 podal žádost o vydání stavebního povolení na stavbu: „Polní cesta RCV6 – p.č. 1150 a 1160 v k.ú. Vrbno“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc.č. 1150 a 1160 v katastrálním území Vrbno, obci Kadov. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc.č. st. 20 se stavbou č.p. 10, parc.č. st. 21 se stavbou č.p. 11, parc.č. 18, 172/3, 189/1, 192/7, 288/1, 288/3, 288/4, 288/5, 289, 291, 1036/3, 1041/1, 1041/13, 1132, 1134, 1136, 1145, 1147, 1148, 1151, 1152, 1154, 1155, 1156/1, 1156/2, 1157, 1158, 1159, 1161, 1162, 1163, 1164, vše v k.ú. Vrbno, 1239 v k.ú. Kadov u Blatné a 648, 649, 1030/1 v k.ú. Záboří u Blatné. Stručný popis stavby: Stavba spočívá v rekonstrukci stávající účelové komunikace (označené jako RCV6). Celková délka rekonstruované komunikace činí 980,53 m (z toho „větev A“ 754,61 m, „větev B“ 225,92 m). Šířka komunikace bude činit 4,0 m (3,5 m vozovka + 2x 0,25 m zpevněná krajnice) v úseku „větve A“ a 3,5 m (3,0 m + 2x 0,25 m zpevněná krajnice) v úseku „větve B“. Povrch komunikace bude z penetračního makadamu s dvojvrstvým asfaltovým nátěrem s posypem a zadrcením. Odvodnění komunikace bude zajištěno pomocí příčných a podélných sklonů do stávající zeleně, budou vybudovány trativody a vsakovací jímky. Na trase budou vybudovány 2 výhybny, míjení vozidel bude též možné ve sjezdech na sousední nemovitosti nebo na jiné účelové komunikace (polní cesty). Silniční správní úřad, jakožto speciální stavební úřad pro stavbu pozemních komunikací, příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) zákona o pozemních komunikacích, v souladu s ustanovením § 112 odst. 1 stavebního zákona oznamuje zahájení stavebního řízení (řízení bylo zahájeno dnem podání žádosti). Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení (více než 30) je podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která se (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup) vyvěšuje na úředních deskách MěÚ Blatná, OÚ Kadov a jelikož se část pozemků sousedících se stavbou nachází v k.ú. Záboří u Blatné, taktéž na úřední desce OÚ Záboří. Jelikož jsou silničnímu správnímu úřadu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby, upouští se ve smyslu § 112 odst. 2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě. Účastníci řízení mohou uplatnit námitky proti projektové dokumentaci, způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů, pokud je jimi přímo dotčeno jejich vlastnické právo nebo právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření nebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě. Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti, které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení, a důvody podání námitek; k námitkám, které překračují výše uvedený rozsah, se nepřihlíží. Účastníci řízení mohou své námitky, návrhy na důkazy či jiné návrhy uplatnit u zdejšího silničního správního úřadu nejpozději do 10 dnů od doručení tohoto oznámení (písemnost je doručena 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná), jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě mohou uplatnit závazná stanoviska dotčené orgány. Účastníci řízení mají též právo dle ustanovení § 36 odst. 3 správního řádu vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před jeho vydáním. Pro takové vyjádření stanovuje silniční správní úřad lhůtu do 15 dnů od doručení tohoto oznámení doručení (které nastává 15. dnem od vyvěšení na úřední desce MěÚ Blatná, jak je uvedeno výše). Poté bude vydáno rozhodnutí. Účastníci řízení mají právo nahlížet do spisu – seznámit se s poklady pro vydání rozhodnutí, na Městském úřadu Blatná, odboru dopravy (dveře č. 202), v úředních hodinách: pondělí a středa 7,30 – 12,00, 13,00 – 17,00 hod., pátek 7,30 – 10,30 hod., nebo po předchozí dohodě i mimo úřední hodiny: úterý, čtvrtek 7,00 - 12,00; 13,00 - 15,00 hod., pátek 10,30 - 12,00; 13,00 - 14,30 hod. Účastníci řízení se mohou na základě plné moci nechat v řízení zastupovat zástupcem. Zástupcem účastníků, jejichž zájmy si neodporují, může být i společný zmocněnec nebo společný zástupce (§ 33 - § 35 správního řádu). Účastníky tohoto stavebního řízení podle ustanovení § 109 stavebního zákona jsou: stavebník: Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice; vlastník dotčené stavby (na níž bude provedena změna) a vlastník pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Obec Kadov, Kadov 65, 387 33 Kadov; vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3 a E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace na str. 1 výše), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, úřední desce Obecního úřadu Kadov a úřední desce Obecního úřadu Záboří, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude veřejná vyhláška zaslána zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 21.09.2016 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: účastníci řízení: stavebník (žadatel): Státní pozemkový úřad, Krajský pozemkový úřad pro JčK, pobočka Strakonice, Palackého nám. 1090, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) vlastník stavby komunikace a stavebních pozemků: Obec Kadov, Kadov 65, 387 33 Kadov (datovou schránkou) - žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány: Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) č.j. KRPC-59084-1/ČJ-2016-020706 Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje (datovou schránkou) MěÚ Blatná, odbor životního prostředí, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná ostatní: Obecní úřad Záboří (datovou schránkou) - žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Vyvěšeno: 21.9.2016 Datum sejmutí: 7.10.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, uzavírka kruhový objezd-doplnění opatření

16. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 10353/2016 Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, uzavírka kruhový objezd-doplnění opatření M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 16.09.2016 Naše značka: MUBL 10353/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 16.09.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 16.09.2016 podalo Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-33329-5/ČJ-2016-020706 ze dne 16.09.2016, stanovuje přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích: Zhotoviteli stavby „Úprava křižovatky II/121 x II/173 x II/175 Blatná“, kterým je společnost Silnice Klatovy a.s., IČ: 453 57 307, Vídeňská 190, 339 01 Klatovy Přechodná úprava spočívá v úpravě dopravního značení uzavírky (staveniště) a objízdných tras. Jedná se o doplnění přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích ze dne 09.08.2016, č.j. MUBL 8862-2/2016, takto: posunutí značek B 1 + Z 2 + E 13 na sil. II/175 (ul. Čechova) již za křižovatku s místní komunikací ul. Purkyňova; v souvislosti s výše popsanou změnou bude stávající značka IP 10 b (návěst před slepou pozemní komunikací) v Purkyňově ul. nahrazena značkou B 24a (zákaz odbočení vpravo) s dodatkovou tabulkou E 13 (mimo vozidel stavby); pro lepší orientaci řidičů budou na sil. II/173 a II/175 (ul. Pivovarská a Čechova) pod již stanovené značky IS 11b s textem „Buzice“ doplněny dopravní značky IS 4b,c s textem „krematorium“; značky je možné přemístit z míst jejich současného umístění (uvnitř uzavřeného úseku); pro lepší orientaci řidičů bude na místní komunikaci ul. Šilhova, před křižovatkou se sil. III/1734 (ul. B. Němcové), doplněna dopravní značka IS 11c (směrová tabule pro vyznačení objížďky) – směr rovně; pro lepší orientaci řidičů bude na místní komunikaci ul. Vrbenská, před křižovatkou se sil. I/20 (ul. Plzeňská), doplněna pod již stanovenou značku IS 11b (směrová tabule pro vyznačení objížďky) s textem „Písek“ (vlevo) další značka IS 11b s textem „Plzeň“ (vpravo); v souvislosti se změnami značení na místní komunikaci ul. Na Příkopech (viz bod b/ níže) bude doplněna dopravní značka IP 10b (návěst před slepou pozemní komunikací) na sil. II/173, na konci tř. J.P. Koubka, před křižovatkou s nám. Míru a ul. Na Příkopech; v souvislosti s uvedenými změnami značení ul. Na Příkopech budou dále odstraněny již stanovené dopravní značky: IP 10b (návěst před slepou pozemní komunikací), která je umístěna na sil. II/173 (tř. T.G. Masaryka), před křižovatkou se tř. J.P. Koubka; IS 11c (směrová tabule pro vyznačení objížďky), která je umístěna na sil. II/173 (tř. T.G. Masaryka), před křižovatkou se tř. J.P. Koubka; IP 10a (slepá pozemní komunikace), která je umístěna na sil. II/173, na začátku tř. J.P. Koubka. Všechny popsané změny jsou vyznačeny v doplněném dopravně inženýrském opatření (DIO), přílohách č. 1 (objízdné trasy), 3 (staveniště) a 4 (staveniště s uzavírkou vjezdu do elektra), které jsou nedílnou součástí a přílohou tohoto stanovení. Vlastníku místních komunikací, kterým je Město Blatná / Technické služby města Blatné, s.r.o., tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Přechodná úprava spočívá v opatřeních na místních komunikacích, na kterých vznikají v souvislosti se stavbou „Úprava křižovatky II/121 x II/173 x II/175 Blatná“ dopravní problémy. Jedná se o následující úpravy: dočasné zjednosměrnění místní komunikace (obytné zóny) ul. V Podzámčí (která svými parametry neodpovídá zvýšenému obousměrnému provozu), od odbočky na parkoviště po křižovatku s ul. Na Příkopech; povolený směr jízdy bude od ul. Na Příkopech do ul. Pivovarská; omezení bude vyznačeno pomocí dopravních značek B 2 (zákaz vjezdu všech vozidel), IP 4b (jednosměrný provoz), B 24a (zákaz odbočování vpravo) – značka bude umístěna na navazující ul. Husovo nábřeží a IP 10b (návěst před slepou pozemní komunikací) – značky budou umístěny na přilehlé sil. II/173 (ul. Pivovarská); dočasné zobousměrnění místní komunikace ul. Na Příkopech, pro odlehčení dopravy z ul. V Podzámčí; stávající dopravní značky B 2 (zákaz vjezdu všech vozidel), IP 4b (jednosměrný provoz) s dodatkovými tabulkami E 12b,c a značka IP 10a (slepá pozemní komunikace) budou dočasně zneplatněny; před most na Slupi budou doplněny výstražné dopravní značky A 6a (zúžená vozovka z obou stran); dočasné vyznačení zákazu vjezdu motorových vozidel pomocí zn. B 11 + E 13 (mimo dopravní obsluhu) v jednosměrné obytné zóně, ul. Žižkova, která svými parametry neodpovídá zvýšenému provozu. Všechny popsané změny jsou zakresleny v doplněném dopravně inženýrském opatření (DIO), situacích týkajících se ulic V Podzámčí, Na Příkopech a Žižkova, které jsou nedílnou součástí a přílohou tohoto stanovení. Provozovatelce pravidelných sobotních farmářských trhů, kterou je paní Zlatuše Malečková, IČ: 625 16 001, Fügnerova 571, 388 01 Blatná Přechodná úprava spočívá v úpravě dopravního značení uzavírky ul. Na Příkopech při konání farmářských trhů, v souvislosti s úpravou dopravního značení stanovenou v bodu b.). Jedná se o doplnění přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích ze dne 27.05.2016, č.j. MUBL 5151/2016 (která je aplikována vždy v sobotu od 6,00 do 14,00 hod.), takto: z důvodu zachování přístupu do ul. Husovo nábřeží bude při sobotních trzích buď vždy dočasně přesunuta dopravní značka B 2 v ul. Na Příkopech až za křižovatku s Husovo nábřežím (varianta A) nebo bude v ul. Na Příkopech posunuta dopravní značka B 1 + Z 2 až za křižovatku s Husovo nábřežím (varianta B); na začátku ul. Na Příkopech (za křižovatkou se sil. I/20) bude při konání trhů umístěna dopravní značka IP 10a (slepá pozemní komunikace); na začátku tř. J.P. Koubka (sil. II/173) bude za křižovatkou se tř. T.G. Masaryka při konání trhů umístěna dopravní značka IP 10a (slepá pozemní komunikace); na začátku ul. V Podzámčí není oproti stávajícímu DIO pro konání trhů nutné umísťovat dopravní značku IP 10a (slepá pozemní komunikace). Všechny popsané změny jsou zakresleny v doplněném dopravně inženýrském opatření (DIO) pro konání farmářských trhů, situacích ul. V Podzámčí – var. A, ul. Na Příkopech – var. B, ul. Na Příkopech a tř. J.P. Koubka, které jsou nedílnou součástí a přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 21.09. – 09.12.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normami ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značení bude instalováno v souladu s TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost zachování požadovaného minimálního odstupu dopravních značek – v obci minimálně 10 m). Stanovené zneplatnění vybraných dopravních značek bude provedeno podle ustanovení § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. v platném znění škrtnutím oranžovo-černými pruhy nebo překrytím červeným křížem anebo jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. Po ukončení úplné uzavírky komunikací, která je povolena rozhodnutím zdejšího odboru ze dne 09.08.2016, č.j. MUBL 8862-1/2016, musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďky odstraněno a obnoveno původní dopravní značení (mimo úsek křižovatky II/173 x II/175 x II/121, který bude označen dle projektové dokumentace stavby). MěÚ Blatná, odbor dopravy si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je doplnění a úprava dopravního značení vyznačujícího objížďky a úplnou uzavírku křižovatky silnic č. II/121 (ul. Strakatého), II/173 (ul. Pivovarská a nám. Míru), II/175 (ul. Čechova) v Blatné, při výstavbě okružní křižovatky. Doplnění je stanoveno vzhledem k eliminaci zvýšené dopravní zátěže v obytných zónách ul. V Podzámčí a Žižkova, kde je povolen společný provoz vozidel a chodců a které nejsou pro zvýšenou dopravní zátěž vhodné. Dále se doplňuje směrové dopravní značení pro lepší orientaci řidičů. Odůvodnění: Dne 16.09.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je eliminace zvýšené dopravní zátěže při uzavírce křižovatky silnic II/121, II/173 a II/175 v obytných zónách ul. V Podzámčí a Žižkova v Blatné, kde je povolen společný provoz vozidel a chodců a které nejsou pro zvýšenou dopravní zátěž vhodné. Dále se doplňuje směrové dopravní značení pro lepší orientaci řidičů. K žádosti byly doloženy situace doplnění dopravně inženýrské opatření (DIO) a souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice č.j. KRPC-33329-5/ČJ-2016-020706 ze dne 16.09.2016, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za stanovených podmínek, které jsou zohledněny ve výroku tohoto rozhodnutí. Doplnění a úpravu dopravního značení, týkajícího se úseku uzavírky a stanovených objízdných tras, za které zodpovídá zhotovitel stavby, stanovil správní orgán společnosti Silnice Klatovy a.s. Doplnění a úpravu dopravního značení na místních komunikacích, které je provedeno sice v souvislosti s uzavírkou, ale nikoliv přímo na úseku uzavírky či stanovených objízdných tras, stanovil správní orgán žadateli a vlastníku těchto komunikací, tj. Městu Blatná, resp. správci komunikací - Technickým službám města Blatné, s.r.o. Doplnění a úpravu dopravního značení, které bude v souvislosti s dopravními opatřeními nutno aplikovat při konání sobotních trhů, stanovil správní orgán pořadatelce trhů, paní Zlatuši Malečkové. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Při stanovení termínu začátku platnosti přechodné úpravy provozu postupoval správní orgán ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu, kdy přechodná úprava stanovená opatřením obecné povahy je účinná pátým dnem po vyvěšení. Jelikož k vyvěšení opatření dojde dne 16.09.2016, nastane účinnost stanovení přechodné úpravy provozu ke dni 21.09.2016. Protože podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy (jednotlivé situace doplněného DIO): Stanovení dle bodu a.) doplněná situace č. 1 (objízdné trasy) doplněná situace č. 3 (staveniště) doplněná situace č. 4 (staveniště s uz.vjezdu k elektru) Stanovení dle bodu b.) doplnění DIO ul. V Podzámčí doplnění DIO ul. Na Příkopech doplnění DIO ul. Žižkova Stanovení dle bodu c.) doplnění DIO farmářské trhy var. A doplnění DIO farmářské trhy var. B doplnění DIO farmářské trhy ul. Na Příkopech doplnění DIO farmářské trhy tř. J.P. Koubka Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 16.09.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Technické služby města Blatné, s.r.o., tř. T.G. M. 322, 388 11 Blatná – pouze přílohy b) Silnice Klatovy a.s., Vídeňská 190, 339 01 Klatovy (datovou schránkou) – pouze přílohy a) Zlatuše Malečková, Fügnerova 571, 388 01 Blatná – pouze přílohy c) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice + OOP Blatná (datovou schránkou) Městská policie Blatná Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 16.9.2016 Datum sejmutí: 2.10.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - motoristická akce

8. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 8968/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Rally klub historických automobilů v AČR Komenského 5 323 13 Plzeň Váš dopis zn. Ze dne: 10.08.2016 Naše značka: MUBL 8968/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 07.09.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 10.08.2016 podal Rally klub historických automobilů v AČR, IČ: 708 04 346, Komenského 5, 323 13 Plzeň (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-124587-1/ČJ-2016-020706 ze dne 17.08.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/174, II/177, III/02017, III/02018, III/02019 a dotčené účelové komunikaci (v k.ú. Pole), v obvodu obce s rozšířenou působností Blatná, které budou úplně uzavřeny nebo po nichž budou vedeny objízdné trasy a na dalších přilehlých komunikacích. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: a.) V označení úplné uzavírky níže uvedených pozemních komunikací, při konání sportovně motoristického podniku „Podzimní setkání RKHA“: silnice č. II/174 od křížení s účelovou komunikací před bývalým vojenským letištěm (včetně) po křižovatku se silnicí č. III/02017 (včetně) a navazující úsek podél rybníka Nový; silnice č. III/02017 v úseku cca 200 m před křižovatkou se silnicí č. II/174 (uvažováno ve směru od obce Tchořovice) po křižovatku se silnicí č. III/02018 (včetně); silnice č. III/02018 v úseku od křižovatky se silnicí č. III/02017 (včetně) po křížení s účelovou komunikací – spojnicí se silnicí č. II/174 (včetně); účelová komunikace – spojnice silnic III/02018 a II/174, od křížení se silnicí č. III/02018 (včetně) po křížení se silnicí č. II/174 (včetně). b.) Ve vyznačení objízdné trasy v obvodu obce s rozšířenou působností Blatná (Kadov – sil. III/02019 – Vrbno – křižovatka sil. III/02019 a I/20 na okraji Blatné – sil. I/20 – Tchořovice – Lnáře). Uzavírka a objížďka budou vyznačeny pomocí následujících dopravních značek a zařízení: B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech IP 10a Slepá pozemní komunikace IP 10b Návěst před slepou pozemní komunikací IS 11a Návěst před objížďkou IS 11b Směrová tabule pro vyznačení objížďky s textem „Lnáře, Tchořovice“ a „Horažďovice, Kadov“ IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 15.10.2016 od 7,00 do 18,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb. v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením závodu odbornou firmou. V k.ú. Blatná je z důvodu souběžně vedené objížďky nutno užít směrové tabule pro vyznačení objížďky (IS 11b) výhradně v provedení s textem („Lnáře, Tchořovice“ a „Horažďovice, Kadov“). Dopravní značení bude provedeno dle TP 65 (Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích) a TP 66 (Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích) a bude rozmístěno před zahájením závodu odbornou firmou. Nutno dodržet minimální vzájemné vzdálenosti dopravních značek – v obci nejméně 10 m, mimo obec nejméně 30 m. V místech, kde vyúsťují na trasu akce místní, účelové a jiné komunikace, sjezdy a výjezdy, je nutné zajistit uzávěru – buď pomocí dopravního značení (B 1, Z 2) nebo pořadatelsky. Po ukončení uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďku odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky pozemních komunikací (vč. objížďky), při konání sportovně motoristického podniku „Podzimní setkání RKHA“. Upozornění: Toto stanovení nenahrazuje stanovení přechodné úpravy provozu na silnici č. I/20, které bylo vydáno odborem dopravy a SH Krajského úřadu Jihočeského kraje, ani stanovení přechodné úpravy provozu na silnicích v obvodu obce s rozšířenou působnostní Nepomuk, k němuž je příslušný odbor dopravy MěÚ Nepomuk. Odůvodnění: Dne 10.08.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání sportovně motoristického podniku „Podzimní setkání RKHA“. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku ve výroku uvedených pozemních komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo následně doloženo souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 17.08.2016, č.j. KRPC-124587-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, za podmínek uvedených pod č. 1.), 3.), 4.) a 6.) výroku tohoto opatření. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úředních deskách obcí Kadov, Tchořovice a Lnáře, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území těchto obcí, příp. by mohlo vést ke zvýšení hustoty provozu v těchto obcích. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úředních deskách obcí Kadov, Tchořovice a Lnáře, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 08.09.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Rally klub historických automobilů v AČR, Komenského 5, 323 13 Plzeň Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Obec Kadov (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Obec Tchořovice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Obec Lnáře (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 8.9.2016 Datum sejmutí: 26.9.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Holušice

6. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9893/2016 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Lubomír Oříško Holušice 3, Sedlice 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 02.09.2016 Naše značka: MUBL 9893/2016 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 06.09.2016 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 02.09.2016 podal pan Lubomír Oříško, Holušice 3, Sedlice, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-89924-1/ČJ-2016-020706 ze dne 15.06.2016, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. III/1212, která bude úplně uzavřena a místních komunikacích v osadě Holušice, po kterých budou vedeny objízdné trasy. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení úplné uzavírky silnice č. III/1212 v osadě Holušice. Jedná se o úsek mezi křižovatkami s místními komunikacemi, před č.p. 3. Uzavírka a objížďka budou vyznačeny pomocí následujících dopravních značek a zařízení: A 15 Práce B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech B 20a Nejvyšší dovolená rychlost (30 km/hod.) C 2b Přikázaný směr jízdy vpravo C 2c Přikázaný směr jízdy vlevo IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 17.09.–18.09.2016 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značení bude provedeno dle TP 65 (Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích) a TP 66 (Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích) a bude rozmístěno před zahájením stavebních prací. Je nutno dodržet minimální vzdálenosti dopravních značek, která je v obci stanovena na nejméně 10 m. Společné uspořádání značek na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Bezprostředně po ukončení uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a objížďky odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky silnice č. III/1212 a objízdné trasy, při provedení vodovodní přípojky pro č.p. 3, Holušice. Odůvodnění: Dne 02.09.2016 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provedení vodovodní přípojky. Práce si vyžádají zvláštní užívání a úplnou uzavírku silnice III/1212, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 15.06.2016, č.j. KRPC-89924-1/ČJ-2016-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Městského úřadu Sedlice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce (resp. její místní části Holušice). Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Městského úřadu Sedlice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 06.09.2016 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Lubomír Oříško, Holušice 3, Sedlice, 388 01 Blatná Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Město Sedlice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 6.9.2016 Datum sejmutí: 22.9.2016 Zodpovídá: Jan Valášek

oznámení o uzavření veřejnoprávní smlouvy- novostavba RD na poz.č. 977/81 v k.ú. Bělčice

6. 9. 2016 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 9857/2016 zde ke ztažení Vyvěšeno: 6.9.2016 Datum sejmutí: 22.9.2016 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
Zobrazeno 1261-1270 ze 1565

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Moje ID - přihlášení

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-downloadapp-store-download

WEB kamery

 Web kamery

 

Mapový portál Mapotip

Mapový portál Mapotip

Odkazy

úřední deska

E-Podatelna

Czech POINT

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 11. 9. 2025
slabý déšť 21 °C 13 °C
pátek 12. 9. zataženo 20/12 °C
sobota 13. 9. slabý déšť 20/12 °C
neděle 14. 9. déšť 14/9 °C

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

 

 

Mobilní aplikace v OBRAZE

Přináší přehled aktualit z webu obce. Občané jsou informováni o nově vložených zprávách a upozorněních, dozvědí se včas o pořádaných akcích, mohou si prohlédnout fotografie nebo dokumenty vyvěšeny na úřední desce.