Blatná - Zjednodušená verze stránek
Nastavení velikosti písma
+

Úřední deska - OMEZENÝ PROVOZ MĚSTSKÉHO ÚŘADU BLATNÁ PRO VEŘEJNOST

Vážení občané,

na základě usnesení Vlády České Republiky ze dne 21. října 2020 č. 1080 si Vás dovolujeme informovat o omezení rozsahu úředních hodin Městského úřadu Blatná.

Městský úřad Blatná bude pro veřejnost otevřen v omezených úředních hodinách
od 22. 10.  2020 do 3. 11. 2020 takto:

pondělí 26. 10.      8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00 hodin

úterý 27. 10.          7:00 – 12:00 hodin

pondělí 2. 11.         8:00 – 10:00 a 13:00 – 16:00 hodin

V těchto dnech budou odbavení při osobní návštěvě pouze klienti, kteří se dostavili za účelem vyřízení neodkladných úředních záležitostí.

Pro komunikaci s městským úřadem, prosím, upřednostňujte písemný, elektronický či telefonický kontakt před kontaktem osobním.

Omezení rozsahu úředních hodin se neuplatní v případech, kdy byl klientovi předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště orgánu.

Pokladna je pro veřejnost otevřena – pouze pro nejnutnější případy, ostatní prosím provádějte bezhotovostně prostřednictvím bankovních aplikací

Osobně donesené dokumenty budeme přijímat na podatelně městského úřadu v omezených úředních hodinách.

Vstup osob do budov městského úřadu je možný pouze s ochrannými prostředky dýchacích cest, při zachování odstupu mezi osobami alespoň 2 metry a při dodržování zvýšených hygienických požadavků.

V prostorách městského úřadu je zakázáno shlukování osob.

Ing. Simona Sedláčková, tajemnice MěÚ

Datum sejmutí: 3. 11. 2020 Zodpovídá: Správce Webu