13. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 6034/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Bělčice nám. J. Kučery 17 387 43 Bělčice Váš dopis zn. Ze dne: 08.06.2017 Naše značka: MUBL 6034/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 13.06.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 08.06.2017 podal Město Bělčice, IČ: 002 50 953, nám. J.Kučery 17, 387 43 Bělčice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-89748-1/ČJ-2017-020706 ze dne 09.06.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnicích č. II/174 (ul. Nádražní), III/1736 (ul. Podruhelská) a na účelové komunikaci (spojnici uvedených silnic) v Bělčicích. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V označení úplné uzavírky silnice č. III/1736 (ul. Podruhelská v Bělčicích) v úseku od křižovatky se silnicí č. II/174 po křižovatku s účelovou komunikací (za železničním přejezdem) a ve vyznačení objízdné trasy po silnici č. II/174 a účelové komunikaci, pomocí následujících dopravních značek a zařízení: B 1 Zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech B 24a Zákaz odbočování vpravo B 24b Zákaz odbočování vlevo IS 11c Směrová tabule pro vyznačení objížďky Z 2 Zábrana pro označení uzavírky Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termín přechodné úpravy provozu: 01.07.2017, od 6,00 hod. do 24,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Po ukončení uzavírky musí být odstraněno dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku i objížďku a musí být zajištěno původní značení. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je vyznačení úplné uzavírky silnice III/1736 (ul. Podruhelská v Bělčicích) a objízdné trasy při pořádání jezdeckých závodů a zábavy na přilehlé louce. Zvláštní užívání a uzavírka komunikace jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 13.06.2017, č.j. MUBL 6032/2017 a MUBL 6033/2017. Odůvodnění: Dne 08.06.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je pořádání jezdeckých závodů a zábavy na louce přilehlé k silnici č. III/1736 v Bělčicích. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku uvedené komunikace, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 09.06.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože zákazové dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení stanoviska PČR DI Strakonice rovnou k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce MěÚ Bělčice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: DIO Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Městského úřadu Bělčice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 13.06.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Město Bělčice, nám. J. Kučery 17, 387 43 Bělčice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice, U Řepické zastávky 1294, 386 11 Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice, Na Ohradě 1067, 386 01 Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 13.6.2017 Datum sejmutí: 29.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
9. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5397/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 SAG Elektrovod, a.s. organizační složka Brno Traťová 1 619 00 Brno dle plné moci zastoupen spol. PROZNAK Příbram s.r.o. Náměstí 55 262 42 Rožmitál pod Třemšínem Váš dopis zn. Ze dne: 24.05.2017 Naše značka: MUBL 5397/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 09.06.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti společnosti SAG Elektrovod, a.s. – organizační složka Brno, IČ: 621 61 172, Traťová 1, 619 00 Brno, kterou dle plné moci zastupuje spol. PROZNAK Příbram s.r.o., IČ: 257 96 402, Náměstí 55, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-80833-1/ČJ-2017-020706 ze dne 08.06.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici III/1753, v úseku mezi obcemi Uzeničky a Uzenice. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V upozornění řidičů na pracovní činnost v blízkosti pozemní komunikace pomocí značek A 15 (práce na silnici) a směrovacích desek se šikmými pruhy Z 4a,b. Z důvodu bezpečnosti bude v dotčeném úseku zakázáno předjíždění pomocí dopravních značek B 21a (zákaz předjíždění) a bude postupně snižována nejvyšší dovolená rychlost na 30 km/hod. pomocí dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost). Na konci dotčeného úseku bude umístěna dopravní značka B 26 (konec všech zákazů). Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle situace dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termíny přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 24.06.2017; 16.09.2017 – 18.09.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Při provádění prací nedojde ke zvláštnímu užívání komunikace! Montážní vozidla musí stát zcela mimo vozovku i silniční pozemek. Prováděním prací nesmí dojít ke zúžení vozovky silnice III/1753 – bude zachován obousměrný provoz stávajícím průjezdním profilem. Dopravní zařízení Z 4a,b (směrovací desky se šikmými pruhy) bude umístěno pouze na krajnicích (mimo vozovku), z důvodu ochrany pracovníků stavby. Práce budou prováděny pouze v době od 8,00 do 16,00 hod., výhradně za nesnížené viditelnosti. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – mimo obec alespoň 30 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Dopravní značky B 20a „nejvyšší dovolená rychlost“ (70-50-30) musí být umístěny ve vzájemné vzdálenosti min. 100 m, aby řidiči projíždějících vozidel měli možnost plynule snížit svoji rychlost. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Po ukončení prací musí být dopravní značení a zařízení neprodleně odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu (vč. zajištění bezpečnosti pracovníků stavby), při provádění akce „Rekonstrukce vedení 110 kV – 1319/1320 Mirovice-Blatná“. Odůvodnění: Dne 24.05.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provádění stavby „Rekonstrukce vedení 110 kV – 1319/1320 Mirovice-Blatná“ v blízkosti pozemní komunikace. Žadatel si současně s podáním žádosti u správního orgánu vyžádal v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu též stanovisko dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno a přímo zasláno správnímu orgánu dne 08.06.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za podmínek, které správní orgán přiměřeně zohlednil v tomto opatření obecné povahy. Jelikož dle předložené dokumentace nedojde k zásahu do silnice III/1753 ani záboru silničního pozemku, nevydával správní orgán v souladu mj. s vyjádřením Správy a údržby silnic Jihočeského kraje ze dne 15.08.2016 č.j. SÚS JčK 13378/2016 povolení ke zvláštnímu užívání komunikace. Současně v tomto opatření stanovil správní orgán podmínku, že ke zvláštnímu užívání komunikace nesmí při provádění prací dojít. Protože zákazové dopravní značky, jejichž umístění je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu. Na úředních deskách jiných obcí se opatření nebude vyvěšovat, neboť práce budou probíhat výhradně mimo zastavěná území. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. . Vyvěšeno dne 09.06.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: SAG Elektrovod, a.s. – organizační složka Brno, Traťová 1, 619 00 Brno, dle plné moci zastoupen společností PROZNAK Příbram s.r.o., Náměstí 55, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 9.6.2017 Datum sejmutí: 26.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
8. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5771/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná tř. T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná které dle plné moci zastupuje MgA. Eva Švecová Na Bílé husi 680 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 01.06.2017 Naše značka: MUBL 5771/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 07.06.2017 OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, které na základě plné moci zastupuje MgA. Eva Švecová , nar. 03.07.1987, Na Bílé husi 680, 388 01 Blatná (dále jen „stavebník“), podal dne 01.06.2017 k odboru dopravy MěÚ Blatná (dále jen „silniční správní úřad“) žádost o vydání stavebního povolení na stavbu: „Rekonstrukce ulic Topičská a Strakatého“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc.č. 1987/2, 1987/4, 1988/1, 1989/1 a 1994/1, vše ve městě a katastrálním území Blatná. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc.č. st. 172/1 se stavbou č.p. 131, st. 172/2 se stavbou č.p. 220, st. 174/1 se stavbou č.p. 130, st. 175 se stavbou č.p. 129, st. 176/1 se stavbou č.p. 128, st. 176/2 se stavbou č.p. 127, st. 187/1 se stavbou č.p. 151, st. 188 se stavbou č.p. 152, st. 327/1 se stavbou č.p. 247, st. 327/2 se stavbou č.p. 273, st. 330/1 se stavbou č.p. 265, st. 360 se stavbou č.p. 288, st. 361 se stavbou č.p. 303, st. 362 se stavbou č.p. 289, st. 376 se stavbou č.p. 326, st. 416 se stavbou č.p. 376, st. 417 se stavbou č.p. 377, st. 434 se stavbou č.p. 378, st. 435 se stavbou č.p. 382, st. 437 se stavbou č.p. 384, st. 438 se stavbou č.p. 385, st. 441 se stavbou č.p. 389, st. 442 se stavbou č.p. 390, st. 443 se stavbou č.p. 391, st. 576 se stavbou č.p. 478, st. 666 se stavbou č.p. 587, parc.č. 133/1, 132/2, 132/3, 133/2, 493/2, 493/7, 493/12, 493/28, 493/33, 496/10, 496/11, 496/21, 497/2, 497/4, 1989/3 a 1989/4, vše v katastrálním území a městě Blatná. Stručný popis stavby: Jedná se o rekonstrukci místní komunikace ulice Topičská v úseku od křižovatky se silnicí II/175 (ulicí Čechova) po křižovatku s ul. Strakatého (vč. rozjezdu do slepého úseku) a ulice Strakatého, v úseku od křižovatky s ulicí Topičská po odbočku ke stanici HZS. Vozovka ulice Topičská bude v místě před křižovatkou s ulicí Čechova vedena vlevo od studny (ve směru jízdy do ul. Čechova), potřebná šířka vozovky bude dosažena úpravou stávající studny. Budou vybudovány podélné i kolmé parkovací stání a provedena úprava stávajících chodníků. V křižovatce ulic Topičská a Strakatého bude kratší větev stávající trojúhelníkové křižovatky ponechána pouze jako účelová komunikace s přístupem ke kontejnerům pro tříděný odpad – vjezdy budou opatřeny chodníkovými přejezdy; jako hlavní pozemní komunikace bude vyznačena druhá (širší) křižovatková větev. Odvodnění komunikace bude řešeno pomocí podélných a příčných sklonů do uličních vpustí. V místě křižovatky se silnicí II/175 (ulice Čechova) bude zachována/doplněna přídlažba. Povrch vozovek bude z asfaltového betonu, chodníky budou provedeny ze zámkové dlažby. Parkovací stání a zpevněné plochy sjezdů budou mít povrch z pojízdné zámkové dlažby. Silniční správní úřad, jakožto speciální stavební úřad pro stavbu pozemních komunikací, příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) zákona o pozemních komunikacích, v souladu s ustanovením § 112 odst. 1 stavebního zákona oznamuje zahájení stavebního řízení (řízení bylo zahájeno dnem podání žádosti). Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení (více než 30) je podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která se vyvěšuje na úřední desce MěÚ Blatná (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup). Jelikož jsou silničnímu správnímu úřadu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby, upouští se ve smyslu § 112 odst. 2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě. Účastníci řízení mohou uplatnit námitky proti projektové dokumentaci, způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů, pokud je jimi přímo dotčeno jejich vlastnické právo nebo právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření nebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě. Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti, které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení, a důvody podání námitek; k námitkám, které překračují výše uvedený rozsah, se nepřihlíží. Účastníci řízení mohou své námitky, návrhy na důkazy či jiné návrhy uplatnit u zdejšího silničního správního úřadu nejpozději do 10 dnů od doručení tohoto oznámení (písemnost je doručena 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná), jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě mohou uplatnit závazná stanoviska dotčené orgány. Účastníci řízení mají též právo dle ustanovení § 36 odst. 3 správního řádu vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před jeho vydáním. Pro takové vyjádření stanovuje silniční správní úřad lhůtu do 15 dnů od doručení tohoto oznámení (které nastává 15. dnem od vyvěšení na úřední desce MěÚ Blatná, jak je uvedeno výše). Poté bude vydáno rozhodnutí. Účastníci řízení mají právo nahlížet do spisu – seznámit se s poklady rozhodnutí, na Městském úřadu Blatná, odboru dopravy (dveře č. 202), v úředních hodinách: pondělí a středa 7,30 – 12,00, 13,00 – 17,00 hod., pátek 7,30 – 10,30 hod., nebo po předchozí dohodě i mimo úřední hodiny: úterý, čtvrtek 7,00 – 12,00; 13,00 – 15,00 hod., pátek 10,30 – 12,00; 13,00 – 14,30 hod. Účastníci řízení se mohou na základě plné moci nechat v řízení zastupovat zástupcem. Zástupcem účastníků, jejichž zájmy si neodporují, může být i společný zmocněnec nebo společný zástupce (§ 33 - § 35 správního řádu). Účastníky tohoto stavebního řízení podle ustanovení § 109 stavebního zákona jsou: stavebník a vlastník části pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná; vlastník pozemku, na kterém má být stavba prováděna a současně vlastník stavby silnice II/175, na které má být provedena změna: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, zastoupený Správou a údržbou silnic Jihočeského kraje, Nemanická 2133/10, 370 10 České Budějovice; vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3; E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace na str. 1 výše), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 08.06.2017 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: účastníci řízení stavebník (žadatel): Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná, které na základě plné moci zastupuje MgA. Eva Švecová, Na Bílé husi 680, 388 01 Blatná vlastník stavby, na které má být provedena změna: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, zastoupený Správou a údržbou silnic Jihočeského kraje, Nemanická 2133/10, 370 10 České Budějovice, závod Strakonice (datovou schránkou) ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) č.j. KRPC-69114-1/ČJ-2017-020706 MěÚ Blatná, státní památková péče na vědomí MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Vyvěšeno: 8.6.2017 Datum sejmutí: 26.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
5. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5760/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 ELCON BRATISLAVA a.s. organizační složka Praha Stroupežnického 2328/30 150 00 Praha 5 dle plné moci zastoupen spol. PROZNAK Příbram s.r.o. Náměstí 55 262 42 Rožmitál pod Třemšínem Váš dopis zn. Ze dne: 02.06.2017 Naše značka: MUBL 5760/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 05.06.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti společnosti ELCON BRATISLAVA a.s. – organizační složka Praha, IČ: 700 98 964, Stroupežnického 2328/30, 150 00 Praha 5, kterou dle plné moci zastupuje spol. PROZNAK Příbram s.r.o., IČ: 257 96 402, Náměstí 55, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-86038-1/ČJ-2017-020706 ze dne 02.06.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, v následujícím rozsahu: Na silnici III/1735 mezi obcemi Uzenice a Černívsko a na místní komunikaci mezi obcemi Uzenice a Chobot. Na místní komunikaci mezi obcemi Chobot a Střížovice (za obcí Chobot) a dále na silnici III/1735 – v pěti úsecích mezi obcí Chobot a odbočkou na Újezd u Skaličan. Na silnici III/1734 mezi obcemi Drahenický Málkov a Paštiky – v úseku mezi odbočkou na Dobšice a křižovatkou se sil. III/1735; dále pak na místních komunikacích, v úsecích mezi obcí Paštiky a Dobšicemi / Bezdědovicemi. Na místní komunikaci v obci Bezdědovice – na konci obce ve směru na Blatnou, kde místní komunikace přechází v komunikaci účelovou (polní cestu). Na místní komunikaci v obci Bezdědovice, na konci obce směrem k vlakové zastávce; dále pak na křižovatce této komunikace se silnicí II/173 u vlakové zastávky. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: V upozornění řidičů na pracovní činnost v blízkosti pozemních komunikací pomocí značek A 15 (práce na silnici) a směrovacích desek se šikmými pruhy Z 4a,b. Z důvodu bezpečnosti bude v dotčených úsecích zakázáno předjíždění pomocí dopravních značek B 21a (zákaz předjíždění) a bude postupně snižována nejvyšší dovolená rychlost na 30 km/hod. pomocí dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost). Na konci každého dotčeného úseku bude vždy umístěna dopravní značka B 26 (konec všech zákazů). Umístění dopravních značek a zařízení bude provedeno podle jednotlivých situací dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termíny přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: 11.06.2017 – 27.06.2017 20.08.2017 – 22.09.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Při provádění prací nedojde ke zvláštnímu užívání komunikací! Montážní vozidla musí stát zcela mimo vozovky i silniční pozemky. Prováděním prací nesmí dojít ke zúžení vozovek silnic a místních komunikací – ve všech případech bude zachován obousměrný provoz stávajícím průjezdním profilem. Dopravní zařízení Z 4a,b (směrovací desky se šikmými pruhy) bude umístěno pouze na krajnicích (mimo vozovky), z důvodu ochrany pracovníků stavby. Pokud budou práce na blízkých úsecích probíhat současně, musí být dopravní značení instalováno tak, aby se jeho význam vzájemně nepřekrýval (tj. je nepřípustné, aby bezprostředně za značkou „konec všech zákazů“ následovaly nové zákazové značky) – pro zajištění této podmínky může v úseku mezi navazujícími pracovními místy dojít i k přiměřené redukci dopravního značení, za podmínky, že na sebe budou jednotlivé dopravní značky logicky navazovat. Práce budou prováděny pouze v době od 8,00 do 16,00 hod., výhradně za nesnížené viditelnosti. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – mimo obec alespoň 30 m, v obci nejméně 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Dopravní značky B 20a „nejvyšší dovolená rychlost“ (70-50-30) musí být umístěny ve vzájemné vzdálenosti min. 100 m, aby řidiči projíždějících vozidel měli možnost plynule snížit svoji rychlost. V místě železničního přejezdu u vlakové zastávky Bezdědovice nesmí být dopravní značení a zařízení umístěno v prostoru přejezdu. Dále nesmí být v kolizi s dopravním značením přejezdu. Dopravní značení ani zařízení staveniště (vč. montážních plošin), nesmí zakrývat výstražníky světelného zabezpečovacího zařízení. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Po ukončení prací na jednotlivých úsecích musí být vždy dopravní značení a zařízení odstraněno. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zajištění bezpečnosti a plynulosti silničního provozu (vč. zajištění bezpečnosti pracovníků stavby), při provádění akce „Rekonstrukce vedení 110 kV – 1319/1320 Mirovice-Blatná“. Odůvodnění: Dne 02.06.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provádění stavby „Rekonstrukce vedení 110 kV – 1319/1320 Mirovice-Blatná“ v blízkosti pozemních komunikací. Žadatel si současně s podáním žádosti u správního orgánu vyžádal v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu též stanovisko dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno a přímo zasláno správnímu orgánu dne 02.06.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za podmínek, které správní orgán přiměřeně zohlednil v tomto opatření obecné povahy. Jelikož dle předložené dokumentace nedojde k zásahu do pozemních komunikací ani záboru silničních pozemků, nevydával správní orgán v souladu mj. s vyjádřením Správy a údržby silnic Jihočeského kraje ze dne 15.08.2016 č.j. SÚS JčK 13378/2016 povolení ke zvláštnímu užívání komunikací. Současně v tomto opatření stanovil správní orgán podmínku, že ke zvláštnímu užívání komunikací nesmí při provádění prací dojít. Protože zákazové dopravní značky, jejichž umístění je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Obecního úřadu Bezdědovice, neboť jeho část se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Na úředních deskách dalších dotčených obcí (Uzenice, Chobot, Myštice) není nutné opatření vyvěšovat, neboť v jejich katastrálních územích budou práce probíhat výhradně mimo zastavěná území. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek, v.r. vedoucí odboru dopravy Přílohy: dopravně inženýrské opatření (DIO) – 5 situací DIO 1 DIO 2 DIO 3 DIO 4 DIO 5 Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úředních deskách Městského úřadu Blatná a Obecního úřadu Bezdědovice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 05.06.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: ELCON BRATISLAVA a.s. – organizační složka Praha, Stroupežnického 2328/30, 150 00 Praha 5, dle plné moci zastoupen společností PROZNAK Příbram s.r.o., Náměstí 55, 262 42 Rožmitál pod Třemšínem (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Obec Bezdědovice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Obec Uzenice (datovou schránkou) Obec Chobot (datovou schránkou) Obec Myštice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 5.6.2017 Datum sejmutí: 21.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
2. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5712/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Zdeněk Voříšek Na hroudě 1280/1 100 00 Praha 10 - Vršovice Váš dopis zn. Ze dne: 31.05.2017 Naše značka: MUBL 5712/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 02.06.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 31.05.2017 podal pan Zdeněk Voříšek, nar. 11.10.1944, Na hroudě 1280/1, 100 00 Praha 10 - Vršovice (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-15150-1/ČJ-2017-020706 ze dne 06.02.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na místních komunikacích ul. Strakatého a Topičská v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení úplné uzavírky ulice Strakatého před č.p. 152 a 265 (mezi odbočkou k HZS a křižovatkou s ul. Topičská), pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), doplněných dodatkovými tabulkami E 13 s textem „mimo vozidel stavby“ a dopravní zařízením Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), a dále pomocí dopravních značek C 2b (přikázaný směr jízdy vpravo), C 2c (přikázaný směr jízdy vlevo), IP 10a (slepá pozemní komunikace), IP 10b (návěst před slepou pozemní komunikací). V úseku stavby bude dále s předstihem umístěna dopravní značka B 28 (zákaz zastavení) s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „09.-10.06.2017“ . Termín přechodné úpravy provozu: 09.06.–10.06.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Umístění jednotlivých dopravních značek bude provedeno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), které je přílohou tohoto stanovení. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – v obci 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. Dopravní značka B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „09.-10.06.2017“ bude v úseku prací umístěna s dostatečným předstihem, min. 5 dní. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Po ukončení prací musí být dopravní značení a zařízení vyznačující úplnou uzavírku komunikace odstraněno. Po celou dobu stavby bude v uzavřeném úseku umožněn provoz pěších – pěší provoz bude z chodníku v případě potřeby převeden na opačnou stranu komunikace. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a uzavírka místní komunikace ul. Strakatého v Blatné, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 02.06.2017, č.j. MUBL 5710/2017 a MUBL 5711/2017, při provádění výstavby vodovodních přípojek pro č.p. 152 a 265. Odůvodnění: Dne 31.05.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je provádění výstavby vodovodních přípojek pro č.p. 152 a 265. Práce si vyžádají zvláštní užívání a uzavírku komunikace, o jejichž povolení žadatel současně též požádal. K žádosti bylo doloženo dopravně inženýrské opatření (DIO) a souhlasné stanovisko Policie ČR, Dopravního inspektorátu Strakonice č.j. KRPC-15150-1/ČJ-2017-020706 ze dne 06.02.2017, vyžadované podle ustanovení § 77 odst. 2 písm. b) a odst. 3 zákona o silničním provozu. Dopravní inspektorát Strakonice ve stanovisku sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí za stanovených podmínek, které jsou zohledněny ve výroku tohoto rozhodnutí. Protože zákazové a příkazové dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Příloha: dopravně inženýrské opatření (DIO) Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 02.06.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Zdeněk Voříšek, Na hroudě 1280/1, 100 00 Praha 10 - Vršovice Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 2.6.2017 Datum sejmutí: 19.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
1. 6. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL10944/2016 Oznámení pokračování řízení Grafický zákres hranice Vyvěšeno: 1.6.2017 Datum sejmutí: 17.6.2017 Zodpovídá: Martin Dolejš
23. 5. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4982/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Elektromontáže Blatná, spol. s r.o. Škalí 623 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 12.05.2017 Naše značka: MUBL 4982/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 22.05.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 12.05.2017 podala společnost Elektromontáže Blatná, spol. s r.o., IČ: 482 01 154, Škalí 623, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. č.j. KRPC-75835-1/ČJ-2017-020706 ze dne 22.05.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. II/175 a místních komunikací v obci Myštice. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení pracovních míst v křižovatce silnice II/175 a místních komunikací (na pozemcích parc.č. 168/1, 170/6, 170/7 a 170/41 v k.ú. Myštice, nad křižovatkou se silnicí III/1753) a navazujícím úseku místní komunikace. Jedná se o řízený protlak pod silnicí II/175 a pod místními komunikacemi (o délce celkem cca 45 m) a dále uložení kabelu v nezpevněné krajnici podél místní komunikace (v délce cca 25 m). Vyznačení pracovních míst bude provedeno pomocí dopravních značek A 15 (práce na silnici), C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo) a dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky), Z 4a (směrovací deska se šikmými pruhy směrem vlevo). Pracovní místa jsou vyznačena v situaci, která je přílohou tohoto stanovení. Umístění jednotlivých dopravních značek a zařízení bude provedeno podle schémat Zásad pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích (TP 66): schéma č. B/1 pro silnici II/175, schéma č. B/2 pro místní komunikaci. Termín přechodné úpravy provozu: 13.06.2017 Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Práce budou probíhat při zachování obousměrného silničního provozu na silnici č. II/175 volnou šířkou vozovky min. 5,0 m. V dotčeném úseku místní komunikace na pozemcích parc.č. 170/6 a 170/41 v k.ú. Myštice bude po celou dobu prací zachován obousměrný střídavý provoz jedním jízdním pruhem o min. šířce 2,75 m. Dopravní značení bude rozmístěno před zahájením prací v souladu s požadavky TP 65 a TP 66 a s ohledem na stávající dopravní značení (nutnost dodržení minimální vzájemné vzdálenosti DZ – v obci 10 m). Společné uspořádání DZ na jednom sloupku musí odpovídat požadavkům TP 65. Zejména je nutné dbát na to, aby každá dopravní značka byla včas viditelná a její umístění nepředstavovalo ohrožení pro účastníky silničního provozu. V průběhu aplikace dopravně inženýrského opatření je nutno použité dopravní značení průběžně kontrolovat a udržovat v bezvadném stavu. Po ukončení prací musí být dopravní značení a zařízení vyznačující dopravní omezení odstraněno. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání silnice II/175 a místních komunikací v obci Myštice, které je povoleno rozhodnutím odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 22.05.2017, č.j. MUBL 4981/2017, při položení kabelu NN. Odůvodnění: Dne 12.05.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je položení kabelu NN v obci Myštice. Práce si vyžádají zvláštní užívání komunikací, o jehož povolení žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 22.05.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, za podmínek uvedených ve výroku tohoto opatření (zejm. bodů č. 3 až 5). Protože příkazová dopravní značka C 4b (přikázaný směr objíždění vlevo) a dopravní zařízení Z 4a (směrovací deska se šikmými pruhy se sklonem vlevo), jejichž užití je povoleno tímto stanovením, bude ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích (dojde k usměrnění provozu ve směru šipky příkazové značky a sklonu šikmých pruhů na deskách), stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Toto opatření bude zveřejněno na úřední desce správního orgánu a dále na úřední desce Obecního úřadu Myštice, neboť opatření se vztahuje k provozu v zastavěném území této obce. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. otisk úředního razítka Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy, v.r. Přílohy: situace se zákresem rozsahu zvláštního užívání schéma č. B/1 TP 66, schéma č. B/2 TP 66 Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná a na úřední desce Obecního úřadu Myštice, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. S potvrzeným datem vyvěšení a sejmutí bude opatření obecné povahy zasláno zpět Městskému úřadu Blatná, odboru dopravy. Vyvěšeno dne 23.05.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Elektromontáže Blatná, spol. s r.o., Škalí 623, 388 01 Blatná (datovou schránkou) Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Obec Myštice (datovou schránkou) – žádáme o vyvěšení veřejné vyhlášky Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 23.5.2017 Datum sejmutí: 8.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
22. 5. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 4384/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Blatenská ryba, spol. s r.o. Na Příkopech 747 388 01 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 26.04.2017 Naše značka: MUBL 4384/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 19.05.2017 Opatření obecné povahy – veřejná vyhláška Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích Městský úřad Blatná, odbor dopravy, příslušný podle § 124 odst. 6 zákona č. 361/2000 Sb., v platném znění (dále jen „zákon o silničním provozu“), v souladu s ustanoveními § 77 odst. 1 písm. c), odst. 2 písm. b), odst. 3 a odst. 5 zákona o silničním provozu, za subsidiárního využití části ustanovení § 173 zákona č. 500/2004 Sb., v platném znění (dále jen „správní řád“), na základě žádosti, kterou dne 26.04.2017 podala společnost Blatenská ryba, spol. s r.o., IČ: 490 23 837, Na Příkopech 747, 388 01 Blatná (dále jen „žadatel“), po předchozím písemném vyjádření PČR, Krajského ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravního inspektorátu Strakonice, č.j. KRPC-70955-1/ČJ-2017-020706 ze dne 18.05.2017, stanovuje žadateli přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích, na silnici č. II/173 (nám. Míru, tř. J.P. Koubka) a na místních komunikacích (ul. Na Příkopech, V Podzámčí a Husovo nábřeží) v Blatné. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích spočívá: Ve vyznačení zákazu zastavení po obou stranách ulice Na Příkopech pomocí dopravních značek B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „24.06.2017 MIMO SVATEB“. Na parkovišti před administrativní budovou žadatele bude umístěna značka B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „Od 23.06.2017 16,00 hod.“. Za křižovatkou se sil. I/20 bude v ul. Na Příkopech dále umístěna dopravní značka B 32 s textem „Průjezd zakázán“ . Na silnici č. II/173 (nám. Míru, tř. J.P. Koubka) bude dále z důvodu předpokládaného zvýšeného pohybu osob v úsecích před křižovatkou s ul. Na Příkopech snížena nejvyšší dovolená rychlost pomocí dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost) na 30 km/hod. Výše uvedené dopravní značení bude doplňovat přechodnou úpravu provozu stanovenou samostatně pro uzavírku části ul. Na Příkopech při konání farmářských trhů a bude umístěno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), situace č. 1, která je přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Ve vyznačení úplné uzavírky místní komunikace ul. Na Příkopech a části přilehlých místních komunikací ul. V Podzámčí a Husovo nábřeží v Blatné, pomocí dopravních značek B 1 (zákaz vjezdu všech vozidel v obou směrech), dopravního zařízení Z 2 (zábrana pro označení uzavírky) a dopravních značek IP 10a (slepá pozemní komunikace). Na silnici č. II/173 (nám. Míru, tř. J.P. Koubka) bude dále z důvodu předpokládaného zvýšeného pohybu osob v úsecích před křižovatkou s ul. Na Příkopech snížena nejvyšší dovolená rychlost pomocí dopravních značek B 20a (nejvyšší dovolená rychlost) na 30 km/hod. Výše uvedené dopravní značení bude umístěno podle dopravně inženýrského opatření (DIO), situace č. 2 , která je též přílohou a nedílnou součástí tohoto stanovení. Termíny přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích: Dopravní značení podle situace č. 1 DIO: 24.06.2017 06,00 – 14,00 hod. (dopravní značení B 28 + E 13 bude umístěno s předstihem, viz podmínka níže) Dopravní značení podle situace č. 2 DIO: 24.06.2017 14,00 – 25.06.2017 8,00 hod. Další podmínky stanovení přechodné úpravy provozu: Přechodná úprava bude vyznačena dle Zásad pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích TP 66. Značení musí být v souladu s normou ČSN EN 12899 Svislé dopravní značení. Dále musí značení odpovídat vyhlášce č. 294/2015 Sb., v platném znění, kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích. To mimo jiné znamená, že dopravní značky musí být umístěny na červenobíle pruhovaných sloupcích nebo stojáncích a spodní okraj musí být umístěn nejméně 600 mm nad vozovkou. Dopravní značky musí být umístěny po pravé straně komunikací pro daný směr jízdy tak, aby jejich nejbližší část byla umístěna minimálně 500 mm od zpevněného kraje komunikace (výjimečně v obci 300 mm) a maximálně 2000 mm. Dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „24.06.2017 MIMO SVATEB“, které budou umístěny v jednosměrném úseku ul. Na Příkopech za mostem „Na Slupi“ a dopravní značky B 28 „zákaz zastavení“ s dodatkovou tabulkou E 13 s textem „Od 23.06.2017 16,00 hod.“, které budou umístěné na parkovišti před administrativní budovou žadatele, budou osazeny s dostatečným předstihem, doporučujeme již od pondělí 19.06.2017. Žadatel umožní vjezd a stání vozidel svateb v ul. Na Příkopech, které se uskuteční v zámeckém parku dne 24.06.2017, minimálně do 14,00 hod. Při změně dopravního režimu, ke které dojde dne 24.06.2017 ve 14,00 hod., bude žadatel spolupracovat s pořadatelkou předcházející akce (farmářské trhy), paní Zlatuší Malečkovou. Po celou dobu akce bude uzavřeným úsekem zachován průchod pěších. Vlastníci, resp. uživatelé přilehlých nemovitostí v uzavřených úsecích budou žadatelem vhodným způsobem upozorněni na omezení dopravního přístupu po dobu konání akce. Po ukončení uzavírky musí být odstraněno dopravní značení a zařízení vyznačující uzavírku a musí být zajištěno původní značení. PČR DI Strakonice si vyhrazuje právo změn či doplnění DIO v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Důvody stanovení přechodné úpravy provozu: Důvodem stanovení přechodné úpravy provozu je zvláštní užívání a úplná uzavírka místních komunikací, které jsou povoleny rozhodnutími odboru dopravy MěÚ Blatná ze dne 19.05.2017, č.j. MUBL 4382/2017 a MUBL 4383/2017, při konání kulturní akce „Rybářské slavnosti“. Odůvodnění: Dne 26.04.2017 obdržel odbor dopravy MěÚ Blatná (dále jen „správní orgán“) od žadatele žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích, v rozsahu uvedeném ve výroku tohoto opatření. Důvodem žádosti je konání kulturní akce „Rybářské slavnosti“. Akce si vyžádá zvláštní užívání a úplnou uzavírku místních komunikací ul. Na Příkopech + části ulic V Podzámčí a Husovo nábřeží v Blatné, o které žadatel současně též požádal. Správní orgán si po obdržení žádosti, v souladu s ustanovením § 77 odst. 3 zákona o silničním provozu, vyžádal vyjádření dotčeného orgánu, kterým je v tomto případě dle § 77 odst. 2 písm. b) zákona o silničním provozu policie (Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, Dopravní inspektorát Strakonice). Stanovisko uvedeného orgánu policie bylo vydáno dne 18.05.2017 a Dopravní inspektorát Strakonice v něm sděluje, že s návrhem přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích souhlasí, přičemž si vyhrazuje právo změn či doplnění v rámci zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Protože zákazové dopravní značky, jejichž užití je povoleno tímto stanovením, budou ukládat účastníkům silničního provozu povinnosti odchylné od obecné úpravy provozu na pozemních komunikacích, stanovuje se přechodná úprava provozu v souladu s ustanovením § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu formou opatření obecné povahy. Jelikož podle téhož ustanovení zákona o silničním provozu se v případě stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích nedoručuje návrh opatření obecné povahy a nevyzývají se dotčené osoby k podávání námitek nebo připomínek, přistoupil správní orgán po obdržení vyjádření PČR DI Strakonice přímo k vydání opatření obecné povahy. Poučení: Proti opatření obecné povahy nelze podle ustanovení § 173 odst. 2 podat opravný prostředek (nelze se proti němu odvolat). Soulad opatření obecné povahy s právními předpisy lze podle ustanovení § 174 odst. 2 správního řádu posoudit v přezkumném řízení. Toto opatření obecné povahy nabývá (ve smyslu ustanovení § 77 odst. 5 zákona o silničním provozu) účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná , který opatření vydal. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Přílohy: DIO- situace č. 1 a situace č. 2 Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 22.05.2017 Sejmuto dne................................................ Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: Blatenská ryba, spol. s r.o., Na Příkopech 747, 388 01 Blatná (datovou schránkou) Město Blatná, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Správa a údržba silnic Jihočeského kraje, závod Strakonice (datovou schránkou) Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) Ostatní dotčené osoby: veřejnou vyhláškou Vyvěšeno: 22.5.2017 Datum sejmutí: 7.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek
18. 5. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5079/2017 zde ke ztažení Vyvěšeno: 18.5.2017 Datum sejmutí: 3.6.2017 Zodpovídá: Jaroslava Pěčová
17. 5. 2017 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Číslo jednací: MUBL 5065/2017 M ě s t s k ý ú ř a d B l a t n á Odbor dopravy tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel.: 383 416 220 Město Blatná třída T.G. Masaryka 322 388 11 Blatná Váš dopis zn. Ze dne: 15.05.2017 Naše značka: MUBL 5065/2017 Vyřizuje: Jan Valášek Telefon: 383 416 220 e-mail: valasek@mesto-blatna.cz Datum: 17.05.2017 OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ STAVEBNÍHO ŘÍZENÍ VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA Město Blatná, IČ: 002 50 996, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná (dále jen „stavebník“), podal dne 15.05.2017 k odboru dopravy MěÚ Blatná (dále jen „silniční správní úřad“) žádost o vydání stavebního povolení na stavbu: „Parkovací stání a úprava chodníku“ (dále jen „stavba“) na pozemcích parc.č. 1005/34, 2035, 2036/1, 2036/2, 2036/3, 2036/4, 2036/5, 2037/1, 2045/8 a 2223 v k.ú. Blatná. Pozemky a stavby sousedící se stavbou, které mohou být přímo dotčeny vlivem záměru: parc.č. st. 24/1 se stavbou č.p. 17, st. 24/2 se stavbou garáže bez č.p., st. 29/1 se stavbou č.p. 322, st. 30/1 se stavbou č.p. 520, st. 30/2 se stavbou č.p. 1520, st. 33/2 se stavbou č.p. 254, st. 33/3 se stavbou č.p. 253, st. 34/1 se stavbou č.p. 19, st. 35 se stavbou č.p. 20, st. 34/2 se stavbou č.p. 69, st. 38 se stavbou č.p. 22, st. 320/1 se stavbou č.p. 272, st. 320/2 se stavbou bez č.p., st. 344/1 se stavbou č.p. 287, st. 344/2 se stavbou č.p. 640, st. 345 se stavbou č.p. 268, st. 346 se stavbou č.p. 269, st. 347/1 se stavbou č.p. 1242, st. 348/1 se stavbou č.p. 293, st. 349 se stavbou č.p. 281, st. 350 se stavbou č.p. 274, st. 351/1 se stavbou č.p. 276, st. 415/1 se stavbou č.p. 374, st. 659 se stavbou č.p. 580, st. 691/1 se stavbou č.p. 617, st. 798 se stavbou bez č.p., parc.č. 1465/8, 1984/11, 2025/1, 2036/6, 2036/7 a 2244, vše v katastrálním území a městě Blatná. Stručný popis stavby: Na tř. T.G. Masaryka v Blatné bude mezi silnicí II/173 a chodníkem vybudováno 5 podélných parkovacích stání ze zámkové dlažby, z toho 1 stání bude před bývalou Blatenskou restaurací a 4 stání před základní školou. Stávající chodník před ZŠ bude zúžen (šířka bude v nejužším místě činit 3,27 m). Zúžen bude i přilehlý jízdní pruh silnice II/173 (na 3,70 m). Stávající zábradlí bude zkráceno na 10 m. Nový povrch chodníku v úseku od křižovatky s ul. Tylova po křižovatku s nábř. Dukelským bude z betonové dlažby. Nová parkovací stání budou vyznačena jako parkoviště s parkovacím kotoučem, s časovým omezením stání na nejvýše 30 min. (bude platit v pracovní dny od 7,00 do 15,00 hod.). V křižovatce silnice II/173 (tř. T.G. Masaryka) s místní komunikací (vedoucí směrem k Domovu pro seniory) bude zúženo široké hrdlo křižovatky, čímž dojde ke zkrácení stávajícího přechodu pro chodce na 6,3 m a oddělení dvou přechodů, kterou jsou nyní na sebe nevyhovujícím způsobem navázány. Nástupní plochy přechodů budou vybaveny signálními a varovnými pásy. V místech stávajícího vodorovného značení V 13 (šikmé rovnoběžné čáry) budou po obou stranách křižovatky provedeny vysazené chodníkové plochy. Bude provedena oprava chodníku po pravé straně tř. T.G. Masaryka (uvažováno ve směru jízdy od centra města), v úseku od služebny PČR po křižovatku s ul. Tylova. Dojde ke snížení obrub v místě sjezdů a doplnění varovných pásů. Nový povrch chodníku bude tvořen kamennými deskami. Dále je plánována úprava zeleně, která bude respektovat rozhledové trojúhelníky křižovatek a přechodů pro chodce. V celém úseku tř. T.G. Masaryka (od křižovatky se tř. J.P. Koubka až po Kalinovo nám.) bude zřízeno speciální osvětlení přechodů pro chodce. Stávající dopravní značky IP 6 (přechod pro chodce) budou přemístěny na nové sloupy osvětlení; v místech, kde tyto značky chybí, budou doplněny. Silniční správní úřad, jakožto speciální stavební úřad pro stavbu pozemních komunikací, příslušný podle § 15 odst. 1 písm. c) zákona č. 183/2006 Sb., v platném znění (dále jen „stavební zákon“), § 16 odst. 1 a § 40 odst. 4 písm. a) zákona o pozemních komunikacích, v souladu s ustanovením § 112 odst. 1 stavebního zákona oznamuje zahájení stavebního řízení (řízení bylo zahájeno dnem podání žádosti). Z důvodu velkého počtu účastníků stavebního řízení (více než 30) je podle § 144 správního řádu zahájení řízení oznámeno veřejnou vyhláškou, která se vyvěšuje na úřední desce MěÚ Blatná (vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup). Jelikož jsou silničnímu správnímu úřadu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby, upouští se ve smyslu § 112 odst. 2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě. Účastníci řízení mohou uplatnit námitky proti projektové dokumentaci, způsobu provádění a užívání stavby nebo požadavkům dotčených orgánů, pokud je jimi přímo dotčeno jejich vlastnické právo nebo právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření nebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě. Účastník řízení ve svých námitkách uvede skutečnosti, které zakládají jeho postavení jako účastníka řízení, a důvody podání námitek; k námitkám, které překračují výše uvedený rozsah, se nepřihlíží. Účastníci řízení mohou své námitky, návrhy na důkazy či jiné návrhy uplatnit u zdejšího silničního správního úřadu nejpozději do 10 dnů od doručení tohoto oznámení (písemnost je doručena 15. dnem ode dne vyvěšení veřejné vyhlášky na úřední desce Městského úřadu Blatná), jinak k nim nebude přihlédnuto. Ve stejné lhůtě mohou uplatnit závazná stanoviska dotčené orgány. Účastníci řízení mají též právo dle ustanovení § 36 odst. 3 správního řádu vyjádřit se k podkladům rozhodnutí před jeho vydáním. Pro takové vyjádření stanovuje silniční správní úřad lhůtu do 15 dnů od doručení tohoto oznámení doručení (které nastává 15. dnem od vyvěšení na úřední desce MěÚ Blatná, jak je uvedeno výše). Poté bude vydáno rozhodnutí. Účastníci řízení mají právo nahlížet do spisu – seznámit se s poklady rozhodnutí, na Městském úřadu Blatná, odboru dopravy (dveře č. 202), v úředních hodinách: pondělí a středa 7,30 – 12,00, 13,00 – 17,00 hod., pátek 7,30 – 10,30 hod., nebo po předchozí dohodě i mimo úřední hodiny: úterý, čtvrtek 7,00 – 12,00; 13,00 – 15,00 hod., pátek 10,30 – 12,00; 13,00 – 14,30 hod. Účastníci řízení se mohou na základě plné moci nechat v řízení zastupovat zástupcem. Zástupcem účastníků, jejichž zájmy si neodporují, může být i společný zmocněnec nebo společný zástupce (§ 33 - § 35 správního řádu). Účastníky tohoto stavebního řízení podle ustanovení § 109 stavebního zákona jsou: stavebník a vlastník části pozemků, na kterých má být stavba prováděna: Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná; vlastník pozemku, na kterém má být stavba prováděna a současně vlastník stavby silnice II/173, na které má být provedena změna : Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, zastoupený Správou a údržbou silnic Jihočeského kraje, Nemanická 2133/10, 370 10 České Budějovice; vlastníci staveb na pozemcích, na kterých má být stavba prováděna, a ti, kdo mají k těmto pozemkům nebo stavbám právo odpovídající věcnému břemenu, mohou-li být jejich práva prováděním stavby přímo dotčena: Česká telekomunikační infrastruktura a.s., Olšanská 2681/6, 130 00 Praha 3; E.ON Česká republika, s.r.o., F.A. Gerstnera 2151/16, 370 49 České Budějovice; vlastníci sousedních pozemků nebo staveb na nich (viz identifikace na str. 1 výše), může-li být jejich vlastnické právo prováděním stavby přímo dotčeno a ti, kdo mají k sousedním pozemkům právo odpovídající věcnému břemenu, může-li být toto právo prováděním stavby přímo dotčeno. Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Toto oznámení musí být vyvěšeno nejméně po dobu 15 dnů na úřední desce Městského úřadu Blatná, vč. zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup. Vyvěšeno dne 17.05.2017 Sejmuto dne.................................................... Podpis a razítko oprávněné osoby, která potvrzuje vyvěšení a sejmutí oznámení: Obdrží: účastníci řízení stavebník (žadatel): Město Blatná, třída T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná vlastník stavby, na které má být provedena změna: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, zastoupený Správou a údržbou silnic Jihočeského kraje, Nemanická 2133/10, 370 10 České Budějovice, závod Strakonice (datovou schránkou) ostatní účastníci řízení: veřejnou vyhláškou dotčené orgány Krajské ředitelství policie Jihočeského kraje, DI Strakonice (datovou schránkou) č.j. KRPC-66027-1/ČJ-2017-020706 Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje, ÚO Strakonice (datovou schránkou) MěÚ Blatná, státní památková péče ostatní MěÚ Blatná, odbor majetku, investic a rozvoje, tř. T.G. Masaryka 322, 388 11 Blatná Vyvěšeno: 17.5.2017 Datum sejmutí: 2.6.2017 Zodpovídá: Jan Valášek