Město Blatná
Blatná

Fulltextové hledání - Výsledek hledání

Veřejná vyhláška- oznámení zahájení územního řízení - stavební úpravy MK- ulice Jeronýmova v Sedlice

27. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL4238/2017 zde ke ztažení Vyvěšeno: 27.4.2017 Datum sejmutí: 13.5.2017 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Veřejná vyhláška - Oznámení zahájení územního řízení- "Tchořovice-spodní část st.úpravy sítě NN""

27. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL4266/2017 zde ke ztažení Vyvěšeno: 27.4.2017 Datum sejmutí: 13.5.2017 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová

Opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, Nám. J.A.Komenského

25. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3359/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Základní umělecká škola, Blatná tř. J. P. Koubka 4 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 31.03.2017 Naše značka: MUBL 3359/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 24.04.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 31.03.2017 podal Základní umělecká škola, Blatná, IČ: 708 34 792, tř. J. P. Koubka 4, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-54735-1/ČJ-2017-020706 ze dne 10.04.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na sil. II/173 (tř. J.P. Koubka) a místní komunikaci (nám. J. A. Komenského) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky nám. J.A. Komenského, v úseku od křižovatky se sil. II/173 (tř. J.P. Koubka) po křižovatku s místní komunikací u základní školy, pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), dopravních značek B 24a,b (zákaz odbočování vpravo/vlevo) a dopravní značky IP 10a (slepá pozemní komunikace). V místě kolmých parkovacích stáních i na samostatném parkovišti v uzavřeném úseku budou s předstihem (minimálně od pátku 26.05.2017) umístěny dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „30.05. od 10,00 hod.“ (ve vyznačeném úseku s kolmými parkovacími stáními budou značky navíc doplněny dodatkovou tabulkou-šipkou E 8d „úsek platnosti“). Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 30.05.2017, 10,00–21,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb. v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovými tabulkami E 13 s textem „30.05. od 10,00 hod.“ (ve vyznačeném úseku kolmých parkovacích stání doplněny dodatkovou tabulkou-šipkou E 8d „úsek platnosti“) budou v místech parkovacích stání v uzavřeném úseku umístěny s předstihem, minimálně od pátku 26.05.2017. Dopravní značka IP 10a (slepá pozemní komunikace) bude umístěna již za křižovatkou s ul. Na Bílé husi a Zahradnická. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka místní komunikace, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 24.04.2017, č.j. MUBL 3357/2017 a MUBL 3358/2017, při konání kulturní akce „ZUŠ OPEN“. Odůvodnění: Dne 31.03.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání kulturní akce „ZUŠ OPEN“. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku místní komunikace na nám. J. A. Komenského, o které žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 10.04.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 25.04.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Základní umělecká škola, Blatná, tř. J. P. Koubka 4, 388 01 Blatná (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 25.4.2017 Datum sejmutí: 11.5.2017 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení místní úpravy provozu (ul. V Jezárkách, Blatná)

24. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 1623/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 15.02.2017 Naše značka: MUBL 1623/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 21.04.2017 Opatření obecné povahy - VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy (dále jen „správní orgán“), jako příslušný orgán státní správy ve věci stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 5 zákona o silničním provozu a § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti podané dne 15.02.2017 Městem Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-29230-1/ČJ-2017-020706 ze dne 24.02.2017, stanovuje Městu Blatná / Technickým službám města Blatné, s.r.o. místní úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místní komunikaci, ul. V Jezárkách v Blatné. Předmětem stanovení místní úpravy provozu je umístění dopravní značky B 29 (zákaz stání) s dodatkovou tabulkou E 5 s textem „3,5 t“ v ul. V Jezárkách, na začátku parkovacího pásu před Střední odbornou školou Blatná. Značka bude umístěna na stávající sloup veřejného osvětlení. Umístění dopravní značky je též patrné z grafické přílohy, která je nedílnou přílohou tohoto stanovení. Důvod stanovení místní úpravy provozu: Zamezení odstavování nákladních automobilů, pro které není parkovací pruh (pás) v ul. V Jezárkách určen – je zřízen zejména pro parkovaní vozidel zaměstnanců a studentů Střední odborné školy Blatná, příp. návštěv. Pro bezpečné stání nákladních automobilů nemá parkovací pruh ani potřebné šířkové parametry. Další podmínky pro realizaci místní úpravy provozu: Dopravní značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení a dle TP 65 – Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích. Dále musí být značení v souladu s vyhláškou č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že trvalé svislé dopravní značky a zařízení ani jejich nosná konstrukce nesmějí zasahovat do vymezené části dopravního prostoru stanovené volnou šířkou a volnou výškou pozemní komunikace. Nejmenší vodorovná vzdálenost bližšího okraje značky nebo nosné konstrukce od vnějšího okraje zpevněné části krajnice (u komunikace bez zpevněné části krajnice od vozovky) je 500 mm, největší vzdálenost je 2 000 mm. Ve výjimečných případech lze v obci nejmenší vzdálenost snížit až na 300 mm. V úsecích komunikace, kde jsou osazena záchytná bezpečnostní zařízení, je nutno sloupky a nosné konstrukce dopravních značek osazovat zásadně za tato zařízení. Nosné konstrukce dopravních značek a dopravních zařízení mohou zasahovat pouze do průchozího prostoru (prostor pro chodce nebo cyklisty), a to pouze za předpokladu, že v daném místě zůstane volná šířka 1 500 mm. Spodní okraj nejnižších svislých dopravních značek umístěných po straně komunikace musí být v místě průchozího prostoru pro chodce min. 2 200 mm (pro stávající značky 2 000 mm), na mostních objektech min. 2 500 mm, v ostatních případech nejméně 1 200 mm. Svislé dopravní značky musí být umístěny tak, aby byly včas viditelné těmi účastníky silničního provozu, pro které jsou určeny. Dopravní značky musí být umístěny tak, aby vzdálenost od ostatních dopravních značek v podlém směru byla nejméně 30 m, v obci lze tuto vzdálenost snížit na min. 10 m. Svislé dopravní značky musí být provedeny v reflexní úpravě. Odůvodnění: Dne 15.02.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích, ve které bylo požadováno umístění dopravní značky B 29 (zákaz stání) s dodatkovou tabulkou E 5 s textem „3,5 t“ v ul. V Jezárkách, na začátku parkovacího pásu před Střední odbornou školou Blatná. Žádost byla odůvodněna potřebou zamezit odstavování nákladních automobilů, pro které není parkovací pruh (pás) v ul. V Jezárkách určen – je zřízen zejména pro parkovaní vozidel zaměstnanců a studentů Střední odborné školy Blatná, příp. návštěv. Pro bezpečné stání nákladních automobilů nemá parkovací pruh ani potřebné šířkové parametry. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal dne 16.02.2017 vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 24.02.2017, č.j. KRPC-29230-1/ČJ-2017-020706 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm uvedl, že s předloženým návrhem užití místní úpravy provozu na pozemní komunikaci souhlasí, za podmínky dodržení požadavků Zásad pro dopravní značení na pozemních komunikacích - TP 65, s akcentem na dodržení minimálních odstupů od ostatních dopravních značek. Tato podmínka je dle místní znalosti správního orgánu v daném místě splněna. Protože zákazová dopravní značka, jejíž užití je povoleno tímto stanovením, bude ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, bylo nutné místní úpravu provozu podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu stanovit formou opatření obecné povahy. Správní orgán proto oznámil podle ustanovení § 172 odst. 1 správního řádu dne 03.03.2017 veřejnou vyhláškou návrh opatření obecné povahy a výzvu k uplatnění připomínek nebo námitek, nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne jeho zveřejnění (návrh byl zveřejněn-doručen 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce MěÚ Blatná). Návrh opatření obecné povahy (vč. grafické přílohy) byl vyvěšen na úřední desce zdejšího správního orgánu dne 03.03.2017 (sejmut dne 20.03.2017) a v téže době byl zveřejněn dálkovým přístupem na elektronické úřední desce. Zveřejnění (doručení) návrhu nastalo dne 18.03.2017. Ve stanovené lhůtě 30 dnů neuplatnil nikdo u správního orgánu k návrhu opatření obecné povahy (stanovení místní úpravy provozu) připomínky ani námitky. S ohledem na výše uvedené proto správní orgán stanovil tímto opatřením obecné povahy místní úpravu provozu na pozemních komunikacích v rozsahu dle zveřejněného návrhu. Povinnost umístění dopravních značek stanovil správní orgán společně a nerozdílně vlastníkovi a správci dotčené místní komunikace – Městu Blatná a Technickým službám města Blatné, s.r.o. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Opatření obecné povahy nabývá účinnosti patnáctým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: grafická část stanovení Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 24.04.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Technické služby města Blatné, s.r.o., tř. T.G. Masaryka 322, 388 01 Blatná Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Na vědomí MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Vyvěšeno: 24.4.2017 Datum sejmutí: 10.5.2017 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy, stanovení místní úpravy provozu (III/1738 Hajany)

21. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 1721/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Obec Hajany Hajany 73 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 20.02.2017 / 22.02.2017 Naše značka: MUBL 1721/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 21.04.2017 Opatření obecné povahy - VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy (dále jen „správní orgán“), jako příslušný orgán státní správy ve věci stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích podle ustanovení § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 5 zákona o silničním provozu a § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádostí podaných dne 20.02.2017 a 22.02.2017 Obcí Hajany, IČ: 608 29 257, Hajany 73, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozích písemných vyjádřeních PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-29234-1/ČJ-2017-020706 ze dne 24.02.2017 a č.j. KRPC-31144-1/ČJ-2017-020706 ze dne 27.02.2017, stanovuje místní úpravu provozu na pozemních komunikacích Správě a údržbě silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice, U Řepické zastávky 1294, 386 11 Strakonice, spočívající v přesunutí dopravní značky IZ 4a „obec“ na silnici č. III/1738, umístěné na začátku obce Hajany ve směru příjezdu od Kocelovic, o cca 80 m zpět, před oplocení prvního rodinného domu v obci Hajany. Obci Hajany, Hajany 73, 388 01 Blatná, spočívající v užití zařízení pro provozní informace na pozemních komunikacích – informačního panelu pro měření rychlosti vozidel typu DR 300 u silnice č. III/1738 (na pozemku žadatele – parc.č. 1396/1 v k.ú. Hajany u Blatné), před první odbočku na účelovou komunikaci na začátku obce Hajany, ve směru jízdy od Kocelovic. Pořizovatelem a provozovatelem tohoto zařízení bude žadatel (Obec Hajany). Nová pozice umístění dopravní značky IZ 4a a místo umístění informačního panelu pro měření rychlosti jsou též patrné z grafických příloh, které jsou nedílnou součástí tohoto stanovení. Důvod stanovení místní úpravy provozu: Zvýšení bezpečnosti silničního provozu a skutečnost, že stávající poloha značky IZ 4a neodpovídá současnému zastavěnému území obce. Další podmínky pro realizaci místní úpravy provozu: Instalace zařízení pro provozní informace (informačního panelu pro měření rychlosti vozidel) bude provedena odbornou firmou. Rychlost vozidel bude měřena (snímána) až za dopravní značkou IZ 4a (obec). Zařízení pro provozní informace nesmí zakrývat ostatní dopravní značení. Zařízení pro provozní informace bude umístěno mimo systém dopravního značení a nebude zasahovat do rozhledových poměrů sjezdů a křižovatek. Zařízení pro provozní informace musí být schváleného typu a musí splňovat podmínky Zásad pro proměnné dopravní značení na pozemních komunikacích – TP 205. PČR DI Strakonice doporučuje omezit maximální zobrazovanou rychlost (např. na 90 km/hod.), aby zařízení nesvádělo k záměrnému překračování rychlosti. Dále doporučuje zvýšit bezpečnost pěších výstavbou chodníku. Instalace zařízení pro provozní informace (informačního panelu pro měření rychlosti vozidel) bude možná teprve po přemístění dopravní značky IZ 4a (obec). Dopravní značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení a dle TP 65 – Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích. Dále musí být značení v souladu s vyhláškou č. 294/2015 Sb. v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že trvalé svislé dopravní značky a zařízení ani jejich nosná konstrukce nesmějí zasahovat do vymezené části dopravního prostoru stanovené volnou šířkou a volnou výškou pozemní komunikace. Nejmenší vodorovná vzdálenost bližšího okraje značky nebo nosné konstrukce od vnějšího okraje zpevněné části krajnice (u komunikace bez zpevněné části krajnice od vozovky) je 500 mm, největší vzdálenost je 2 000 mm. Ve výjimečných případech lze v obci nejmenší vzdálenost snížit až na 300 mm. V úsecích komunikace, kde jsou osazena záchytná bezpečnostní zařízení, je nutno sloupky a nosné konstrukce dopravních značek osazovat zásadně za tato zařízení. Nosné konstrukce dopravních značek a dopravních zařízení mohou zasahovat pouze do průchozího prostoru (prostor pro chodce nebo cyklisty), a to pouze za předpokladu, že v daném místě zůstane volná šířka 1 500 mm. Spodní okraj nejnižších svislých dopravních značek umístěných po straně komunikace musí být v místě průchozího prostoru pro chodce min. 2 200 mm (pro stávající značky 2 000 mm), na mostních objektech min. 2 500 mm, v ostatních případech nejméně 1 200 mm. Svislé dopravní značky musí být umístěny tak, aby byly včas viditelné těmi účastníky silničního provozu, pro které jsou určeny. Dopravní značky musí být umístěny tak, aby vzdálenost od ostatních dopravních značek v podlém směru byla nejméně 30 m, v obci lze tuto vzdálenost snížit na min. 10 m. Svislé dopravní značky musí být provedeny v reflexní úpravě. Odůvodnění: Dne 20.02.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od výše uvedeného žadatele žádost o stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích, spočívající v požadavku na umístění informačního panelu pro měření rychlosti vozidel na pozemku parc.č. 1396/1 v k.ú. Hajany u Blatné, při příjezdu po sil. III/1738 od obce Kocelovice. Dne 22.02.2017 obdržel správní orgán od žadatele další žádost o stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích, ve které je požadováno přemístění dopravní značky IZ 4a „obec“ na sil. III/1738 při příjezdu od Kocelovic, z důvodu rozšíření zastavěného území obce Hajany. Správní orgán si v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu vyžádal k obou žádostem vyjádření dotčeného orgánu, kterým je dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie - Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice. Stanovisko uvedeného orgánu policie ve věci umístění zařízení pro provozní informace (informačního panelu pro měření rychlosti vozidel) bylo vydáno dne 24.02.2017, č.j. KRPC-29234-1/ČJ-2017-020706 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s předloženým návrhem užití místní úpravy provozu na pozemní komunikaci souhlasí za podmínek, které správní orgán zohlednil v bodech č. 1.) – 6.) tohoto opatření. Ve stanovisku byla dále uvedena podmínka pravidelné každoroční kalibrace zařízení. Tuto podmínku správní orgán nepřevzal, neboť panel pro měření rychlosti je pouze informativní (tj. jeho funkcí je psychologicky působit na řidiče) a zobrazované údaje nelze využít za účelem správního trestání. Podmínka pravidelné každoroční kalibrace, která by pro žadatele znamenala zvýšené finanční náklady na provoz a údržbu zařízení, se tak správnímu orgánu v tomto případě jeví jako nadbytečná. Dále správní orgán přihlédl k ustanovení § 2 odst. 4 správního řádu („správní orgán dbá, aby při rozhodování skutkově shodných nebo podobných případů nevznikaly nedůvodné rozdíly“) , kdy podmínka pravidelné kalibrace nebyla doposud žádnému žadateli o umístění zařízení pro provozní informace (informačního panelu pro měření rychlosti) stanovena. Dne 27.02.2017 vydal Dopravní inspektorát Strakonice pod č.j. KRPC-31144-1/ČJ-2017-020706 stanovisko též k žádosti o přemístění dopravní značky IZ 4a (obec), ve kterém sděluje, že se návrhem užití místní úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí. Protože nové umístění dopravní značky IZ 4a, které je povoleno tímto stanovením, bude ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích (prodlouží se délka úseku s nejvyšší dovolenou rychlostí 50 km/hod.), bylo nutné místní úpravu provozu podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu stanovit formou opatření obecné povahy. Samotné umístění zařízení pro provozní informace by opatřením obecné povahy stanoveno být nemuselo, ale jelikož správní orgán spojil obě řízení, jak je dále uvedeno, a protože umístění informačního panelu pro měření rychlosti je podmíněno předchozím přesunutím dopravní značky IZ 4a (bez jejího přemístění by bylo zařízení pro provozní informace v kolizi s touto značkou, navíc by docházelo k měření rychlosti v úseku, kde je ještě povolena rychlost 90 km/hod.), bylo i umístění zařízení pro provozní informace v tomto případě předmětem řízení o opatření obecné povahy. Protože spolu obě řízení věcně i místně souvisela a žádosti byly podány stejným žadatelem, rozhodl správní orgán po obdržení stanovisek policie ve smyslu ustanovení § 140 správního řádu dne 27.02.2017 usnesením, které se poznamenává pouze do spisu, o spojení obou řízení. Správní orgán následně oznámil podle ustanovení § 172 odst. 1 správního řádu dne 28.02.2017 veřejnou vyhláškou návrh opatření obecné povahy a výzvu k uplatnění připomínek nebo námitek, nejpozději ve lhůtě 30 dnů ode dne jeho zveřejnění (návrh byl zveřejněn-doručen 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce MěÚ Blatná). Návrh opatření obecné povahy (vč. grafických příloh) byl vyvěšen na úřední desce zdejšího správního orgánu dne 01.03.2017 (sejmut dne 17.03.2017) a v téže době byl zveřejněn dálkovým přístupem na elektronické úřední desce. Zveřejnění (doručení) návrhu nastalo dne 16.03.2017. Návrh opatření obecné povahy pro vyvěšení na úřední desce (vč. úřední desky elektronické) byl zaslán taktéž Obci Hajany – zveřejnění na úřední desce tohoto orgánu ovšem nemělo vliv na běh lhůt. Ve stanovené lhůtě 30 dnů neuplatnil nikdo u správního orgánu k návrhu opatření obecné povahy (stanovení místní úpravy provozu) připomínky ani námitky. S ohledem na výše uvedené proto správní orgán stanovil tímto opatřením obecné povahy místní úpravu provozu na pozemních komunikacích v rozsahu dle zveřejněného návrhu. Povinnost umístění (přemístění) dopravní značky stanovil správní orgán majetkovému správci dotčené silnice č. III/1738, kterým je Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice, U Řepické zastávky 1294, 386 11 Strakonice. Naopak umístění zařízení pro provozní informace – informačního panelu pro měření rychlosti stanovil správní orgán žadateli (Obci Hajany). Při tomto rozdělení vycházel správní orgán zejm. z ustanovení § 12 zákona č. 13/1997 Sb. v platném znění (zákon o pozemních komunikacích), dle kterého jsou svislé dopravní značky součástí dálnice, silnice nebo místní komunikace; naopak zařízení pro provozní informace v tomto výčtu uvedena nejsou a jejich umístění tak nelze po vlastníkovi/správci silnice vyžadovat. Toto opatření obecné povahy bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Obecního úřadu Hajany, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Opatření obecné povahy nabývá účinnosti patnáctým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná. Otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Přílohy: grafická část stanovení - situace posunutí dopravní značky IZ 4a grafická část stanovení - situace umístění informačního panelu pro měření rychlosti Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Obecního úřadu Hajany, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 21.04.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Obec Hajany, Hajany 73, 388 01 Blatná (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 21.4.2017 Datum sejmutí: 9.5.2017 Zodpovídá: Jan Valášek

Opatření obecné povahy - sil. III/17311

19. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4001/2017 Přechodná úprava provozu- sil. III/17311-oprava propustku DIO přechodné úpravy provozu- sil. III/17311 Vyvěšeno: 19.4.2017 Datum sejmutí: 5.5.2017 Zodpovídá: Bohumil Sýbek

Rozhodnutí o podaném odvolání - přičlenění honebních pozemků

11. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 10944/2016 zde ke stažení Vyvěšeno: 11.4.2017 Datum sejmutí: 27.4.2017 Zodpovídá: Martin Dolejš

opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná (Čechova, Nerudova, Zahradnická)

7. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3566/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 SWIETELSKY stavební s.r.o. Pražská 58/495 370 04 České Budějovice na základě plné moci zastoupen Pavlem Bílkem Máchova 895 386 01 Strakonice Váš dopis zn. Ze dne: 05.04.2017 Naše značka: MUBL 3566/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 06.04.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 05.04.2017 podala spol. SWIETELSKY stavební s.r.o., IČ: 480 35 599, Pražská 58/495, 370 04 České Budějovice, kterou na základě plné moci zastupuje Pavel Bílek, IČ: 650 13 395, Máchova 895, 386 01 Strakonice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-54754-1/ČJ-2017-020706 ze dne 06.04.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. II/175 ul. Čechova a místních komunikacích, ul. Zahradnická, U Čertova kamene, Nerudova a Šilhova v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení částečné uzavírky sil. II/175 ul. Čechova a úplných uzavírek místních komunikací ul. Zahradnická a Nerudova. Uzavírky budou vyznačeny pomocí dopravních značek A 6a (zúžená vozovka z obou stran), A 15 (práce na silnici), které budou ve stanovených případech doplněny šipkami E 7b, B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), B 20a (nejvyšší dovolená rychlost – 30 km/hod.), B 21a (zákaz předjíždění), C 2f (přikázaný směr jízdy vpravo a vlevo), C 4a (přikázaný směr objíždění vpravo), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a,b (směrovací deska se šikmými pruhy). Pracovní místa jsou vyznačena v situacích dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude provedeno podle DIO. Termín přechodné úpravy provozu: 13.04.–15.04.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. V místě parkovacích stání v uzavřených úsecích ul. Zahradnická a Nerudova budou s předstihem min. 5 dní umístěny dopravní značky B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovými tabulkami E 8d, E 8e (úsek platnosti) a dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením data a příp. času zahájení prací. Na zábranách Z 2, deskách Z4, příp. dopravních značkách B 1, budou v době snížené viditelnosti, v případě že nebude pracovní místo dostatečně osvětleno, užita výstražná světla. Při částečné uzavírce silnice č. II/175 (ul. Čechova) musí být po celou dobu prací zachován střídavý obousměrný silniční provoz jedním jízdním pruhem o min. šířce 3,0 m. V případě tvorby kolon či jiných dopravních komplikací zajistí žadatel řízení provozu pověřenými pracovníky. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – v obci 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění tohoto opatření, pokud si to bude vyžadovat změna situace v silničním provozu nebo z důvodu veřejného zájmu. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je částečná uzavírka sil. II/175 a úplné uzavírky místních komunikacích, při opravě povrchu vozovek po rekonstrukci plynovodů v r. 2016; uzavírky jsou povoleny rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 06.04.2017, č.j. MUBL 3565/2017. Odůvodnění: Dne 05.04.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je oprava povrchu vozovek po rekonstrukci plynovodů v r. 2016. Práce si vyžádají uzavírky komunikací, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo následně doplněno souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 06.04.2017 č.j. KRPC-54745-1/ČJ-2017-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, mj. za podmínek uvedených pod č. 5.) a 6.) výroku tohoto opatření. Protože součástí stanovení je i umístění zákazových a příkazových dopravních značek, které budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení stanoviska PČR přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO (2 situace) - ul. Čechova, Zahradnická - ul. Nerudova Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 07.04.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: SWIETELSKY stavební s.r.o., Pražská 58/495, 370 04 České Budějovice, na základě plné moci zastoupen Pavlem Bílkem, Máchova 895, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 7.4.2017 Datum sejmutí: 24.4.2017 Zodpovídá: Jan Valášek

opatření obecné povahy, stanovení přechodné úpravy provozu - Blatná, U Čertova kamene

7. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3497/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Silnice Horšovský Týn a.s. Nad rybníčkem 40 346 01 Horšovský Týn Váš dopis zn. Ze dne: 04.04.2017 Naše značka: MUBL 3497/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 06.04.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 04.04.2017 podala společnost Silnice Horšovský Týn a.s., IČ: 453 59 164, Nad rybníčkem 40, 346 01 Horšovský Týn (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-13795-1/ČJ-2017-020706 ze dne 06.02.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích, ul. U Čertova kamene a Nerudova v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení částečných a úplných uzavírek ul. U Čertova kamene pomocí dopravních značek A 15 (práce na silnici), B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), B 24a (zákaz odbočování vpravo), B 24b (zákaz odbočování vlevo), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a,b (směrovací deska se šikmými pruhy). Zákazové dopravní značky B 1 a B 24a,b budou dále doplněny dodatkovými tabulkami E 13 s textem „Mimo vozidel stavby“. V místě parkovacích stání v uzavřeném úseku i na přilehlém samostatném parkovišti budou dále v případě kolize se stavebními pracemi vždy s předstihem min. 5 dní umístěny dopravní značky B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovými tabulkami E 8d, E 8e (úsek platnosti) a dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením data a příp. času zahájení prací v daném úseku. Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude při úplných uzavírkách provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), při částečných uzavírkách pak podle schématu č. B/2 Zásad pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích (TP 66). Oba dokumenty jsou přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 18.04. – 31.05.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb. v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Úplná uzavírka výše citované místní komunikace bude provedena vždy pouze na dobu nezbytně nutnou; dle technologických možností bude část prací prováděna při částečné uzavírce (viz výše). Na částečnou může být uzavírka změněna též v čase mimo pracovní dobu stavby. Zákazové dopravní značky vyznačující úplnou uzavírku budou při částečné uzavírce dočasně zneplatněny (příp. odstraněny). Případné dočasné zneplatnění dopravních značek vyznačujících úplnou uzavírku komunikací bude při jejím přerušení provedeno v souladu s ustanovením § 3 odst. 8 vyhlášky č. 294/2015 Sb. v platném znění, tj. značky budou škrtnuty oranžovo-černými pruhy nebo překryty červeným křížem anebo zneplatněny jiným způsobem, např. zakrytím či demontáží činné plochy značek. Stejné podmínky platí pro případné zneplatnění stávajícího trvalého dopravního značení, pokud by bylo v kolizi s přechodnou úpravou provozu. V místě parkovacích stání v uzavřeném úseku ul. U Čertova kamene i na samostatném parkovišti budou v případě kolize se stavebními pracemi vždy s předstihem min. 5 dní umístěny dopravní značky B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovými tabulkami E 8d, E 8e (úsek platnosti) a dodatkovými tabulkami E 13 s vyznačením data a příp. času zahájení prací v daném úseku. Uzavírky parkovacích ploch budou provedeny vždy pouze na dobu nezbytně nutnou. Při částečné uzavírce komunikace musí být vždy zachován střídavý obousměrný silniční provoz jedním jízdním pruhem o min. šířce 2,75 m. Na zábranách Z 2, deskách Z4, příp. dopravních značkách B 1, budou v době snížené viditelnosti, v případě že nebude pracovní místo dostatečně osvětleno, užita výstražná světla. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – v obci 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Po ukončení uzavírky musí být dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení částečných a úplných uzavírek místní komunikace ul. U Čertova kamene v Blatné, při provádění opravy asfaltového povrchu této komunikace. Uzavírky jsou povoleny rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 06.04.2017, č.j. MUBL 3496/2017. Odůvodnění: Dne 04.04.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je oprava asfaltového povrchu ul. U Čertova kamene v Blatné. Práce si vyžádají částečné a úplné uzavírky uvedené komunikace, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. V žádosti a jejích přílohách bylo vyznačeno souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice ze dne 06.02.2017, č.j. KRPC-13795-1/ČJ-2017-020706, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za podmínek, které jsou uvedeny zejm. v bodech č. 7.), 8.) a 9.) výroku tohoto opatření. Protože součástí stanovení je i umístění zákazových a příkazových dopravních značek, které budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán rovnou k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO (pro úplnou uzavírku) + schéma č. B/2 TP 66 (pro částečnou uzavírku) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 07.04.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Silnice Horšovský Týn a.s., Nad rybníčkem 40, 346 01 Horšovský Týn (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 7.4.2017 Datum sejmutí: 24.4.2017 Zodpovídá: Jan Valášek

Veřejná vyhláška o možnosti převzít písemnost

6. 4. 2017 > Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 3569/2017 zde ke ztažení Vyvěšeno: 6.4.2017 Datum sejmutí: 22.4.2017 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
Zobrazeno 1201-1210 ze 1565

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5

Moje ID - přihlášení

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-downloadapp-store-download

WEB kamery

 Web kamery

 

Mapový portál Mapotip

Mapový portál Mapotip

Odkazy

úřední deska

E-Podatelna

Czech POINT

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 11. 9. 2025
slabý déšť 21 °C 13 °C
pátek 12. 9. zataženo 20/12 °C
sobota 13. 9. slabý déšť 20/12 °C
neděle 14. 9. déšť 14/9 °C

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

 

 

Mobilní aplikace v OBRAZE

Přináší přehled aktualit z webu obce. Občané jsou informováni o nově vložených zprávách a upozorněních, dozvědí se včas o pořádaných akcích, mohou si prohlédnout fotografie nebo dokumenty vyvěšeny na úřední desce.