Vážení občané,
na základě usnesení Vlády České Republiky ze dne 21. října 2020 č. 1080 si Vás dovolujeme informovat o omezení rozsahu úředních hodin Městského úřadu Blatná.
Městský úřad Blatná bude pro veřejnost otevřen v omezených úředních hodinách
od 22. 10. 2020 do 3. 11. 2020 takto:
pondělí 26. 10. 8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00 hodin
úterý 27. 10. 7:00 – 12:00 hodin
pondělí 2. 11. 8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00 hodin
V těchto dnech budou odbavení při osobní návštěvě pouze klienti, kteří se dostavili za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí.
Pro komunikaci s městským úřadem, prosím, upřednostňujte písemný, elektronický či telefonický kontakt před kontaktem osobním.
Omezení rozsahu úředních hodin se neuplatní v případech, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště orgánu.
Pokladna je pro veřejnost otevřena – pouze pro nejnutnější případy, ostatní prosím provádějte bezhotovostně prostřednictvím bankovních aplikací
Osobně donesené dokumenty budeme přijímat na podatelně městského úřadu v omezených úředních hodinách.
Vstup osob do budov městského úřadu je možný pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest, při zachování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry a při dodržování zvýšených hygienických požadavků.
V prostorách městského úřadu je zakázáno shlukování osob.
Ing. Simona Sedláčková, tajemnice MěÚ