Vážení občané,
na základě usnesení Vlády České Republiky ze dne 22. ledna 2021 č. 56 si Vás dovolujeme informovat o omezení rozsahu úředních hodin Městského úřadu Blatná.
Městský úřad Blatná bude pro veřejnost otevřen v omezených úředních hodinách od 22. 01. 2021 do 14. 02. 2021 takto:
Pondělí 8:00 – 10:00 13:00 – 16:00
Středa 8:00 – 10:00 13:00 – 16:00
V těchto dnech budou odbavení při osobní návštěvě pouze klienti, kteří se dostavili za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí.
Toto omezení se neuplatní v případech, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště orgánu.
Pro komunikaci s městským úřadem, prosím, upřednostňujte písemný, elektronický či telefonický kontakt před kontaktem osobním.
Pokladna je pro veřejnost otevřena – pouze pro nejnutnější případy, ostatní prosím provádějte bezhotovostně prostřednictvím bankovních aplikací
Osobně donesené dokumenty budeme přijímat na podatelně městského úřadu v pondělí a středu 8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00.
Vstup osob do budov městského úřadu je možný pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest, při zachování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry a při dodržování zvýšených hygienických požadavků.
V prostorách městského úřadu je zakázáno shlukování osob.
Ing. Simona Sedláčková, tajemnice MěÚ