22. 12. 2010 >
Úřad Blatná > Úřední deska
Městský úřad Blatná Odbor dopravy Tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná tel. : 383 416 111 Veřejná vyhláška Oznámení o uložení písemnosti Městský úřad v Blatné, odbor dopravy, jako správní orgán podle § 25 zák. č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, oznamuje, že Alex Benno Spak, nar. 31.10.1969, Arabella str. 5, 809 25 München (dále jen "adresát") má na Odboru dopravy uloženu a připravenu k převzetí písemnost: Usnesení o ustanovení opatrovníka – zn. O2_1/09 MUBL 7452/2009, čj. MUBL 13343/2010 Uvedenou písemnost je možno převzít na odboru dopravy Městského úřadu Blatná, tř. T. G. Masaryka čp. 1520, Karel Klozar – kancelář č. dveří 213, ing. Valášek – kancelář č. dveří 202 do 15 dnů ode dne vyvěšení V pracovních dnech v úředních hodinách: Pondělí 7,30 – 12,00 13,00 – 17,00 Úterý 7,00 – 12,00 13,00 – 15,00 Středa 7,30 – 12,00 13,00 – 17,00 Čtvrtek 7,00 – 12,00 13,00 – 15,00 Pátek 7,30 – 12,00 13,00 – 14,30 Pokud si adresát písemnost nevyzvedne do 15 dnů ode dne vyvěšení této veřejné vyhlášky, bude písemnost po uplynutí této lhůty považována za doručenou. Vyvěšeno dne: 22.12.2010 Sejmuto dne: Ing. Jan Valášek vedoucí odboru dopravy Vyvěšeno: 22.12.2010 Datum sejmutí: 6.1.2011 Zodpovídá: Karel Klozar
18. 10. 2010 >
Úřad Blatná > VR - archiv
zde ke stažení MUBLX0034PZ8 MUBLX0034PZ8 Výběrové řízení Městský úřad Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na projektového manažera (zkvalitnění a optimalizace veřejné správy ve městě Blatná). Místo výkonu práce : Blatná Předpokládaný termín nástupu : ihned Pracovní poměr : na DPP do 31. 1. 2011 poté HPP na dobu určitou od 1. 2. 2011 – 31. 1. 2013 Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - minimálně úplné střední vzdělání (výhodou ekonomický obor) - dokonalá znalost práce na PC vč. internetových aplikací - výhodou zkušenosti s řízením projektů financovaných z fondu EU - občanská bezúhonnost, bezvadné vystupování, psychická odolnost, možnost přesčasové práce Přihláška do výběrového řízení v písemné formě musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno přiložit tyto následující doklady: - životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedených požadavků - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Mzda: - 22.000,- Kč/měsíc Přihlášky do výběrového řízení: Písemné přihlášky do výběrového řízení lze podávat v termínu do 1. 11. 2010 nejdéle do 12:00 hodin, na adresu: Městský úřad Blatná, tř. T. G. Masaryka 322, 388 11 Blatná nebo osobně na podatelnu MěÚ Blatná. Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – Projektový manažer“. Podrobné informace podává Ing. Kroupová, tel.: 383 416 102 nebo Ing. Formánek, referent oddělení majetku investic a rozvoje, tel.: 383 416 136. Uchazeči budou o výsledku výběrového řízení vyrozuměni do 10. 11. 2010. V Blatné dne 18. 10. 2010 Ing. Jana Kroupová v.r. tajemnice MěÚ Blatná Vyvěšeno: dne 18. 10. 2010 Sejmuto: Vyvěšeno: 18.10.2010 Datum sejmutí: 1.11.2010 Zodpovídá: Ing. Jana Kroupová