Město Blatná
Blatná

POSTUP PŘI KONÁNÍ SŇATEČNÝCH OBŘADŮ

K REALIZACI OPATŘENÍ KRIZOVÝCH OPATŘENÍ VLÁDY V OBLASTI UZAVÍRÁNÍ MANŽELSTVÍ OD 27. PROSINCE 2020

POSTUP PŘI KONÁNÍ SŇATEČNÝCH OBŘADŮ

K REALIZACI OPATŘENÍ KRIZOVÝCH OPATŘENÍ VLÁDY V OBLASTI UZAVÍRÁNÍ MANŽELSTVÍ

od 27. 12. 2020 

 

PRŮBĚH OBŘADU A PODMÍNKY KONÁNÍ OBŘADU

 

1. Osoby účastnící se sňatečného obřadu

 

Účast na svatbě je možná v počtu maximálně 15 osob. Do tohoto počtu se započítávají i snoubenci, oddávající, matrikář a tlumočník účastnící se obřadu v zákonem stanovených případech. Toto početní omezení platí na vnitřní i venkovní svatby.

 

2. Ověřování totožnosti

 

V průběhu sňatečného obřadu není nutno mezi účastníky obřadu dodržovat dvoumetrové rozestupy, matrikář i oddávající (případně jiné osoby zajišťující průběh obřadu) od svatebčanů tento odstup, kdy je to možné, dodržují. Dočasná porušení odstupu potřebná k zabezpečení průběhu obřadu jsou samozřejmě možná.

 

3. Hygienická opatření

 

Osoby účastnící se sňatečného obřadu nejsou povinny nosit ochranný prostředek dýchacích cest (nos, ústa), který brání šíření kapének (dále jen „rouška“), neznamená to však zákaz roušky při těchto příležitostech nosit. V případech střídání většího počtu svateb v jednom vnitřním prostoru krátce za sebou je nošení roušek doporučeno.

V případě, kdy se osoby účastnící sňatečného obřadu pohybují po vnitřních prostorách veřejných budov mimo přímou účast na samotném obřadu, mají povinnost roušky nosit (např. v budově úřadu).

 

Městský úřad Blatná zajišťuje další potřebná hygienická opatření v souvislosti s konáním sňatečného obřadu, tj. časté a důkladné větrání vnitřních prostor, kde se obřady konají, průběžnou dezinfekci těchto prostor. Ve vnitřních prostorách, kde se svatby konají, budou k dispozici pro účastníky obřadu dezinfekční prostředky pro dezinfekci rukou a dostatečné množství psacích potřeb tak, aby každá z osob, která se v průběhu obřadu bude podepisovat, měla vlastní pero. Psací potřeby i stůl, na němž bude docházet k podpisu potřebných dokumentů, případně další potřeby užité při obřadu, budou po každém obřadu vydezinfikovány. Matrikářka při obřadu a všech úkonech s ním spojených nosí gumové rukavice, které se po každém obřadu buď vyhodí (jsou-li pouze jednorázové), nebo dezinfikují. Písemná dokumentace se dezinfikovat nebude.

 

Podání ruky ke gratulaci od oddávajícího – nebude realizováno, gratulace proběhne ústně.

Slavnostní přípitek – nebude realizován.

Datum vložení: 27. 12. 2020 7:37
Datum poslední aktualizace: 31. 12. 2020 7:38

Občan

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Moje ID - přihlášení

Mobilní aplikace

logo mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

google-play-downloadapp-store-download

WEB kamery

 Web kamery

 

Mapový portál Mapotip

Mapový portál Mapotip

Odkazy

úřední deska

E-Podatelna

Czech POINT

Aktuální počasí

dnes, sobota 5. 10. 2024
zataženo 16 °C 10 °C
neděle 6. 10. zataženo 16/8 °C
pondělí 7. 10. polojasno 19/9 °C
úterý 8. 10. zataženo 14/12 °C

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

 

 

Mobilní aplikace v OBRAZE

Přináší přehled aktualit z webu obce. Občané jsou informováni o nově vložených zprávách a upozorněních, dozvědí se včas o pořádaných akcích, mohou si prohlédnout fotografie nebo dokumenty vyvěšeny na úřední desce.